paypal a ebay a ostatne nakupy cez PP…. pomoc

Domov Diskusné Fóra Ostatné paypal a ebay a ostatne nakupy cez PP…. pomoc

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 31 )
  • Autor
    Príspevky
  • #75339
    Xfire
    Účastník (Participant)

    mam otazocku objednal som si nieco cez ebay.. dosla mi faktura v predmete receipt.. z paypalu mailom.. a je tam suhrn objednavky, ale nad adresou mam Unconfirmed shipping address.. robi to aj vam alebo ako mozem adresu confirmovat? bo vsetko mam bez diakritiky hodene , aj meno aj adresu nieje v tom problem? dakujem!

    #250755
    Jaem
    Účastník (Participant)

    Nic si z toho nerob, Confirmed/unconfirmed nema nic spolocne s diakritikou a pod. Je to tak, ze status „confirmed address“ mozu dostat len obcania US, UK a Kanady.

    #250757
    Xfire
    Účastník (Participant)

    aha, dakujem

    #250758
    Xfire
    Účastník (Participant)

    a este jedna otazocka, ked som neico kupil na ebay ale nedal som zaplatit a chcem zrusit order… da sa to nejak vymazat ci reba kontaktovat predajcu? bo mi chodi mail furt ze mam zaplatit objenavku.

    #250759
    suley
    Účastník (Participant)

    urcite kontaktuj predajcu a pekne sa ospravedln.

    #250760
    Jaem
    Účastník (Participant)

    musis sa dohodnut s predajcom. Obcas sa to da bez problemov, ale mozes aj schytat negativny feedback.

    #250794
    macblogger
    Účastník (Participant)

    Ako kupujucemu ti predajca NIKDY nemoze dat negative feedback, nie je to mozne.
    Jedina vec ktoru moze spravit je otvorit Unpaid item Case kde z teba chce ziskat platbu, ale to mozes nadalej ignorovat a nezaplatit, po par takychto case-och ti mozu zmazat ucet.

    Najlepsie cesta pre teba a predajcu je mu napisat ze nemas zaujem aj ked budes vyzerat ako debil, vyriesi sa to kedze predajca uz mohol davno dat item zas do ponuky a nemusel sa zdrzovat s tebou.

    #308602
    nikoleta15
    Účastník (Participant)

    Ľudia neviete mi niekto pomôcť? Objednávala som topánky, platila cez Paypal. Topánky neprišli, predajca nereagoval, tak som otvorila Paypal Dispute. Včera mi prišla obálka zo Singapuru (odoslaná ešte pred otvorením dispute) cca 10×15 cm a v nej pero. Žiadnu zásielku som nečakala, tak si myslím, že to predajca poslal naschvál, aby dokázal Paypal, že mi zásielku odoslal. Obálku som nafotila aj pred otvorením. Len teraz neviem čo ďalej, lebo ako odosielateľ na obálke je uvedená adresa, ktorá mi nič nehovorí, teoreticky by nebol dôvod spájať ju s obchodníkom, ktorý mi neposlal topánky :-(, aj keď si myslím, že je od neho. Poraďte, prosím.

    #308603
    Matt21
    Účastník (Participant)

    nikoleta, skus toto napisat do tvojho Paypal case-u, tu ti s tym velmi nepomozeme

    #308604
    nikoleta15
    Účastník (Participant)

    no to som sa pokúšala som sa, ale nejako mi to tam nedáva možnosť napísať :-((, nenašla som tam takú voľbu.

    #308605
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    nikoleta – podstatne je, ze si nedostala to, co bolo dohodnute, stale na teba plati buyer protection.
    https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=security/buyer_protection_resolution
    Neviem ake volby mas, resp. na co sa momentalne caka (ci na ich odpoved, alebo Tvoju) ale ak si uz dispute otvorila, musis mat niekde dispute ID , vidiet status, resp. odpovedat na Paypal support otazky, pripadne napisat vlastne informacie. Oznam im ze ‚wrong item received‘ a mali by ti povedat co sa bude diat dalej. Ak chces, napis na miskosvk@gmail.com a mozme podebatovat sukromne.

    #308614
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Ak na obalke alebo v obalke najdes meno, adresu alebo cokolvek ohladom toho obchodnika tak sa mozes stazovat v zmysle „wrong item received“, resp. „item is defferent as described“.

    Ak tam nie je nic ohladom toho tvojho obchodnika, tak sa stazujes v zmysle „item not received“. Nezalezi na tvojom presvedceni ci je to od neho alebo nie.

    V obidvoch pripadoch ale odporucam sa stazovat v zmysle, ze tvoj tovar nedorazil vobec. Predajca moze totizto pozadovat zaslanie toho pera spat aby ti vratil tvoje peniaze. Za postovne ale niekam do HongKongu zaplatis viacej ako za tie topanky.

    #308615
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Tak tak, je treba otevrit dispute v tom smyslu, ze vec neprisla. Jakmile je dispute nastartovany, prodejce se ma do x (tusim 7-10) dni vyjadrit. A pokud se nevyjadri a ty jsi penize poslala pres paypal, paypal ti je vrati. Pokud se obchodnik nejak vyjadri, ebay te zase bude kontaktovat, aby jsi se vyjadrila i ty. Ale pokud je to podvodnik, vetsinou se do uplnuti lhuty neozve a penize ti prijdou zpet. Zkratka sleduj stav tvojeho case. Kazdopadne by ti mely chodit emaily o vsech zmenach v tvem pripade.

    #308616
    nikoleta15
    Účastník (Participant)

    No ano, to by bolo najjednoduhšie, keby sa neozval. Ale kto by mi len tak za 5 dolárov poštovného posielal zo Singapúru pero? Ja sa bojím, že ma chce ošmeknúť a paypal mi nič nevráti, keď on pošle číslo zásielky.

    #308618
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Vsak pockej na vyjadreni prodejce. Bud se vyjadri nebo ne. Hlavne si nechej tu obalku. Pokud tam bude videt cislo zasilky, ktere bude uvadet, pak bude vice mene jasne, ze by se do te obalky zadne topanky nevesly ;) Posles ebay fotku a nechas to na nich at posoudi. Oni uz znaji kdejake triky. A pokud mas doted 100% hodnoceni a vic nakupu za sebou, tak budou spis verit tobe, nez jemu. Netreba se hned stresovat. Ja jsem v posledni dobe reklamoval 2x nakup iphone, kdyz se mne nejaci dva trottli snazili natahnout. A ebay protection v obou pripadech zafungovala OK. Jen to chvili trva.

    #308619
    nikoleta15
    Účastník (Participant)

    Hmmm, len ja som nekupovala cez ebay, takže sa musím spoliehať len na Paypal. Ale áno, máte pravdu, budem čakať, čo sa bude diať ďalej. Ďakujem za rady :-)

    #308621
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Aha, no tak to muze byt problem. Ebay ma 100% pojisteni nakupu, paypal asi ne.

    A platila jsi pres paypal normalne bankovou kartou, nebo jsi mela penize primo na paypal ucte? Pokud jsi platila bankovou kartou, tak bych byt tebou sel hned do banky, nahlasit podvodnou transakci. Oni by meli penize dostat z paypalu zpet (pomoci tzv. chargeback institutu). Ale jak to funguje v praxi netusim. Zatim jsem nevyuzil.

    #308623
    Mito
    Účastník (Participant)

    Tiež si myslím, že ísť priamo do banky a napísať PayPalu čo sa stalo. Tú obálku s perom by som si nechal ako dokaz, teda ak ti nejde o 5 dolárov

    #308625
    nikoleta15
    Účastník (Participant)

    :-))) to určite nejde :-))

    #322322
    Mito
    Účastník (Participant)

    Nechcem zakladať novú tému koli mojemu malému problému, tak ak máte niekto čas a vyznáte sa do paypal tak prosím napíšte. Kupoval som si jednu vec cez eBay za 17.65€, mesiac som čakal a nakoniec povedali, že boli problémy s odoslaním a tak mi vyplácajú plnú sumu naspäť, na Paypal mi prišlo 17.35€ (zmenil sa kurz) no to mi nevadí, ale nikde to nevidím na svojom bankovom účte aj keď na Paypale mám medzi transakciami:

    Aug 14, 2012
    Refund From xxx Completed Details

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 31 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.