pomoc nedá sa spustiť appstore

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software pomoc nedá sa spustiť appstore

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Autor
    Príspevky
  • #100951
    slavo
    Účastník (Participant)

    ahojte, potrebujem pomoc od včera sa mi nedá spustiť appstore a preview, keď spustím aplikáciu tak sa hneď vypne a nedá ani žiadnu chybovú hlášku, iba v lište sa zobrazí na sekundu, nainštaloval som si aj eset ale žiadnu chybu nehlási. Ďakujem za pomoc

    #386762
    JFK.
    Účastník (Participant)

    Eset? :D seriozne?

    Skús normálne reštartnúť Mac (bez otvorenia okien teraz otvorených)..reset pram/nvram..repair disk permissions a všetky základne veci keď niečo nejde :D máš tam len najaky vadný cache alebo plist, ktorého sa zbavíš a všechno půjde :)

    #386766
    slavo
    Účastník (Participant)

    skúšal som viac krát reštartnúť ale stále to nefunguje, skúšal som aj repair disk vyčistilo tam viacero oprávnení ale stále to nefunguje

    #386767
    stefan.stefanov
    Účastník (Participant)

    a tie resety pram nvram a smc si skusal?

    #386770
    slavo
    Účastník (Participant)

    a to ako mám urobiť , nerozumiem „resety pram nvram a smc“ ??? a inak velmi pekne dakujem za ochotu pomôcť

    #386771
    magero
    Účastník (Participant)
    #386775
    JFK.
    Účastník (Participant)

    SMC na to nemá vplyv podla mna, skús PRAM + NVRAM resetnúť …malo by to potom ísť, ak nie…tak to bude závažnejší problem.

    #386779
    trondheim
    Účastník (Participant)

    # otvor Terminal (/Applications/Utilities/Terminal)
    # a copy&paste do nho toto:

    # | zatvori aplikacie Preview a App Store, ak su otvorene
    killall ‚Preview‘ ‚App Store‘

    # | otvori priamo Preview aplikaciu a vystupne chybove hlasky by si mal vidiet v Terminali (ak volake budu)
    /Applications/Preview.app/Contents/MacOS/Preview

    # | to iste skus s App Store:
    ‚/Applications/App Store.app/Contents/MacOS/App Store‘

    # vystup skus copy&paste do google

    #386798
    slavo
    Účastník (Participant)

    už mi nefunguje ani terminál, keď by mal niekto nápad ako to vyriešiť alebo pozrieť sa na to cez TeamViewer bol by som velmi vdačný

    #386807
    slavo
    Účastník (Participant)

    dá sa preinštalovať os bez straty dát ? alebo ho resetovať do pôvodného nastavenie bez straty dát ?

    #386813
    gman
    Účastník (Participant)

    da. backup dat, reinstall a nasledne recovery :)

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.