Vylepšený App Store na iPade – vyhľadávacie filtre a inštalácia už zakúpených aplikácií

Apple aktualizoval iPad verziu App Storu a priniesol tak dve malé, ale potešujúce vylepšenia. Prvou novinkou sú nové filtre, ktoré sa zobrazujú pri vyhľadávaní aplikácií. Vzhľadom na to, že App Store v súčasnosti ponúka už viac ako 300 000 iOS aplikácií, pričom asi 60 000 z nich je vytvorených špeciálne pre iPad, sú tieto filtre veľmi užitočné. Výsledky vyhľadávania tak môžete obmedziť na konkrétnu kategóriu, dátum vydania, hodnotenie používateľov, cenu a zariadenie (iPad alebo iPhone).

Novinky v App Store na iPade Druhou novinkou je zmena zobrazovania aplikácií, ktoré ste si už niekedy kúpili. Doteraz, ak ste na iPade v App Store našli aplikáciu, ktorú ste s rovnakým účtom kúpili napríklad cez iPhone, vedľa aplikácie bolo umiestnené tlačidlo s cenou, určené pre jej kúpu. Samozrejme, peniaze neboli stiahnuté dvakrát, a po „kúpení“ vám iPad zobrazil informáciu o tom, že aplikáciu už vlastníte, a tak si ju môžete stiahnuť zadarmo.

Novinky v App Store na iPade

Po novom sa vedľa aplikácií, za ktoré ste už raz zaplatili, zobrazí len tlačidlo „Install“ pre ich inštaláciu. Používateľ už nie je zneisťovaný tým, že sa mu po odkliknutí ceny zakúpenej aplikácie opäť zobrazuje len „Buy Now“, ako keby za ňu mal už po druhý raz zaplatiť.

Na iPhone síce tieto zmeny v čase písania článku dostupné neboli, no ich sprístupnenie je zrejme len otázkou času.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.