Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › task manager mac + iphone
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 14 years, 3 months od
monicqa.
-
AutorPríspevky
-
22. decembra 2010 o 12:50 #73833
bawy
ModerátorZdravím, hľadám nejaký task manager, ktorý by som pekne syncoval mac + iphone, niečo čo nemá milión možností, skôr niečo úplne jednoduché s pekným UI, len nech ma to hlavne donúti urobiť to čo za daný deň potrebujem :D
22. decembra 2010 o 13:36 #239647raul
ModerátorTiez som hladal taky, ktory by ma donutil urobit to, co za dany den potrebujem… Bohuzial, sklamem ta, este taky nevymysleli :)
22. decembra 2010 o 14:00 #239650bawy
Moderátorčakal by som nejaký originálny nápad, že push bude hustiť podľa priority kým neodškrtnem, že spravené..alebo niečo v tom zmysle..hmmm no počkám, možno niekto sa stretol aspoň s niečim podobným :)
22. decembra 2010 o 14:31 #239651petiar
Účastník (Participant)„urobiť to čo za daný deň potrebujem“ = GTD = Things?
22. decembra 2010 o 15:04 #239654zero0x
Účastník (Participant)Papier + Pero
Tabula + Fixka
Ja som skusal kadeco, ale pokial netreba tie data s niekym inym zdielat, papier stale vyhral :-)
22. decembra 2010 o 15:33 #239658bawy
Moderátorzero0x: ja potrebujem práve niečo, čo do mňa bude každú hodinu rýpať nech danú vec urobím :) a to jak cez iPhone tak cez mac
22. decembra 2010 o 15:42 #239661eFkoOo
Účastník (Participant)bawy: dik za napad na aplikaciu :D
22. decembra 2010 o 15:59 #239664petiar
Účastník (Participant)Bawy, ty nepotrebuješ aplikáciu, ty potrebuješ šéfa. :-)
Môj názor je taký, že tvoja požiadavka je mierne prehnaná až kontraproduktívna. Ideálna cesta (ale stále je to len môj názor, hoci overený skúsenosťami) je ráno si zistiť čo všetko je na pláne v daný deň (kuk do Things) a rozvrhnúť si tie úlohy – niektoré veci je lepšie urobiť doobeda, iné sa možno robia lepšie v kľude večer/v noci, niektoré môžu nadväzovať na iné, atď. Keď ti bude každú hodinu vyskakovať zoznam úloh ktoré ešte treba spraviť, bude ťa to rušiť, rozptyľovať alebo stresovať.
Ďalej – priorita nie je všetko, mysli aj na kontext. Predstav si že máš 2 úlohy pre projekt A, jedna má najvyššiu prioritu, druhá najnižšiu. Potom máš inú úlohu pre projekt B a tá má strednú prioritu. Ak by si si to zoradil tak ako chceš, tak robíš s projektom A, potom B a potom sa zase vrátiš k projektu A. Nič moc.
A hoci nie som odborník na GTD, len prachsprostý user, mám pocit že som práve zhruba vymenoval niektoré zo základných pilierov tejto metodiky, takže odborná verejnosť prepáči ale budem sa opakovať: GTD. Things. :-)
Alebo, samozrejme, iná GTD aplikácia – myslím, že ich je viac aj takých ktoré majú Mac OS X aj iOS verziu.
PS: So stresom a s jeho prejavmi po pár rokoch už mám isté skúsenosti. Pozor na to, je to svinstvo.
22. decembra 2010 o 17:34 #239672monicqa
Účastník (Participant)ja som z Things na cas presla na Wunderlist (davam mu sancu) tu je moj clanok http://www.iphonetips.cz/aplikace/wunderlist-luxusny-dizajn-a-gtd-funkcie/
22. decembra 2010 o 18:19 #239676bawy
Moderátorpetiar: viem čo máš na mysli a chápem :) možno som sa zlé vyjadril..nepotrebujem žiadnu super profi high end projektovú záležitosť :) skôr niečo v zmysle: dnes ísť na poštu, popratať..umyť auto..a také drobnosti, proste na súkromné veci, nie firemné do tých sa prinútiť vždy viem a nejak na nich nezabúdam oproti tým bežným:D
11. januára 2011 o 16:23 #243732bawy
Moderátortak po 3 týždňoch používania môžem povedať že things spĺňa to čo som chcel..konečne si plním úlohy ktoré som predtým zanedbával.. :) len ma štve že bez wifi sa nesyncuje..už som asi veľmi rozmaznaný mobileMe + push :/
11. januára 2011 o 17:33 #243740murriik
Účastník (Participant)takže oplatí sa kúpa? lebo teraz používam free app To Do, bez upozornení, bez synchronizácie, proste fakt nič, len list a navyše s neprehľadným gui. jediné pozitívum, že ukazuje počet úloh na ikone.
zaujímalo by ma hlavne to upozorňovanie, či funguje napr ako keď nastavím nejakú úlohu ako budík?
inak ani ten wunderlist nevyzerá zle, doma ho vyskúšam11. januára 2011 o 18:18 #243754bawy
Moderátormurriik: tak časovo to zatiaľ nepoužívam, skôr na celý deň..lebo nikdy časovo neviem kde sa budem práve nachádzať a tak dopredu nemôžem vedieť kedy čo..ale vravím, na moje účely..som si príjemne zvykol :)
11. januára 2011 o 18:21 #243755masmi
Účastník (Participant)Na domace ulohy si treba zohnat manzelku. Ta bude upozornovat ze nie su hotove, a hlavne, neda sa vypnut
5. februára 2011 o 20:36 #248930murriik
Účastník (Participant)Musím sa Monicke poďakovať za wunderlist, pretože dnes je pre mňa obrovskou pomôckou v organizácií času.
Ak sa o ňom chcete dozvedieť viac, nech sa páči, pridávam aj moju recenziu – http://itmag.sk/2011/01/wunderlist-este-jednoduchsia-organizacia-uloh/5. februára 2011 o 22:08 #248943monicqa
Účastník (Participant)tesim sa :)
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.