Skvelá reklama na Adobe Photoshop CS4 od Indonézskeho predajcu

Bez debaty vynikajúcu reklamu na známy produkt Adobe Photoshop CS4 od spoločnosti Adobe Systems vytvoril online predajca softvéru, http://software-asli.com, na podporu online predaja. Výsledná fotografia nepotrebuje ďalší komentár.

Pozrite si ako sa táto reklama vyrábala a fotila

komentárov
  1. jj, gmail mal lepsie, lebo to bolo aj v pohybe, nejak som to cakal aj od cs4 ad, takze som bol sklamany, najma ak maju flash, ze ano ;)

    0
    0
  2. Hobitko: nejde o slovicko originalne, ale som sa pousmial nad tym, ako to tu vsetcia vynasaju do neba, pritom tu uz bolo nieco podobne a hlavne lepsie. Takze podla mna su reakcie na ten jeden obrazok maximalne prehnane : )

    0
    0
  3. Tak reklama na ten Gmail je uplne GENIALNA! Na Photoshop CS4 je pekna, ale inak nicim vynimocna, proste pekne. Tiez nechapem, preco to vsade chvalia do nebies..

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.