WIFI / Problém

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software WIFI / Problém

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    de100ny
    Účastník (Participant)

Zdravím , mam problém z pripojením k internetu.

Keď som sa chcel pripojiť na wifi zadal som heslo ( neviem či spravne ale nenapísalo mi ze je zlé ) na wifi ma pripojilo ale nemal som pristup k internetu , tak som sa v tom nejak hrabal a nakoniec sa mi podarilo to cele uplne rozvrtat teraz keď hore v lyšte kliknem na wifi nezobrazi mi dostupne siete len mi tam napíše ( WIFI: Nenakonfigurovane / Otvoriť nastavenia siete/ ….. )  pôvodna wifi ktora tam bola a na ktoru som sa pripojil no nešiel NET sa teraz volá „Thunderbolt  most“  , Moja otázka znie: Dá sa nejak obnoviť nastavenia tak aby sa to vratilo do pôvodného stavu ? ( bez toho aby som reinstaloval cely MAC, pretoze to je pracovný a mam tam strasne vela vecí )  Za pomoc Ďakujem som v tom amatér a jedine čo chcem jeaby mi išiel internet :(  —>  iMac 27″ macOS Sierra Verzia 10.12.4

nocom
    Účastník (Participant)

Tech moznosti mas v podstate hned nekolik.

Pokud jde pouze o wifi, tak kdyz kliknes na wifi v liste, dej Open Network Preferences (tj. asi to „Otvoriť nastavenia siete“), tam jednoduse oznac vlevo Wi-Fi a odstran to kliknutim dole na tlacitko se symbolem minus. Kliknutim na plus pak nakonfigurujes nove Wi-Fi pripojeni. Trochu to vypada, ze sis ho smazal uz predtim pri tech experimentech, takze bude stacit hned kliknout na plus a zvolit Wi-Fi.

Pokud chces resetovat veskera sitova nastaveni, tak opet v Network Preferences rozkliknout Location, byva tam „Automatic“, vybrat Edit Locations a vytvorit novou (starou smazat). Jak to je slovensky nevim, ale je to uplne nahore v tom okne.