S: Modrá obrazovka smrti

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software S: Modrá obrazovka smrti

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    Príspevky
  • #100065
    Natally
    Účastník (Participant)

    Čaute mala som problém s iPhonom 5S po 4 dňoch od kúpi s tzv. Modrou obrazovkou smrti(BSOD) radili mi obnoviť softvér to sa mi však nepodarilo. Robili mi to aj v iStore a tam im vyhodilo chybu 9. Následne keď som ho už zapínala načítala sa logo apple a potom hneď modrá obrazovka. V pondelok sme to dali cez ORANGE na reklamáciu tí to poslali do PPI. Myslíte, že mi to vymenia za nový kus?

    #382696
    ????
    Účastník (Participant)

    ak sa im chybu nepodari odstranit a nenajdu porusene plomby (vnutri, v konektore sluchatok a v lightning konektore su detektory vody), tak ti ho vymenia za novy kus

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.