Apple podporuje Letné olympijské hry 2012 novými reklamami a suvenírmi

Celý svet sleduje Letné olympijské hry 2012 a Apple pri tom nemôže chýbať. Odvysielal tri nové reklamy s olympijskou tématikou. Na rozdiel od predošlých reklám v týchto nejde o žiaden konkrétny produkt, v hlavnej úlohe uvidíte Apple Geniusa.

Okrem reklám však Apple rozdáva v Londýne zákazníkom aj suveníry s motívom britskej vlajky. Ide o odznaky v tvare iPhonov a iPadov.

Olympijské Apple suveníry. Zdroj: MacRumors.com

Ďalšie dve nové reklamy si môžete prezrieť v pokračovaní článku.

komentárov
  1. Tričko mi nedali :-) No mám iba jeden, ale ak budem mať cestu ešte okolo Applu, tak skúsim vypýtať viac výmenou za slovenské :-)

    0
    0
  2. Ked by si bol taký dobrý ||| tak by si teda mohol priniest viac pretoze tie odznaky sú fakt pekné :-)
    moj email je adidas3353@gmail.com ked ich mas viac tak mám záujem a chcel by som ich :D
    Ak ta to neobtazuje napis mi prosim na moj email :-)

    0
    0
  3. Odpísal som Vám všetkým, ale adresa matej.kollr (at) gma­il.com ani mariobohac (at) me­.com akosi nejde a gmail mi vždy napíše, že adresa nebola rozpoznaná.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.