Apple reaguje na nízky záujem o iAd – znižuje vstupné náklady

Apple sa rozhodol aktívne riešiť problém s klesajúcim záujmom o reklamnú platformu iAd, pričom prvým krokom je zníženie vstupného záväzku pre inzerentov. Odteraz bude na účasť v iAd programe stačiť záväzok na nákup reklamy v hodnote 500 000 USD, pôvodným minimom bol dvojnásobok, teda milión USD. Nižšia suma by mala nalákať spoločnosti, ktoré neboli ochotné investovať tak vysokú čiastku, a umožniť im vyskúšať si platformu s relatívne menším rizikom.

komentár
  1. na co je vlastne toto iad. a co to je? povedzme, ze som spotrebitel, tzn. mam iphone. ak to chapem spravne, v aplikaciach sa mi budu zobrazovat targetove reklamy. samozrejme nikto nechce, aby ho nieco take otravovalo. takze, co ja dostanem za to, ze mi tam taketo reklamy vyskakuju? (nie som pouvzivatel iphone)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.