Skúsenosti s T mobile servisom

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Skúsenosti s T mobile servisom

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Autor
    Príspevky
  • #67540
    pt
    Účastník (Participant)

    Rad by som sa podelil o skusenosti so servisom Iphonu u T-mobilu.
    Zakupil som si Iphone 3gs 32 gb v predajni v BB prvy den jeho predaja za celu sumu – krasnych 640€. Telefon fungoval bez problemov po dobu cca 1 mesiaca a potom začal blbnut mikrofon, volajuci sa začali sťažovať, že ma nie je počuť, vypadávam atď. Vydržal som cca 2 mesiace , domnievajúc, že je to chybou siete, resp inou závadou oranžového operátora. Keďže nedošlo k náprave, reklamoval som zakúpený telefón u predajcu – nahlásil som chybu – problémy so slúchadlom. Telefón som pred slečnou, ktorá mi ho prebrala vymazal a odovzdal. Všetko ostatné bola na telefóne fukčné.
    Po dodržaní zákonnej lehoty som si celý šťastný a zúrivý z mesačného používania Nokie E72 konečne prišiel po Iphone, kde mi oznámili, že reklamáciu neuznávajú z dôvodu korózie nejakého pásiku. Samozrejme, že som s tým nesúhlasil a úplnou náhodou som zistil, že na telefóne nefunguje displej – naštastie som ho zapol pred človekom v Tmobile a displej ani neťukol. Opätovne som žiadal preveriť reklamáciu a znova prišla odpoveď, že reklamáciu neuznávajú, nič nepoškodili ( displej som si asi počas cesty do servisu poškodil sám). Po tretej reklamácii ma odporučili na vedúcu, ktorá so mnou nacvičeným spôsobom jednania spísala žiadosť o ďalšie preverenie situácie. Samozrejme, výsledok je negatívny.
    T mobile vôbec za nič nemôže, a keď som ich požiadal, aby mi vrátili telefón s funkčným displejom, tak mi povedali, že to nemôžu, lebo som si to spôsobil sám a inak mi nevedia pomôcť. To, že mi vrátili mobil ešte v horšom stave, ako som ho odovzdal, im nevadilo a vyjadrili sa , že ma ľudsky chápu!!!

    Úplný bonus bol, keď mi poradili, že by som mohol napísať generálnemu riaditeľovi a že je to jediné, čo mi ostáva.

    #195124
    tomasno1
    Účastník (Participant)

    Tak toto je uz vrchol, co sa na tomto Slovensku deje.

    #195127
    Anonymný
    Neaktívny

    Ja som tiez mal problemy so sluchatkom. Po tom ako sa vratil z reklamacky sa zase dobabralo Home button, teraz uz ide chvalabohu dobre. Ale nech sa nehnevaju – reklamacia trvala 35 dni + hrozilo, ze pri vymene noveho kusu sa uz nebude vztahovat stara cena a budem musiet doplatit za aktualnu cenu.
    Navyse pri odovzdavani prislusenstva ma neskor obvinili, ze som im nevratil sluchatka. btw. rovnaky operator.

    #195131
    lukiboy
    Účastník (Participant)

    Ja planujem zajtra uz moju tretiu reklamaciu white 3G, tentoraz to vzdal kryt. Krasna prasklina pri dock-konektore a pomaly sa praska aj suflik na simku, ktory bol otvoreny jedinkrat…Uz teraz sa tesim, co s tym spravia. Kks. Nevydrzal ani rok a to sa o svoje pristroje staram…

    #195132
    Bugaboo
    Účastník (Participant)

    Zdravím, ja by som sa tiež chcel podeliť o skúsenosť s jedným predajcom, nemá to nič spoločné s Apple výrobkom ale iba chcem na jedno poukázať že keď chce predajca s vami vybabrať a vás oklamať tak sa s tým bohužial nič robiť jaksi nedá.
    Kúpil som si pár kvalitných a nie lacných HiFi reproduktorov nemeckej značky a zosilňovač. Doma som to zapojil, vyskúšal a prišiel som na to že repro su poškodené. Mali 3 chyby. Doniesol som ich na reklamáciu, s tým že sú chybné už asi od výroby a majú 3 chyby. Informoval som sa najskôr u SOI a zistil som že keď má výrobok hneď 3 chyby, ktoré znemožnujú jeho správnu funkčnosť, mám právo na odstúpenie od zmluvy, čiže vrátenie plnej kúpnej ceny. Nuž predajca nesúhlasil, že oni niesú kompetentný posudzovať technický stav výrobku a na to majú servisné stredisko a že oni mi to môže maximálne do 30 dní vyreklamovať. Bol som slušný a súhlasil, že však ak to do mesiaca spravia budem aj tak v celku spokojný (však bez audio sústavy sa dá žiť a nepotrebujem to nutne a ani k práci). Na 27. deň mi zavolali že sú vyreklamované. Hurá. Prišiel som do predajne, vravím nech mi ich vyskúšajú, oni že nemajú na čom, že mám si vyskúšať doma. OK, prebral som si ich (a to bola chyba). Doma som prišiel na to že odstránili iba jednu jedinú chybu a ostatné 2 chyby sú neopravené. Znova kontaktujem SOI, po dlhých (a nie zadarmo) telefonátoch ma usmernili čo mám ďalej robiť. Znova som ich doniesol do predajne a žiadam o vrátenie peňazí. Neexistuje, môžu maximálne druhý krát reklamovať. OK. Znova dlhé rozhovory zo SOI.
    Výsledok??
    Bohužial, tým že som si ich prebral po prvej reklamácii som vlastne svojim spôsobom súhlasil, že sú v poriadku, opravené. Druhú reklamáciu mi neuznali (zaujímave že pred tým uznali ale síce neopravili). Tým mi padla aj záruka a vybavené !!!
    Nuž mám doma zlé reproduktory, zbytočne vyhodené peniaze + náklady na neustálu prepravu domov/predajna + 2,5 hodiny prevolané na SOI.
    Aj takto to chodí na Slovensku :)

    #195133
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Tak to uz fakt ako citam reklamovat iphon je lepsie spisat zmluvu o odovzdani tak ako je to v pozicovni aut:))). Pokial nieco nie je na papieri ako keby sa nestalo. Asi by ma je.lo keby mi ho vratili s nefunkcnym displayom a este keby sa nejaky zas.any amater ktory tam nema co robit vyhovaral ze som si to sposobil sam. Ku.va ved to nie je mobil za 40eur ze to predychas ked ti to vratia este v horsom stave ako si to odovzdaval. Chvala bohu zatial ze moj iPhon sluzi bo takymto konfrontaciam sa vdaka svojej povahe najradsej vyhybam:)))
    pt: zelam vela pevnych nervov pri rieseni takychto situacii

    #195134
    marek
    Účastník (Participant)

    no ten servis nestoji za nic, reklamoval som 3g verziu, padali aplikacie permanentne, zo servisu mi ho prvy krat vratili ze zavada sa neprejavila, takze ho poriadne nevyskusali, reps skuske nevenovali ani dve minuty, po dalsej reklamacii mi dali novy kus.

    ako vidim susenosti so servisom su prudko „pozitivne“

    #195135
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Sami odbornici co videli iPhone len z letaku pri kratkom skoleni:)))

    #195157
    stranger
    Účastník (Participant)

    Ja by som si zaplatil statnu skusobnu, nech sa vyjadria. Je to moznost. Stoji to prachy, musite ist po tom k sudu, ten musite vyhrat, protistrana Vam zaplati naklady. Tie budu v stovkach €. A vysledok je neisty. Nadherna ochrana spotrebitela. Na dobre meno obchodnik kasle, pride iny dilino, co si nieco kupi. Druha vec je zmrdi, co vymyslaju a pred koncom zaruky, alebo pocas nej reklamuju neopravnene. Bludny kruh. Slovaci. Pocul som, ze niekto po zime pravidelne reklamuje topanky a aj o zarucenom postupe na prihriatie mobilu pred koncom zaruky v mikrovlnke.

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.