Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Oplatí sa mi kúpiť iPad 2 ?
- Toto téma obsahuje 21 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 rokmi, 7 mesiacmi od
ult1k.
-
AutorPríspevky
-
24. júna 2012 o 14:20 #86812
ult1kÚčastníkDobrý deň, chcel by som požiadať o radu majiteľov iPadov o nejaké rady. Študujem 2. rok na bilingválom gymku a pred rokom a niečo som si kúpil do školy notebook. Bral som už niečo výkonnejšie, pretože som to chcel ako aj náhradu za starý stolový PC čo mám doma tak som si zaobstaral herné Lenovo IdeaPad. Má uhlopriečku 15,6″. V tom som na začiatku problém nevidel, ale teraz po roku a niečo mi už začína vadiť vyššia hmotnosť (cez 2,5kg). Tak som sa rozhodol zaobstarať si iPad 2. Uvažujem o 16gb Wi-Fi + 3G. Chcel by som sa opýtať, či mi bude iPad stačiť na také typické školské veci ako občasné písanie poznámok, prezeranie poznámok v doc (docx), ppt (pptx) a pod. Poprípade niekedy aj vytvorenie nejakého dokumentu do školy či prezentácie, ktorá by išla aj na Windowse. Vopred ďakujem :)
24. júna 2012 o 14:45 #315685
suleyÚčastníkiPad nie je idealny nastroj na tvorbu obsahu, apriory sluzi na jeho konzumaciu. Pochybujem ze na nom vytvoris prezentaciu, ktoru bezproblemovo spustis na wine.
24. júna 2012 o 14:45 #315686
iginoÚčastníkiPad 2 je celkom rozumnna volba. Nizka hmotnost, kvalitny displej, velka vydrz baterie. Kancelarske subory otvoris bez cohokolvek, na pisanie, editaciu a vytvaranie novych suborov typu ti postaci madam kupit „Documents to Go“. Asi si len premysli potrebu 3G. Ja osobne by som dal prednost kapacite 32GB pred 16GB+3G.
Ale to uz je na tebe.24. júna 2012 o 14:48 #315687
odklizecÚčastníkKdyz si poridis nejaky office editor, proc ne? Ale rozhodne necekej stejne moznosti, jako ma desktop office. A taky si myslim, ze bez hw klavesnice budes brzo nadavat. Na psani delsich textu to zkratka neni. Osobne bych si poridil radeji air 11″. iPad je fajn hracka na sedeni vecer v kresle. Na praci ani moc ne.