Dvojica neštandardných Apple reklám

Za posledné dni ste mohli na internete vidieť dvojicu neštandardných reklám Apple. Prvá si robí posmech zo zložitého používania PC platformy, miesto Easy as 1–2–3 nesie nápis Easy as 1–23. Druhá jednoducho poukazuje na miliardu stiahnutých aplikácii pre iPhone OS. Na reklamách je zaujímavé, že neštandardným spôsobom okupujú priestor dvoch bannerov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.