VMWare Fusion v akcii dnes za polovičnú cenu, len 24 eur

Virtualizáciu už používa veľké množstvo majiteľov počítačov Apple, hlavne vďaka jednoduchosti celkovej inštalácie a konfigurácie. Do tridsiatich minút môžete na Mac OS X spustiť systém Windows a používať aplikácie, ktoré pre Mac nie sú dostupné.

Pokiaľ ešte nevlastníte jeden z obľúbených virtualizačných nástrojov ako Parallels Desktop alebo VMware Fusion, práve teraz je vhodná chvíľa na kúpu. Len dnes môžete získať virtualizačný software VMWare Fusion za skvelú akciovú cenu $34,95 (23,80 € / 596 czk) — čo je menej ako polovica ceny, za ktorú sa u nás bežne predáva VMWare Fusion OEM. Software si môžete zakúpiť cez stránky MacUpdate Promo (UPDATE: opravený link) no poponáhľajte sa, keďže ponuka končí v pondelok 06:00 nášho čásu.

Na kúpu cez MacUpdate Promo potrebujete PayPal účet alebo Visa/MasterCar­d kartu.

komentárov
  1. Velmi casto sa opomina slusna opensource virtualizacia VirtualBox (www.virtualbox.org), povodne Innotek, potom zastresena a kupena Sun-om.

    Myslim, ze velkej casti ludi bude bohate stacit bez vyhadzovania penazi za VMWare ci Parallels. Okrem toho, ma vyborne nastroje pre riadenie VM cez prikazovy riadok, idealne na server.

    0
    0
  2. Nabídka pěkná, ale čekám na Parallels 5.0. Hlavně protože bude podporovat Shader Model 3.0. Stávající Fusion i Parallels podporujou jenom SM 2.0 takže na novější hry je třeba restartovat do BootCampu.

    0
    0
  3. Miso: to je pravda, ale velka vacsina ludi ma Bootcamp particiu pricom ju casom vobec prestanu pouzivat. Bavim sa primarne o pouzivateloch, ktorym je do BC zbytocne bootovat, pretoze spustaju normalne programy bez 3D grafiky. Kto sa chce hrat a potrebuje podporu 3D, tak je aj tak lepsie reboot do BC a nie to pustat cez virtualizaciu.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?