Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone 4 – Orange – Paušál Snov ?
- Toto téma obsahuje 50 odpovedí, 14 hlasov, a bola naposledny upravená pred 14 years, 3 months od
Benne.
-
AutorPríspevky
-
14. januára 2011 o 23:30 #74469
cvako
Účastník (Participant)dobry vecer. minuly rok v lete som si kupil iPod Touch 2. generacie 8GB. do apple som sa vtedy zamiloval. :D iPod som predal s tym ze si hned kupim iPhone no nevyslo mi to. a tak som cakal a cakal a cakal kym pojde iPhone 4 dole s cenou (alza.sk atd) no nejak som sa zatial nedockal.(cena obcas stupne, fail? :D) takze som sa zameral na mobilneho operatora v ktorom som uz asi 7-8rokov (ak nie viac) lebo prave dneska mi poslali sms v ktorej mi ako vdacnost ponukaju moznost vymeny pausalu a mobilu uz teraz – inak by som musel cakat do MARCA !!! to uz je ina vdacnost. :) ale k veci. som student a snazim sa volat co najmenej aby som nemal velke ucty. teraz mam 70min + cez vikendy nejake bonusove minuty za nejakych 20€ !!! rodicia menili pausal skor a maju nejake nove pausaly kde je v premocte 100min + 100sms nejakych 12€. hladal som nejaky pausal s kt. by som si mohol iPhone 4 kupit a nasiel som pausal snov – mal by som v nom IBA 50min co by ma stalo 10.99€. a teda som siel do eshopu nasiel si iphone 4 ( https://www.orange.sk/eshop/detailtelefonu.html?phoneId=10993 ) a klikol si na cenniky. a skoro som neveril vlastnym ociam. 369€ – a to som zabudol spomenut ze do smsky mi napisali ze si mozem odpocitat od mobilu cenu 50€ a prvy pausal mi zaplatia tiez. proste akcia ako hrom. no ale samozrejme v tom nieco muselo byt tak som zavolal na 905 a po 5mintach stlacania cisel (displeja – lg viewty) som sa dopracoval k operatorovi. ktoreho som sa spytal na ten pausal, ze by som k nemu chcel iPhone 4 a on mi povedal ze ho nevyuzijem, ze potrebujem aspon 12€ (alebo tak nejak) cize nejake smsky alebo predplatene data. tak som mu povedal ze na stranke maju v cenniku tento pausal samostatny bez ziadnych inych sl