Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › SKYLAKE pre Macbook Pro 13 Retina
- Toto téma obsahuje 48 odpovedí, 13 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 years od
Adomm1234.
-
AutorPríspevky
-
7. júla 2015 o 19:03 #407129
Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)Mohli tam dať Iris Pro
8. júla 2015 o 7:04 #407132Stormtrage
Účastník (Participant)To by tam musela byt za 4-jadrova i7-ka z 15-ky …
8. júla 2015 o 8:14 #407133JFK.
Účastník (Participant)Pre porovnanie
Call of Duty : Advanced Warfare
Low detaily, Low rozlíšenie
HD 5100 = 30.8 FPS
HD 6100 = 32.7 FPS:) čiže asi tak,
K 6200 nevidim žiaden údaj ale Iris Pro 5200 má 49.1 FPS na low nastaveniach.Ale tu je porovnanie 5200 a 6200.
http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=2978&gid2=1783&compare=iris-pro-graphics-6200-mobile-vs-iris-pro-graphics-5200-mobile6200 je 14nm oproti 22nm, má 48 shader processing units oproti 40, vyššiu frekvenciu 933 MHz vs 800 a aj rýchlejšiu memory bandwidth o 2.1 Gb/sec ako aj texture rate o 0.8 GTexel/s.
S tou sa už asi dá žiť :)8. júla 2015 o 9:47 #407135Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)A mňa by zaujímalo prečo na Windowsáckej Dote 2 mal FPS 30 a pod OS X Dotou mám okolo 60 FPS :-D
(1920×1200, všetko max)
8. júla 2015 o 15:18 #407148JFK.
Účastník (Participant)Keby mám tipnúť tak poviem že na OS X nemáš zapnutý VSync a máš vyšší framerate tým pádom…
8. júla 2015 o 15:43 #407150Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)Mám ho zapnutý
8. júla 2015 o 16:07 #407154Stormtrage
Účastník (Participant)To je jednoduche. Program na nahravanie videa taha dost FPS dole.
Keby mal zapnuty V-sync tak by mu to obmedzoval na tolko FPS kolko Hz ma monitor cize na 60 fps.8. júla 2015 o 16:18 #407156Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)FPS mi meral priamo Steam, také malé číselko v rohu mám, dá sa to niekde zapnúť, žiadny Fraps alebo niečo podobné, či už pod Windows alebo OS X
8. júla 2015 o 16:27 #407157Stormtrage
Účastník (Participant)Ja som myslel že rozpravate o nejakom videu na YT kde hral dotu na Windowse. Tam by bol ten FPS drop pochopitelny.
8. júla 2015 o 17:02 #407160Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)Stormtrage: mal som BootCamp, tam mi dávalo 30 FPS, keď spustím pod OS X, ide mi to tých 60 FPS.
8. júla 2015 o 17:52 #407161Stormtrage
Účastník (Participant)Jaj jasne. Mne praveže vždy šli lepšie hry pod Windowsom ako ked bola aj nejaka alternativa na OSX. Naprv Wowko čo je tiež od Blizardu ako Dota.
8. júla 2015 o 18:04 #407163Jozef Remen
Účastník (Participant)Chlapi pripojim sa troskou do mlyna. Problem mnohych hier je, ze pouzivaju WINE wrapper (specialne tie na Steame) a teda robia sa cally z DirectX na OpenGL. Navyse OpenGL na Macu je dost zufale a zastarale, zufale su tiez ovladace kariet (dakujeme, Apple).
Hry od Blizzardu su na tom tak dobre pre to, lebo su pisane priamo pre OpenGL a ze vyvijaju aj priamo na Mac. Inak ak by ste nevedeli, DVD v predaji od Blizzardu obsahuju/obsahovali 2 verzie, pre Win aj pre Mac. Plati minimalne pre WOW, povodne Diablo II alebo Starcraft.
Skutocne staci/stacilo zajst do najblizsej predajne s PC hrami a kupit si tam DVD s hrou. Samozrejme, skrze digi distribuciu uz je situacia ina, ale anyway.
Nuz, niekto to flaka a kurvi, niekto sa s tym pohra. Vid sfusovany release Final Fantasy teraz naposledy, kde tiez sli cez TransGaming ala modifikovany Wine.
8. júla 2015 o 18:14 #407164Stormtrage
Účastník (Participant)No ved jasne proste spravia len port z windowsu na Mac .Je kopu takych torentov na nete čo su hry z windowsu portnute na mac cez wine a potobne srandy. Potom je problem s optimalizaciou ako ked portuju hry z konzoly na PC.(asi najslavnejši port je GTA IV a AC Unity čo dopadlo fakt tragediou :-D) Hlavne kvoly tomu ked je nejaka hra aj na OSX tak si to radsej hodim na Bootcamp…lebo naozaj každa hra na DX beži lepšie ako cez ten 100 ročny OpenGl mimo toho Wowko čo sa blizard fakt snažil to spravit poriadne.Ale aj tak som mal pod windowsom večšia FPS ako na OSX :-D
Ale aj Rockstar sa snažil niečo robit. Myslim že aj Max Payne 3 je na OSX ale nehral som to na Macu.8. júla 2015 o 18:30 #407165Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)tak teraz tej dote pod OS X fakt nerozumiem :-D
8. júla 2015 o 19:20 #407169Stormtrage
Účastník (Participant)Buď rad, aspon nemusiš „Switchovať“ OS.
9. júla 2015 o 12:43 #407200Jozef Remen
Účastník (Participant)Stormtrage, OpenGL nie je storocne, ono je plne na urovni DirectX, v niektorych veciach ho aj predci – hi-end funkcie pre aplikacie, nie hry kde sa osekava kvoli vykonu. No a hlavne, kod je prenositelny vsade, ci uz do mobilu alebo na desktop alebo na konzolu. Co je v pripade DirectX ee.
Druha vec je, ze vyvojari na to kaslu a robia veci v DirectX, lebo ho ovladaju. Lebo su naviazani na MS technologie. Lenze doba sa zmenila a staci sa kuknut na najznamejsie enginy, ktore su robene primarne v OpenGL prave kvoli moznosti hru vyvijat aj na mobily a tablety.
9. júla 2015 o 14:04 #407206dfx
Účastník (Participant)Jozef Remen: Preco by niekto robil hry pre OS X na Open GL, ked OS X podporuje maximalne 5 rokov stare Open Gl 4.1. V ziadnom pripade Open GL na OS X nepredci Direct X.
V sucasnosti sa oplati robit hry pre OS X iba na Metal a to bude az s novym 10.11.
9. júla 2015 o 14:14 #407208Lukáš Raynor Majer
Účastník (Participant)A Metal vraj pôjde len na Macoch od roku 2012
9. júla 2015 o 14:29 #407210dfx
Účastník (Participant)To je pravda.
Ale je to pokrok, kedze Open GL na OS X je z roku 2010 :-)
9. júla 2015 o 16:14 #407215Stormtrage
Účastník (Participant)Načo by robili hry pre OpenGL ked večšina zariadeni s OSX nema GPU ani len na minimalne požiadavky novšich hier ( Vynimkou je fakt par bestsellerov od Blizardu.) Jasne že to naperu v DX pre Windows :D
Aj tak každy kto si chce zahrat na Macu hra na BootCamp takže by to bolom asi zbytočne. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.