Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › problem s aplikaciou Sygic
- Toto téma obsahuje 51 odpovedí, 17 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 7 months od
o2iPhone.
-
AutorPríspevky
-
29. decembra 2010 o 16:00 #241024
nwagner
Účastník (Participant)takze technik zo Sygicu zacal komunikovat no zial vraj im to neblbne , skusil som aj reinstal aplikacie – a problem pretrvava .. tak neviem .. a vyzera to tak ze to nevedia ani oni .. navrhli nech zaziadam o vratenie sumy priamo apple store .. nemate niekto skusenosti ako sa to robi ?
dik29. decembra 2010 o 16:04 #241025nwagner
Účastník (Participant)nema niekto tu aplikaciu Sygic maps ( nie Aura) aby vyskusal ci mu to ide alebo je problem u mna ?
3. januára 2011 o 11:09 #241775nwagner
Účastník (Participant)chalani urobte mi niekto mufloniu sluzbu a skuste niekto ten Sygic Mobile Maps s nastavenim prechodnych bodov – nemam to ako inak zistit … (najlepsie na iPhone4)
Vopred velka vdaka ..3. januára 2011 o 12:21 #241793masmi
Účastník (Participant)Teda, robi to aj mne. Po poslednej aktualizacii som ju este nepouzival. Trasu s dvoma bodmi start a ciel vyrata OK. Ale ked pridam prechodovy bod, tak pri skladani trasy padne ako pises. Na iP4.
3. januára 2011 o 19:32 #241950nwagner
Účastník (Participant)no ano… ja to obchadzam tak ze najprv naplanujem iba start ciel, preratam to a potom pridammdalsie ciele … a preratam to … a ako tak to ide ….
3. januára 2011 o 19:45 #241957mrzo
Účastník (Participant)Mile od panov zo Sygicu… ale tak hlavne, ze im to ide… :-)
3. januára 2011 o 21:51 #241985masmi
Účastník (Participant)No fasa! V predoslej verzii mi to islo dobre. Dokonca ani stare trasy co som mal ulozene s prejazdnymi bodmi uz neprerata a padne. Idem im tiez napisat. Sak to je nepouzitelne takto. Neverim, ze o tom nevedia.
3. januára 2011 o 22:36 #241996nwagner
Účastník (Participant)urcite vedia ved ja si s nimi dopisujem uz cez tyzden… myslim ze by kazdy z nas mal na nich tlacit .
5. januára 2011 o 15:55 #242348nwagner
Účastník (Participant)masmi: pisal si im ??? teda chalanom zo Sygicu .. A ked hej co Ti odpisali ?
DIK5. januára 2011 o 16:22 #242357masmi
Účastník (Participant)Pisal, ale len dnes. Zatial nic.
Ale zistil som, ze mne napriklad robi este toto. Zrusim aplikaciu (stlacenim home button). Normalne vidim home screen, ale navigacia stale ide a hlasovo naviguje, aj ked mapy uz nevidim. Ak ju chcem uplne zavriet musim to urobit v docku.
Nic z toho pred updatom nerobila. Bol som doteraz spokojny…5. januára 2011 o 23:34 #242438raul
ModerátorMasmi, vola sa to multitaskimg ;-)
7. januára 2011 o 22:47 #242963nwagner
Účastník (Participant)chalani,hlavne ti co ste pisali so Sygicom. Mate od nich nejake nove info o rieseni problemu ?
11. januára 2011 o 15:31 #243720masmi
Účastník (Participant)Takze odpoved zo Sygicu (vybrate z ich mailu):
„The navigation via points and crushing is known bug, which will be removed by update.“
Ziadna zmienka, kedy ten update bude. Takze jazdime len z A do B. Zatial…
@raul: Jasne :). Ale ked vypnem Angry Birds v strede akcie, tiez mi nekvakaju v pozadi.11. januára 2011 o 22:29 #243883raul
Moderátornavigacia je ale trosku nieco ine :) ale take kvakanie.. sranda :D :D
PS: preco sygic odpisal v anglictine?
12. januára 2011 o 9:38 #243937masmi
Účastník (Participant)Hej, treba zrusit trasu, potom uz nekvaka :)
Po anglicky asi preto, ze ja som im pisal po anglicky, kedze na stranke mali, ze preferred language is Engliish (aj ked to asi nebolo myslene pre Slovakov). Ale clovek nikdy nevie akych zahranicnych manikov tam maju.
14. januára 2011 o 19:38 #244557nwagner
Účastník (Participant)no som zvedavy kedy pride ten update… myslim ze cim viac ludi ich bude bombardovat tym skor ten update asi bude …
14. mája 2011 o 17:38 #263919marianlapos
Účastník (Participant)Kde sa ta aplikacia vypina.Nemôžem to najsť.Stale beži na pozadí.Jedine v multitasking menu?
14. mája 2011 o 19:31 #263937nopl
Účastník (Participant)Všetky aplikácie sa tak vypinaju
3. októbra 2011 o 9:09 #282628o2iPhone
Účastník (Participant)NO Sygic v11.2 som si kúpil za 29,90E cez App a stiahl mi 2G /obmedzenie App Store/. Potom mi iPhone vypísal hlášku že je potreba si stiahnuť ešte cca 800M cez wifi. ok. Spustil som navi a vytvoril účet. Zrazu mi iPhone vypísal hlášku: „Produkty zakúpené v In-App si aktivujte vo svojich systémových nastaveniach“
iPhone nemá systémové nastavenia resp. v nastaveniach nemám ikonu Sygic.
Prihlásil som sa teda na http://www.sygic.com na svoj vytvorený účet a chcel som aktivovať navi. To som samozrejme neurobil lebo pri aktivácií chce produktový kód ktorý nemám…. Jediné na čo mi navi reaguje pri spustení je tlačidlo Skončiť. iPhone je na wifi a nestiahne zvyšných 800M ani keď by som sa na hlavu postavil…. Asi ju budem reklamovať v App Store.
Niekto podobný „zážitok“?3. októbra 2011 o 9:24 #282629sleepwalk3r
Účastník (Participant)a co tak skusit http://www.sygic.com/en/support
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.