- Toto téma obsahuje 22 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 4 months od .
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › reklamacia iphone
Ja by som chcel dať vymeniť iphone 5 kupoval som v januári a v poslednom čase som zbadal na ňom dosť chýb ako pretlačený homebutton, občasné nefungovanie power/sleep button, zasekavanie systemu proste otvorim nejaku appku cely sytem sa zasekne nefunguje ani homebutton a raz sa mi stalo aj to, že som zhasol display a viac mi nešiel zapať, a pri pripajani k počitaču cez USB tak niekedy čakám aj 5min. pokial nabehne nabíjanie alebo ho uvidim v iTunes. Len som čítal že s orangom sú dosť problémy pri reklamácii. Chcel by som teda vedieť kedže môj iphon ma docela dosť chýb či si nemôžem vyžiadať nový kus alebo aké možnosti respektívne nároky mám. Díky za info…
Viliam: treba to skusit. Najviac ti poradia priamo v Apple Store…
Ale napadla mi taka vec. Mam iPhone, ktory je este v 2rocnom kontrakte s Orange. Kedze nema viac ako rok, mozem ho ist vyreklamovat do Apple Store niekde v zahranici, dostanem novy kus…
A tym padom prichadzam o zaruku z Orange, lebo IMEI sa uz nebude zhodovat. Spravne?
Teda zrejme sa viac oplati reklamovat na SK… (ak to vobec prejde atd)
Z casti som nasiel odpoved tu:
V predajni Applu som sa opýtal, či nebude problémom, že mám na záručnom liste iný IMEI (jedinečné identifikačné číslo) ako na telefóne, keďže som dostal nový kus. Vraj to nie je žiaden problém, oni to do databázy poznačili a na e-mail som dostal ešte potvrdenie o výmene.
… nakoniec(!) to tak aj u operatora fungovalo
http://moje.hnonline.sk/node/14292