Iphone4 – expired warranty

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Iphone4 – expired warranty

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 21 až 31 (z celkového počtu 31 )
  • Autor
    Príspevky
  • #280820
    doddo4
    Účastník (Participant)

    nepotrebujem aby mi tam niekto kontaktoval apple support a podobne cez môj SN alebo IMEI, radšej si ho nechám pre seba a postnem screeny.

    #280821
    max7323
    Účastník (Participant)

    bez s/n ti to nevie nikto pozriet…..mozes postovat kolko chces …..

    #280877
    dready
    Účastník (Participant)

    morfi.. nieje lahsie napisat do CCC a spytat sa na tu zaruku a dostat priamu odpoved ako tu chodit okolo horucej kase a zistovat od niekoho informacie kto to aj tak nevie na 100%?

    #280878
    dready
    Účastník (Participant)

    spravil som 1 klik na stranke ccc..

    – vykonávame záručný a pozáručný servis všetkych výrobkov Apple okrem telefónov iPhone zakupenych u Orange SK a T-Mobile SK.
    – riešime všetky medzinárodné záruky bez ohľadu na krajinu predaja.
    – pri medzinárodných zárukách je doklad o kúpe tiež potrebný no nie vzdy. Pokiaľ ho zákazník stratil, alebo zariadenie dostal ako darček a už nemá možnosť tento získať, záruka mu bude uznaná len v prípade, že mu ju uzná firma APPLE.

    mas iphone zakupeny mimo SK? mas… tak im tam napis a spytaj sa ich ci by si si u nich vedel uplatnit zaruku bez dokladu ak sa ti iphone pokazi

    #280901
    doddo4
    Účastník (Participant)

    no v prvom rade musím vyriešiť to, aby som tú záruku mal vôbec aktivovanú, keďže momentálne je expired. Písal som aj tomu od koho to mám, ten samozrejme žiaden doklad nemá, takže som nahraný a budem bez záruky. Ale tak snáď sa apple bude držať povesti a nebude sa kaziť. Dík za ochotu dready

    #280905
    max7323
    Účastník (Participant)

    tak to som zvedavy ako si zaktivujes zaruku …;-)
    Zaruka Ti bezi odo dna predaja. Si myslis , ze si zaruku zaktivujes sam ? ;-)

    #280906
    doddo4
    Účastník (Participant)

    zrejme nijak, lebo nemôžem applu poslať poof of purchase, keďže ho nemám. Nemôžem im ani kontaktovať support, pretože všetko prebieha len cez telefonovanie, nedá sa im napísať správa na support. Záruka si síce môže bežať odo dňa predaja, lenže nebeží kvôli nejakej chybe, ktorú sa mi zatiaľ nepodarilo zistiť.

    #280910
    eFkoOo
    Účastník (Participant)

    doddo: dneska mi byvaly kolega co robil v orangei splietal nieco o tom, ze firmy nakupuju viac telefonom aj do „Zalohy“ pre novych zamestnancov alebo pre tych, co im este nevyprsal rotacny cyklus na telefon a daju im ich az ked ich maju dostat, v tom pripade sa budto aktivacia zaruky riesi telefonicky u operatora, alebo aktivaciou telefonu alebo len na zaklade faktury…neviem som v tom trosku strateny ale som si na teba spomenul…ze je to jedna z moznych pricin

    #280912
    max7323
    Účastník (Participant)

    neviem co robis caviky so S/N ved Ti ho nikto nezje akurat Ti mozeme pomoct to pohladat cez viacero zdrojov.

    #280914
    dready
    Účastník (Participant)

    nevsimol som si ako si kupil ten iphone.. apple rata zaruku od kedy sa nieco kupi.. ta firma to mohla kupit pred viac ako rokom a mat to na sklade a vobec ich nezaujimalo ze im vobec plynie nejaka zaruka ktora v podstate uz aj vyprsala takze ak ti to tam pise ze EXPIRED tak to aj tak je a uz si to na zaruku neopravis.. ale aj tak by som ti odporucil napisat do ccc a spytat sa ich na to a mas to 100%tne..

    #280982
    doddo4
    Účastník (Participant)

    eFkoOo, no to by mohla byť príčina to o čom hovoríš.
    dready, určite ten iphone nie je starší ako rok, pretože je tam FW 4.3.3 a online support, ktorý je bezplatne aktivovaný na 90 dni tak vyprší o mesiac a samozrejme bol originálne zabelený zapečatený v krabici tak ho nikto neotvoril aby tam aktualizoval FW. No ale hlavne ten bezplatný online support nepustí, tam je vidno, že telefón bol kúpený pred 2 mesiacmi.
    max, ako by ti pomohlo keby to SN máš pri hľadaní cez viacero zdrojov? vôbec niak, tak nechápem prečo si vymýšlaš také voloviny.

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 21 až 31 (z celkového počtu 31 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.