Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Orange 3G pausal uz len 1000MB
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 15 years, 11 months od
stranger.
-
AutorPríspevky
-
18. júna 2009 o 0:44 #63077
denton
Účastník (Participant)Zdravim,
zrovna som uplnou nahodou na stranke http://www.orange.sk/iphone zistil, ze Orange znizil mnozstvo predplatenych dat na 1000MB a tato zmena je platna uz od 1.6.2009! Som ich zakaznik a o tejto zmene som nebol nijako informovany a ani sa o tom nikde nepisalo. Keby som si to vobec nevsimol tak by ma cakala nepekne zvysena faktura. A vobec ani neznizili cenu! Vsak toto je uplna drzost. Vsimol si to este niekto? Dodatok najdete na http://www.orange.sk/iphone/DODATOK_5_k_cenniku_sluzieb_15_5_2009.pdf18. júna 2009 o 0:50 #163503monicqa
Účastník (Participant)urcite to maju v zmluve, ktoru si podpisal, osetrene, ze mozu zmenit cenu.
a tipujem, ze to spravili kvoli tomu tetheringu18. júna 2009 o 1:08 #163504denton
Účastník (Participant)Schvalne som si presiel celu zmluvu a ohladom 3G pausalov mozu cenu jedine znizit, co ale nespravili. Nepise sa tam nic o moznosti znizenia mnozstva predplatenych minut/sms/dat, co ale spravili.
18. júna 2009 o 1:11 #163505Anonymný
NeaktívnyMozno to je platne pre novych zakaznikov a ti, ktori maju uz predplatene pausaly (viazanost), tak ich sa to mozno (este) netyka. Ale kto vie.. Co som pocul od viacerych ludi, tak nie su spokojni s Orange-om. Pristup, sluzby. Je pravda, ze aj ja som mal problemy s T-Mobile (nezmyselne vyfakturovane polozky), ale vsetko sa vyriesilo, peniaze vratili a ospravedlnili sa.
18. júna 2009 o 1:19 #163506denton
Účastník (Participant)Tazko povedat ci je to len pre novych zakaznikov, kedze na ich webe to nie je upresnene. V kontrole spotreby mi stale hlasi 1800MB volnych dat, ale radsej nebudem riskovat. Pisal som im, som zvedavy na ich vyjadrenie. Ale tak to vyzera, ze sa zlakli tetheringu.
18. júna 2009 o 1:28 #163507stranger
Účastník (Participant)Ak sa zmeni dodatok k zmluve a Ty s nim nesuhlasis, znamena to, ze mozes zmluvu zrusit. Ak mas akciovy telefon, vratis ho a oni Ti vratia cenu telefonu v akcii. Mas na to cas 30 dni, inak suhlasis s novym dodatkom. Orange zmenu dodatku isto niekde ohlasil a zverejnil. Nie je povinny iformovat kazdeho zakaznika zvlast… slusna firma to vsak urobi. Orange ale nezmenil vseobecne podmienky, ale iba dodatok k cenniku sluzieb. Nepoznam ich zmluvu a ani vseobecne podmienky, ale v podstate zvysili cenu za poskytovanu sluzbu a ak mas zavazok v podobe vyuzitia akciovej kupy telefony, vseobecne by nemal byt problem od zmluvy odstupit. Ak Ta to moc stve, chod za pravnikom. Konzultacia Ta bude stat okolo 30 az 40 €.
Inak by Tvoje zaujmy mal priamo obhajovat TUSR, na ktory sa mozes obratit.
Tieto služby nie sú službami v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, ktorý dozoruje SOI, a preto v tejto oblasti SOI nemôže konať.
Tieto služby sú upravené zákonom č. 610/2003 Z. z. o elektronických komunikáciách, nad ktorým dozor patrí do kompetencie Telekomunikačného úradu SR.
Podľa § 44 ods.2 tohto zákona lehota na vybavenie reklamácie je 60 dní .
V zmysle § 73 „Mimosúdne riešenie sporov“ citovaného zákona, užívateľ je oprávnený predložiť úradu spor, týkajúci sa správnosti úhrady a kvality verejnej služby najmä pri poskytovaní univerzálnej služby, o ktorom sa uskutočnilo reklamačné konanie a užívateľ nie je so spôsobom vybavenia reklamácie spokojný. Úrad predložený spor rieši s cieľom jeho urovnania a dosiahnutia zhody medzi podnikom a užívateľom o predmete sporu.
V zmysle uvedeného, ak spotrebiteľ nie je spokojný s kvalitou poskytovaných služieb, príp. namieta na výšku a spôsob fakturácie za využívanie poskytovaných služieb, je potrebné, aby u poskytovateľa služieb uplatnil reklamáciu. Predávajúci – poskytovateľ služieb má povinnosť jeho reklamáciu prijať, vystaviť doklad o prijatí i spôsobe vybavenia a vybaviť ju v lehote maximálne 60 dní.
V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom vybavenia, resp. výsledkom reklamácie na kvalitu poskytovaných služieb, má možnosť obrátiť sa priamo na Telekomunikačný úrad SR, Továrenská 7, P. O. Box 18, 810 06 Bratislava 16; (viac informácií na HYPERLINK „http://www.teleoff.gov.sk/“www.teleoff.gov.sk ).18. júna 2009 o 10:09 #163531denton
Účastník (Participant)Zrovna mi volali s orangu, je to len pre novych zakaznikov.
18. júna 2009 o 10:18 #163533Anathos
Účastník (Participant)Podmienky su platne tie, ktore boli stanovene v case uzatvorenia zmluvy a pokial fakt nie je osetrena moznost zmeny v zmluve, tak musis mat tych 2000MB az do konca platnosti zmluvy.
Orange by si taketo prehresky urcite nedovolil. Za tie staznosti, kolektivne zaloby a skazene meno prostrednictvom medii im to nestoji.
18. júna 2009 o 10:25 #163535piggee
Účastník (Participant)stranger: ono to tvoje tvrdenie je trochu v rozpore s pravnym systemom, nakolko v ziadnom pripade sa nemozu vyjadrit, ze si dal tichy suhlas. ty pokial prijmas ponuku, tak musis davat jasny suhlas. Takze ziadnych 30 dni tu nehra rolu..
18. júna 2009 o 11:54 #163571Guess
Účastník (Participant)no myslim ze urcite to bude pre novych zakaznikov lebo ked si pozries cez orange.sk – spotrebu tak stale tam ma 2GB :)
18. júna 2009 o 13:29 #163581denton
Účastník (Participant)uz sa o tom aj nieco napisalo :) http://www.mobilmania.sk/bleskovky/orange-potichu-zmensil-objem-dat-v-3g-pausaloch/sc-4-a-1122073/default.aspx
18. júna 2009 o 13:41 #163582slavcomirko
Účastník (Participant)Viem ze teraz budem hovorit v prospech operatorov, ale prosim Vas, povedzte mi, kolko ste doteraz presurfovali zo svojich dat na iphone? Ked pouzivam iba internet na iphone, tak sa neviem dostat nad 100 MB. Ina vec je uz tethering…..
18. júna 2009 o 14:04 #163589mac_rookie
Účastník (Participant)mam 3g Pausal, na nete som prakticky stale a zatial sa mi nepodarilo minut viac ako 700 MB za mesiac … tehering pravdepodobne nevyuzijem vobec.
18. júna 2009 o 14:16 #163594Guess
Účastník (Participant)no u mna bol maximum takych 1200mb, ale to som vkuse nieco robil, a cez tethering to bude este viac, no dufam ze do tych 2gb sa zmestim :)
18. júna 2009 o 14:25 #163597miso13
Účastník (Participant)ja si nemyslim, ze je to o tom, kto kolko mb vyuzije, ale ked sa plati x penazi za 2000mb a potom ta ista suma za 1000 mb, tak asi nieco nie je vporiadku. inymi slovami 1000 mb by stalo 1 E a 2000 1E, co by si si kupil Slavcomirko?
aby ste sa do mna nenavazali, tak ja nepouzivam mobilny internet ani u jedneho operatora….18. júna 2009 o 17:22 #163628stranger
Účastník (Participant)piggee, v podstate je to hlavne pre pripad, ked menis cenu, ktora je vyhodnejsia pre zakaznika. My sme to tak robili, mame tak spravenu zmluvu aj vseobecne podmienky. Pravnikov mame dobrych…
Ak sa cena zvysuje, mas pravdu, je potreba spravit novu zmluvu, ktoru musi zakaznik prijat svojim podpisom…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.