Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Problém s inštaláciou MacOs
- Toto téma obsahuje 33 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 7 years, 10 months od
????.
-
AutorPríspevky
-
9. januára 2018 o 18:03 #520970
tessio
Účastník (Participant)Ahojte, mám MacBook pro early 2015 retina, mal som na nom mac os High Sierra a mal som tam aj windows kvôli práci.. Dnes som sa rozhodol všetko vyhodiť a dať si len mac os Sierra s ktorým som bol prd tým spokojný. Všetko som podľa návodu vymazal a išiel som na inštaláciu cez Online recovery aby si stiahlo starší OS. Ukázalo mi OS X Yosemite (hovorim si OK moze byt aj ten( vypýtalo heslo a po zadaní hesla píše hlášku „tato polozka je docasne nedostupna, skuste to znova neskor“
Nemám inštalačný disk. A ntb som kupoval použitý takže Yosemite nemám na appstore ako zakúpený os.
9. januára 2018 o 18:28 #520974
lord.nortonÚčastník (Participant)Vcera com instaloval sfajcenu sierru cez OR a ten isty problem. Asi 4x stale ta ista hlaska. Tak som nakoniec vyhrabal stare instalacne USB.
to si si mal urobit este pred tym ako si zacal mazat. A ja tiez.. nastastie to USB bolo doma.
9. januára 2018 o 18:44 #520976tessio
Účastník (Participant)Bohužial teraz ho uz nemam ako vytvorit. Dal by sa nejaky OS stiahnut z netu a urobit instalacny USB cez windows v inom ntb?? Lebo teraz sa už cez mac na app store nedostanem aby som niečo stiahol.
9. januára 2018 o 20:09 #520983
AnonymnýNeaktívny:-)
9. januára 2018 o 20:39 #5209879. januára 2018 o 20:43 #520988
????Účastník (Participant):-)
9. januára 2018 o 20:51 #520989tessio
Účastník (Participant)Skusal si to viackrat? Je dost mozne ze to nabehne
Hej hej skusal som to asi 10x a stale to iste.
Inak nie je to aj tym ze ja som cez moj apple ucet nikdy yosemite nekupil? Ked som kupil mac od kamosa tak tam bola Sierra a ja som potom akurat robil upgrade na High Sierra
9. januára 2018 o 23:54 #520992
AnonymnýNeaktívny:-)
9. januára 2018 o 23:57 #520993
AnonymnýNeaktívny:-)
10. januára 2018 o 0:30 #520994tessio
Účastník (Participant)Otvoril som Safari, otvoril iCloud, prihlásil som sa(prišiel mi aj mail o prihlásení zo systému OS X 10.10), zatvoril som safari, reštartoval mac aby nabehol recovery mód a zase mi vypísalo tu istú hlasku “tato položka je dočasne nedostupná” :(
10. januára 2018 o 0:51 #520996
AnonymnýNeaktívny:-)
10. januára 2018 o 1:11 #520997tessio
Účastník (Participant)Práve som to skúsil a stále píše to iste.
Teraz ma ešte napadlo, keď som sa do toho išiel pustit tak som sa neodhlásil z AppStore ani z iCloud, iba som reštartoval mac a cez diskovu ulitu všetko zmazal, môže to mat na to vplyv?
10. januára 2018 o 2:10 #521000iRaynor SK
Účastník (Participant)https://support.apple.com/en-us/HT204904
skús miesto „command-R“ použiť „Option-Command-R“
10. januára 2018 o 9:30 #521003
lord.nortonÚčastník (Participant)Ak by si mal cestu do BA mam usb.
El capitan ale mohol by som ti urobit aj sierru.
10. januára 2018 o 10:13 #521004tessio
Účastník (Participant)10. januára 2018 o 13:41 #521010
????Účastník (Participant):-)
10. januára 2018 o 14:26 #521013tessio
Účastník (Participant)Dobre skúšam teraz dve veci.
1. Dal som vymazať mac cez icloud a odstrániť ho z mojich zariadení – chcem docieliť aby ho potom inštalácia brala ako úplne nový mac nového užívateľa, kedže so sa pred samotnou inštaláciou neodhlasoval z účtov (zatiaľ čakám na vymazanie
2. Našiel som nejaký návod ako urobiť boot USB cez windows, stiahol som yosemite z torrentu a práve to dávam na USB
10. januára 2018 o 14:41 #521014
????Účastník (Participant):-)
10. januára 2018 o 14:53 #521015tessio
Účastník (Participant)zacalo instalovat a pri konci to vyhodilo a nejde to
10. januára 2018 o 15:01 #521016
????Účastník (Participant):-)
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.