Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › US iTunes a Gift Cards
- Toto téma obsahuje 14 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 6 months od
dantesk.
-
AutorPríspevky
-
25. decembra 2011 o 15:21 #82851
sarvi
Účastník (Participant)Čítal som na fóre, že keď si spravím americký účet a chcem nakupovať filmy, hudbu a aplikácie pomocou Gift Cards, lebo samozrejme nemám kreditku americkú tak mi nepôjdu cez to kúpiť aplikácie… Ale bolo to v príspevku starom 2 roky tak sa preto pýtam opätovne či je to stále tak alebo môžem plnohodnotne využívať iTunes americký účet aj s aplikáciami….
25. decembra 2011 o 15:55 #295297raul
ModerátorPraveze, pokial viem, cez gift card praveze idu nakupovat. Ale aj tak radsej pockaj na odpoved od inekoho s praktickou skusenostou…
25. decembra 2011 o 16:07 #295304sarvi
Účastník (Participant)Mne to tiež nejde do hlavy ale čítal som tu taký názor tak preto sa pýtam aby som zbytočne nevyhadzoval peniaze…
25. decembra 2011 o 18:25 #295318suley
Účastník (Participant)Dajú sa kupovať aj aplikácie. Resp. pred cca 2 mesiacmi sa dali určite. Potom som switchol na SK store.
26. decembra 2011 o 21:48 #295531Jan Rajtr
Účastník (Participant)Ahoj,
nákupy přes gift karty provádím už poměrně dlouho. Gift karty kupuji zde:
http://www.braziliapilot.com/servlet/StoreFrontFunguje to tak, že přes PayPal zaplatíš a oni ti emailem do 24 hodin pošlou kód z karty.
Je to celkem solidní, když je problém tak komunikují a pošlou i jiný kód :-).
Ale problém jsem měl jen dvakrát a to když mi nešel email co jsem měl na PayPalu a když mi poslali prošlou gift kartu – vše vyřešeno emailovou komunikací za minut (s časovým posunem).Nicméně teď spíš řeším přechod z US na CZ. Měj na paměti, že pokud si nabiješ účet tak ti nepůjde přepnout na jinou zemi, dokud nevyčerpáš zůstatek. A jelikož ceny na iTunes jsou vždy Baťovských X.X9 tak to není tak snadné dostat se na 0.00$.
26. decembra 2011 o 22:13 #295533dantesk
Účastník (Participant)Ja mám us účet a gift card kupujem cez cardscodes.com cez paypal zaplatiš a kód Ti po chvíle pošlú emailom nakupovať ide všetko dokonca sa dajú požičiavať aj filmy…
26. decembra 2011 o 22:23 #295535mudrnudl
Účastník (Participant)Jan Rajtr mozem ta poprosit o majl?
alebo mi napis na mudr.nudl [zavinac] zoznam [bodka] sk26. decembra 2011 o 22:48 #295542Matt21
Účastník (Participant)Jan, ako si to vyriesil? Mam ten isty problem, zostatok je 0.09 usd a neviem to vycerpat.
27. decembra 2011 o 0:49 #295562denton
Účastník (Participant)nejako pred 2 rokmi som mal US ucet, mal som tam zvysok par centov a kedze to neslo vycerpat, tak som jednoducho napisal na Apple Support aby mi to odstranili. Kontaktovala ma nejaka slecna/pani a bola velmi napomocna. Vymenili sme si len par mailov a prebytocne centy boli odstranene a ja som si bez problemov mohol prehodit ucet na SK.
https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.do?PRKEYS=PF4
27. decembra 2011 o 0:55 #295564Jan Rajtr
Účastník (Participant)Matt21: No zatím nijak, mám 0.36$. Takže asi koupím nějakou gift kartu a pokusím se koupit víc věcí aby mi to v součtu dalo nulu. Tohle by šlo řešit, přinejhorším přes podporu jak píše denton.
Co mě ale víc trápí, že nefungují updaty aplikací v iTunes (prý). A popravdě si ani nejsem jistý jestli tam nebudou i nějaký další háčky…27. decembra 2011 o 8:34 #295578suley
Účastník (Participant)Podobne ako denton aj ja som riešil zostatok pár centov. Jeden mail do apple to vyriešil. Veľmi rýchla a príjemná komunikácia.
27. decembra 2011 o 10:39 #295595Matt21
Účastník (Participant)Ano aj mne to apple vyriesil, ale prechodom na iny iTunes store su tam nejake zmeny:
1) If you have any store credit, you will need to use the credit before you can change countries in your account.
2) You will need to download all purchased content before changing countries. In addition, rented items must be past their 30 day expiration in order to change countries. For more information on rentals, please visit:
iTunes Store: Movie rental frequently asked questions (FAQ)
http://support.apple.com/kb/HT16573) You will be asked to provide a payment method, such as a credit card or debit card associated with a valid billing address in the new country. An iTunes Store Gift Card issued in the new country is also an acceptable payment method. You will not be able to change your account’s country without providing one of these methods of payment.
4) Content purchased from the iTunes Store is country-specific. If you wish to upgrade any of your iTunes Store content to iTunes Plus, you’ll need to do so before you change the country associated with your account. The content you purchased while your account was set to the previous country will not be eligible for upgrade once you have changed countries.
5) When you change countries, you will no longer receive application update notifications in iTunes for the apps you purchased in your original country. However, you will still receive update notifications on your iOS device for any applications installed on that device. In addition, you will be able to download previously purchased applications again for free if they are present on your new country’s store. You will not be charged and the download will not appear on your Purchased page. If a previously purchased application is not available in your new country, you will not be able to download it again for free.
30. decembra 2011 o 23:39 #296252sarvi
Účastník (Participant):D diky moc funguje to dobre :-) mám ešte jednu otázku prečo ste prešli z US storu na SK ???
30. decembra 2011 o 23:51 #296254denton
Účastník (Participant)pohodlie (nemusim zhanat gift karty) a legalnost
31. decembra 2011 o 11:17 #296275dantesk
Účastník (Participant)Čavte,mám taký problem tiež som chcel prejsť z US na SK učet,tiež som si dal vymazať zostatok na učte ale nešlo my prejsť na SK učet pre nejakú expiraciu.., a z viacero dôvodov som sa rozhodol ponechať si US učet ale mám problem že som si kupil 25,-$ gift card a nechce my pripisať dolára na iTunes účet a píše že gift karta bola použitá tak som písal predavajucemu ,ten nechapal a nakoniec my poslal druhý kód no ten my po zadaní píše to iste,je to osvedceny obchod od ktorého kupujem už dlho,tak si myslím že problem bude s účtom ktorý vznikol prípravou zmeny regiónu ,už som písal aj Applu dúfam že sa ten problem vyrieši pretože som dal peniaze za kartu a za tu druhu budem musieť zaplatiť tiež,nemal niekto s tým problem?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.