Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Google sketchup
- Toto téma obsahuje 18 odpovedí, 5 hlasov, a bola naposledny upravená pred 8 years, 3 months od
majdy.
-
AutorPríspevky
-
1. februára 2017 o 14:23 #504247
Stan82
Účastník (Participant)Zdravim vedel by mi tu niekto poradit kde sa da stiahnut googlesketchup pre mac os najlepsie aj s renderom napr. V-ray
videl som tu nejaky clanok ze za tu cenu je ok ale nemam ani predstavu co to tak vyjde
dakujem
1. februára 2017 o 15:52 #504259Anonymný
Neaktívny:-)
1. februára 2017 o 16:44 #504260????
Účastník (Participant):-)
2. februára 2017 o 0:24 #504309fix
Účastník (Participant)Cenovo to je nejak 1200. Za tu cenu alebo o nieco viac, uz mas dost moznosti. Vray je super, ale sketchup mne sa nepozdaval az tak. Ak chces na mac tak skus este pozret cinema4d. Ak nie tak si pozri este lumion alebo 3dsmax. Najjednoduchsi je lumion (pekne vizualizacie ma). Sketchup je jednoduchy ale Vray nie.
2. februára 2017 o 9:06 #504322????
Účastník (Participant):-)
2. februára 2017 o 21:21 #504378fix
Účastník (Participant)Na blender som aj zabudol. Ak by si ktomu chcel aj Vray, tak Vray na blender je za polovicu.
4. februára 2017 o 10:07 #504475????
Účastník (Participant):-)
4. februára 2017 o 13:39 #504521majdy
Účastník (Participant)Záleží od toho čo chce robiť, pokiaľ je to len architektúra, Sketch Up môže byť dobrá voľba a na V-ray by som sa tak nedržal, nieje zlý, ale sú aj lepšie enginy, zrejme aj s lepšou cenou.
3Ds Max na Mac nieje, Cinema, Maya niesú tiež úplne najvhodnejšie na modelovanie/kreslenie. Blender tiež, no má výhodu toho, že je free, no možno práve preto ho v priemysle moc neuznávajú…
4. februára 2017 o 16:12 #504535????
Účastník (Participant):-)
4. februára 2017 o 16:29 #504539Stan82
Účastník (Participant)Dakujem velmi pekne za vsetky rady
popravde som robil len so sketchupom a Autocadom no ten je zbytocne narocny
sketchup potrebujem prevazne na tvorbu vizualizacii preto aj ten v-ray aby to vyzeralo realisticky
4. februára 2017 o 16:39 #504543????
Účastník (Participant):-)
6. februára 2017 o 8:07 #504669Stan82
Účastník (Participant)Ano komercne
Vizualizacie interieru prevazne kuchyne ,obyvacky,detske izby a podobne v podstate zariadovanie celych bytov ,domov a to treba zákazníkom priblizit tou vizualizaciou
Pozeral som aj ten Renderin vyzera to super a je to teda aj dost lacnejsie ako V-ray
6. februára 2017 o 8:38 #504672????
Účastník (Participant):-)
6. februára 2017 o 9:06 #504676Stan82
Účastník (Participant)Dakujem pekne
6. februára 2017 o 16:23 #504706majdy
Účastník (Participant)Sranda, s Renderin som začínal, keď som skončil školu a obzeral sa po náhrade za dovtedy mnou používaný Revit s vlastným renderom, skončil som pri SketchUpe s Renderinom.
Vtedy to bola ale ťažká bieda s týmto enginom, tak som sa rýchlo poobzeral po alternatívach, dnes vypadá lepšie, ale ak chceš ponúkať fotorealistické rendery poobzeraj sa po unbiased enginoch, avšak tam počítaj s tým, že pri interiérových scénach za predpokladu využitia CPU budú pomalšie ako biased render enginy typu Renderin, Vray…
6. februára 2017 o 17:35 #504710????
Účastník (Participant):-)
6. februára 2017 o 19:11 #504712majdy
Účastník (Participant)No na Macu je ten problém, že nové nepoužívajú nvidie a tak CUDA technológiu na Macu moc nevyužiješ, myslím, že jedine Octane a Indigo majú podporu a neskôr by mal mať aj Maxwell.
CUDA však nemusí byť taká výhra ako sa na prvý pohľad zdá, často nemá tak dobré výsledky ako render bežiaci pod CPU, a nie vždy je rýchla, napríklad interiérové scény s množstvom sveta a celkovo scény s množstvom svetiel môžu byť pomalšie na GPU ako na CPU a hlavne nemusia byť tak „presné“.
Cca 2011 to bolo, keď som prvýkrát skúšal renderin, veľmi primitívny bol, neviem či nie ešte v nejakej prvej verzii, keď dnes je už v trojke…
6. februára 2017 o 20:30 #504719????
Účastník (Participant):-)
6. februára 2017 o 22:00 #504723majdy
Účastník (Participant)Áno, presne to je ďalší problém renderovania cez grafiku, najmä vo väčších scénach sa musia spoliehať na vlastnú pamäť.
CPU vs GPU, každé má jednoducho svoje plus aj mínus a niekedy ani nemusíš mať mobilnú grafikua GPU bude pomalšie ako CPU. Nemusíš mať ani mnoho polygónovú mesh, stačí použiť displacement a zvýšiť subdivision a už si out of memory :D
Celkovo preferujem štandardné CPU, unbiased enginy. Sú pomalšie, ale väčšinou kvalitnejšie.
Myslím, že momentálne má najlepšie, respektíve jedne z najlepších výsledkov Corona a extrémne naberá na popularite, mimochodom vyvíjajú ju češi, nevýhoda je len to, že je obmedzená…
#1 ale podľa mňa je stále Maxwell, ktorý používam, je to unbiased CPU render, v novej verzii 4 priniesol GPU, ale bohužiaľ len na windows (zatiaľ), pretože podľa slov spoločnosti nové Macy nepoužívajú nvidia grafiky a logicky teda ich GPU engine funguje len cez CUDA. Tak či onak, Maxwell si môže právom hovoriť simulátor, tvorba materiálov prebieha z fyzického hľadiska, čiže namiesto glossiness, reflectance atď, ako vo väčšine softvérov v Maxwelly lesklosť materiálu určuje jeho drsnosť v kombinácii s IOR, respektíve Nd a K hodnotami (index of refraction), navyše obsahuje knižnicu reálne, labolatórne meraných hodnôt materiálov (od rôznych zliatin hliníka po napríklad gorilla glass).
Kamery sú ďalšia kategória, kde Maxwell exceluje, pretože nastavenia zrkadlujú reálne nastavenia, takže pri tvorbe kamery môžeš vybrať čím chceš fotiť (máš na výber niekoľko typov, compacty, dslr či „hybrid“ od rôznych výrobcov ako Canon, Fujifilm, Sony, atď.) a následne nastavíš f-Stop, Shutter Speed, ISO a ďalšie štandardné známe hodnoty pre fotografa, pritom všetko s ohľadom na reálnosť všetkých hodnôt, jediná výnimka je hodnota ISO, ktorá pri zvyšovaní nedosahuje šum, to ale vcelku dáva pri renderovaní zmysel si myslím :).
(obrázok som nerobil ja, je to len príklad, taká jednoduchá štúdia:))
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.