Reklamácia Iphone 5s …

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Reklamácia Iphone 5s …

Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
  • Autor
    Príspevky
  • #103246
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Prosím Vás poraďte mi…

    Cca pre 2mesiacmi som si v O2 kúpil Iphone 5s, bol som s ním absolútne spokojný až do chvíle, keď mi odmietlo nabíjať, nedal sa zapnúť a baterka bola na 32% nabitá. Telefón som teda zašiel reklamovať do O2 predajňu… Spísali sme formulár, všetko ok…

    Po cca dvoch týždňoch mi prišla zo servisného strediska cenová ponuka na opravu,približne 300eur.

    Vyjadrenie servisného technika:

    MT nespĺňa predpoklady a podmienky pre záručnú opravu. Vykazuje známky mechanického poškodenia – obitý, jemne poškrabaný a v hornom rohu asi na 4mm drobná povrchová puklina zadného krytu. Power adaptér je neoriginálny. V tomto dôsledku došlo k porušeniam záručných podmienok…

    Hneď ako som si toto prečítal, volal som do servisného strediska, a chcel som vedieť, že kt. súčiastka je zlá, a ktorú chcú meniť za 300eur a vlastne prečo sa na túto opravu nevsťahuje záruka. Technik mi nevedel povedať, že čo tam je pokazené… ale vedel koľko stojí oprava… čo chcú meniť, keď nevedia čo je pokazenééé?????!!!!!

    Podľ jeho slov bola pri MT pribalený neoridinálny Power adaptér /zásuvka/usb/ …

    Povedal som nech to neopravujú a pošlú späť v takom stave.

    Po doručení telefónu som zistil, že tá nabíjačka ozaj bola neoriginálna… no som ju tam v rýchlosti dal omylom, telefón som stále nabíjal len originálom….

    Čo robiť poradte… veď keď mám telefón k PC tiež ho nabíja, a nie je orig od Applu, a tieto koncovky na USB majú rovnaké napätie nie???

    #397496
    iTuxx
    Moderátor

    Je jedno aky mas adapter, podstatne je aby bol kvalitny kabel. Ak telefon aj vypise nejaku chybu o nekompatibilite, nikdy to neni sposobene adaperom, ale kablom.

    Podla mna uz nemaju moznost vymenit to v ramci zaruky za swap a tak sa potrebovali vyhovorit. Neviem ti ale odporucit co robit, sam mam jeden cisto novy mobil na reklamacii v orange a zo servisu sa stale vracia s vyjadrenim, ze sa zavada neprejavila, pretoze nevedia co je navine (uz je tam 4.krat). Ja to sice viem, ale radit im nebudem a ked su blbi, tak nech platia.

    #397500
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Kábel bol originálny… … teraz som dohovoril so SOI a poradili mi to reklamovať ešte raz s originálnym POWER ADAPTÉROM…. že bol len omylom pribalený…

    #397507
    Misiaccik
    Účastník (Participant)

    Pozri kam ti siel Telefon pokial išiel do ppi-etc tak to je banda negramotných kreténov. ! Ked hvoriš že ho máš 2 mesiace pošilo ho do ccc pribal originál kábel a na 99 % percet máš po starosťiach . Ja som mal podobný problém maličke skrabacne od puzdra mi odmietli reklamovať lebo ze zrovna tie škrabance ktoré tam boli tak poškodili procesor ktorý mal na storsťi signál. Preto mi sem tam vypadával .Paradoxne podla schemi na tej strane bola baterka nie doska. čo je uplne jedno poslal som to do vsp data bez problémov som mal nový kus doma do týždna. Tak môžem len odporučit … VSP data , alebo ccc

    #397508
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Určite aj ja odporúčam VSP Data. Promptné, rýchle jednanie. Za 4 dni som mal nový telefón.

    #397510
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Ja mám telefón značky Samsung a dostal som k nemu kábel Nokia :-D

    #397514
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Viete páni, práve tí čo ma poslali s týmto do prdele… boli VSP Data SK, s.r.o.

    Oni mali všetko Iphone 5s, originálne káble, len ten Power adapter som omylom dal iný… .

    Uvidíme čo z toho bude

    #397516
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Poznám ešte aj taký prípad, kedy na Slovensku v ktoromkoľvek servise iPhone nevyreklamovali a v ČR v „Český servis“ vymenili iPhone na počkanie za nový. V každom prípade by som nevešal hlavu, možností je viac.

    #397517
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Jasné…a prezraďte mi, tým, že mám telefón z O2 a oni majú zmluvu s VSP Data SK. Podľa toho čo hovoríte, komu každému možem telefón poslať na reklamáciu, resp. aké mám ďalšie možnosti?

    #397518
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    V prvom roku to môžeš dať reklamovať kde len chceš. V druhom už len cez O2.

    #397520
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Aha… super ďakujem… a posledná otázka… mohol by si mi niečo odporučiť? lebo si viem predstaviť, že ked niekde prídem s nefunkčným telefónom tak ma pošlú tam odkiaľ ho mám nie?

    #397521
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Čo ti odporučím? Vyhľadal by som servisné strediská na SK a ak máš nejaké blízko bydliska, tak to tam skús zaniesť a keď nie, tak kontaktuj Český servis. Alebo ak máš cestu za hranice, tak vycestujem do nejakého Apple Store. Anglicko, Nemecko, možno aj v Rakúsku je a tam ti to vyreklamujú, pokiaľ je fakt vada v telefone.

    #397522
    PeterkoD
    Účastník (Participant)

    Super ďakujem

Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.