Reklamná kampaň Get a Mac končí, nahradzuje ju kampaň Why you’ll love a Mac

Apple sa po troch rokoch úspešného fungovania kampane Get a Mac rozhodol pre jej koniec. Posledné Get a Mac reklamy boli vydané v októbri 2009, teraz sa celá kampaň vytratila aj z oficiálnych Apple stránok. Pôvodné Get a Mac stránky sú momentálne presmerované na novú kampaň – Why you’ll love a Mac. Na týchto stránkach sú prezentované hlavné príčiny, prečo by ľudia mali zvoliť Mac – lepší hardvér, softvér, operačný systém, podpora a nakoniec aj fakt, že Macy sú kompatibilné aj s Windows.

Reklamy Get a Mac, vysielané aj v TV, si okrem bežných divákov získali aj odbornú verejnosť, čo potvrdzujú mnohé ocenenia za najlepšiu kampaň. Apple si sám nastavil laťku poriadne vysoko, bude preto zaujímavé sledovať, čím bude v televíznom vysielaní prezentovať Macy v budúcnosti. V súčasnosti sa spoločnosť sústredí najmä na prezentovanie iPadu, pričom najnovšia reklama sa pomerne výrazne odklonila z doteraz zaužívaného konceptu.

Stránky OneMoreThingPod­cast vytvorili na rozlúčku symbolické video vystihujúce najlepšie momenty kampane:

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.