SKYLAKE pre Macbook Pro 13 Retina

Domov Diskusné Fóra Ostatné SKYLAKE pre Macbook Pro 13 Retina

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 49 )
  • Autor
    Príspevky
  • #407129
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Mohli tam dať Iris Pro

    #407132
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    To by tam musela byt za 4-jadrova i7-ka z 15-ky …

    #407133
    JFK.
    Účastník (Participant)

    Pre porovnanie

    Call of Duty : Advanced Warfare
    Low detaily, Low rozlíšenie
    HD 5100 = 30.8 FPS
    HD 6100 = 32.7 FPS

    :) čiže asi tak,
    K 6200 nevidim žiaden údaj ale Iris Pro 5200 má 49.1 FPS na low nastaveniach.

    Ale tu je porovnanie 5200 a 6200.
    http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=2978&gid2=1783&compare=iris-pro-graphics-6200-mobile-vs-iris-pro-graphics-5200-mobile

    6200 je 14nm oproti 22nm, má 48 shader processing units oproti 40, vyššiu frekvenciu 933 MHz vs 800 a aj rýchlejšiu memory bandwidth o 2.1 Gb/sec ako aj texture rate o 0.8 GTexel/s.
    S tou sa už asi dá žiť :)

    #407135
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    A mňa by zaujímalo prečo na Windowsáckej Dote 2 mal FPS 30 a pod OS X Dotou mám okolo 60 FPS :-D

    (1920×1200, všetko max)

    #407148
    JFK.
    Účastník (Participant)

    Keby mám tipnúť tak poviem že na OS X nemáš zapnutý VSync a máš vyšší framerate tým pádom…

    #407150
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Mám ho zapnutý

    #407154
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    To je jednoduche. Program na nahravanie videa taha dost FPS dole.
    Keby mal zapnuty V-sync tak by mu to obmedzoval na tolko FPS kolko Hz ma monitor cize na 60 fps.

    #407156
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    FPS mi meral priamo Steam, také malé číselko v rohu mám, dá sa to niekde zapnúť, žiadny Fraps alebo niečo podobné, či už pod Windows alebo OS X

    #407157
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    Ja som myslel že rozpravate o nejakom videu na YT kde hral dotu na Windowse. Tam by bol ten FPS drop pochopitelny.

    #407160
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Stormtrage: mal som BootCamp, tam mi dávalo 30 FPS, keď spustím pod OS X, ide mi to tých 60 FPS.

    #407161
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    Jaj jasne. Mne praveže vždy šli lepšie hry pod Windowsom ako ked bola aj nejaka alternativa na OSX. Naprv Wowko čo je tiež od Blizardu ako Dota.

    #407163
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)

    Chlapi pripojim sa troskou do mlyna. Problem mnohych hier je, ze pouzivaju WINE wrapper (specialne tie na Steame) a teda robia sa cally z DirectX na OpenGL. Navyse OpenGL na Macu je dost zufale a zastarale, zufale su tiez ovladace kariet (dakujeme, Apple).

    Hry od Blizzardu su na tom tak dobre pre to, lebo su pisane priamo pre OpenGL a ze vyvijaju aj priamo na Mac. Inak ak by ste nevedeli, DVD v predaji od Blizzardu obsahuju/obsahovali 2 verzie, pre Win aj pre Mac. Plati minimalne pre WOW, povodne Diablo II alebo Starcraft.

    Skutocne staci/stacilo zajst do najblizsej predajne s PC hrami a kupit si tam DVD s hrou. Samozrejme, skrze digi distribuciu uz je situacia ina, ale anyway.

    Nuz, niekto to flaka a kurvi, niekto sa s tym pohra. Vid sfusovany release Final Fantasy teraz naposledy, kde tiez sli cez TransGaming ala modifikovany Wine.

    #407164
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    No ved jasne proste spravia len port z windowsu na Mac .Je kopu takych torentov na nete čo su hry z windowsu portnute na mac cez wine a potobne srandy. Potom je problem s optimalizaciou ako ked portuju hry z konzoly na PC.(asi najslavnejši port je GTA IV a AC Unity čo dopadlo fakt tragediou :-D) Hlavne kvoly tomu ked je nejaka hra aj na OSX tak si to radsej hodim na Bootcamp…lebo naozaj každa hra na DX beži lepšie ako cez ten 100 ročny OpenGl mimo toho Wowko čo sa blizard fakt snažil to spravit poriadne.Ale aj tak som mal pod windowsom večšia FPS ako na OSX :-D
    Ale aj Rockstar sa snažil niečo robit. Myslim že aj Max Payne 3 je na OSX ale nehral som to na Macu.

    #407165
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    tak teraz tej dote pod OS X fakt nerozumiem :-D

    #407169
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    Buď rad, aspon nemusiš „Switchovať“ OS.

    #407200
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)

    Stormtrage, OpenGL nie je storocne, ono je plne na urovni DirectX, v niektorych veciach ho aj predci – hi-end funkcie pre aplikacie, nie hry kde sa osekava kvoli vykonu. No a hlavne, kod je prenositelny vsade, ci uz do mobilu alebo na desktop alebo na konzolu. Co je v pripade DirectX ee.

    Druha vec je, ze vyvojari na to kaslu a robia veci v DirectX, lebo ho ovladaju. Lebo su naviazani na MS technologie. Lenze doba sa zmenila a staci sa kuknut na najznamejsie enginy, ktore su robene primarne v OpenGL prave kvoli moznosti hru vyvijat aj na mobily a tablety.

    #407206
    dfx
    Účastník (Participant)

    Jozef Remen: Preco by niekto robil hry pre OS X na Open GL, ked OS X podporuje maximalne 5 rokov stare Open Gl 4.1. V ziadnom pripade Open GL na OS X nepredci Direct X.

    V sucasnosti sa oplati robit hry pre OS X iba na Metal a to bude az s novym 10.11.

    #407208
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    A Metal vraj pôjde len na Macoch od roku 2012

    #407210
    dfx
    Účastník (Participant)

    To je pravda.

    Ale je to pokrok, kedze Open GL na OS X je z roku 2010 :-)

    #407215
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    Načo by robili hry pre OpenGL ked večšina zariadeni s OSX nema GPU ani len na minimalne požiadavky novšich hier ( Vynimkou je fakt par bestsellerov od Blizardu.) Jasne že to naperu v DX pre Windows :D
    Aj tak každy kto si chce zahrat na Macu hra na BootCamp takže by to bolom asi zbytočne.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 49 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.