REKLAMACIA Iphone4S 32gb TMOBILE

Domov Diskusné Fóra Ostatné REKLAMACIA Iphone4S 32gb TMOBILE

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Autor
    Príspevky
  • #91452
    Nojpo
    Účastník

    Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom reklamácie Iphone. Telefón som kupoval od od jedného pána, ktorý ho bral na paušál pred rokom, čiže telefón je ešte rok v záruke. Na telefóne som dodatočne spozoroval v ľavom hornom rohu na displaji žltú škvrnu…nie veľkú ale stále tam je a taktiež mám problé,m s wifi. Obnovenie telefónu ani aktuálizácia ani nič nepomohlo, čiže sa jedná o hardwarovä vadu predpokladam. Telefón je v super stave si myslím, žiadne výrazné ryhy ani škrabance nemá. Jediné poškodenie telefonu je na jeho spodku – pri reproduktoroch, dva „obitia“ spôsobené nwm čím. Neviete mi poradiť ako s reklamáciou keď je telefón braný na paušál v Tmobile niekym iným – a ja som ho od neho kúpil? Neviete mi povedať ako je to teraz keď už prakticky Tmobile 4Ska nemá ani v ponuke? Ďakujem za pomoc…

    #342569
    q0s
    Účastník

    Ak je z Telekomu,tak to je jedno.Moze to reklamovat hocikto. Z orange by bol problem. Tak tam chod a dufaj,ze ti uznaju reklamaciu a dostanes novy iPhone :)

    #342572
    Anonymný
    Neaktívny

    Zoberu ti to. Hlavne si ale nechaj podrobne zapisat stav telefonu, ako aj stav vlhkostnych indikatorov:
    http://forum.iphone.cz/viewtopic.php?f=13&t=17093

    #342573
    Nojpo
    Účastník

    Čo to znamená podrobne si zapísať stav telefonu? Na čo si mám dať pozor? Mám mu normálne povedať že nech mi to ukáže čo tam napísal a a keď sa mi to nebude páčiť tak nech to doplní?.d A ten stav vlhkosti indikatorov…prečítal som ti ten topic ale nejak to nevidím…hore hej ale na spodku ako je konektor tak tam nevidím nič biele ani červené….to mám akože tomu týpkovi v Tmobile povedať nech to skontroluje, či nech to tam napíše nech to v servise skontroluju? Na čo je to dobré vlastne dať kontrolovať?

    #342574
    P4r4doX
    Účastník

    Dobre to je na to, ze uz boli pripady, ze dali reklamovat novy iPhone a reklamaciu zamietli a zo „servisu“ sa im vratil znehodnoteny, rozbity iPhone. Preto je lepsie poziadat predavaca, aby do protokolu zapisal presny stav indikatorov resp. dolozil fotodokumentaciu. Keby sa ti potom vratil poskodeny iPhone, tak mas jasny, nespochybnitelny dôkaz, ze ty si doniesol iPhone v bezchybnom stave (resp. s poskodenim, ktore si uviedol).

    #342575
    miskosvk
    Účastník

    urob ako pise johny. Je celkom bezna prax, ze sa telefon vrati ako ‚neuznana zaruka‘, chybaju mu skrutky, pripadne indikatory su cervene…nechcem nikoho obvinovat ale je mozne, ze niekedy tomu telefonu ‚pomozu‘ aby nemuseli uznat zaruku…ak mas fotky s dokazatelnym datumom pred opravou, mozes to na nich vytiahnut, ak sa ti telefon vrati v horsom stave ako si im ho dal..

    #342579
    Nojpo
    Účastník

    Ok ďakujem za radu :d Dúfam že ten predavač v Tmobile bude vedieť keď mu poviem čo od neho chcem. Nie že bude kukať na mňa ako puk :D Pre istotu si to ešte aj ja sám pofotím…

    #345177
    Nojpo
    Účastník

    No takže „super“. Telefón sa mi vrátil v rovnakom stave v akom bol a zrušili mi aj záručný. Popis závady bol: na lcd sa nachádza v lavej casti zlty pas ktory sa postupne začal objavovať, nepripaja sa na wifi, pada spojenie

    Popis opravy: MT vykazuje mechanicke poskodenie po padoch na spodnych rohoch MT, v dosledku čoho doslo k poskedeniu WIFI modulu. Doslo k poruseniu zarucnych podmienok v zmysle vystavenia MT nadmernemu mechanickemu namahaniu. MT nesplna zarucne podmienky. Auzorizovana platena oprava mozna vymenou zakladnej dosky. Fotodokkumentacia zhotovena. MT vrateny spat bez orpavy….

    Dá sa s tým ešte niečo spraviť????????

    #345178
    radovan192
    Účastník

    jedine opraviť v autorizovanom servise alebo v neautorizovanom servise … žiaľ keby nebol obitý, by ti to možno v telekome vymenili za „nový“ kus

    #345179
    Nojpo
    Účastník

    A oprava tej wifi sa rieši vymenením celej dosky len? neviete niekto?

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.