Dobierka

Domov Diskusné Fóra Ostatné Dobierka

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 21 až 28 (z celkového počtu 28 )
  • Autor
    Príspevky
  • #383478
    Katarína133
    Účastník

    a stroj nieje ziadny z tesca, je to švajciarska kvalita a vyroba

    #383484
    ????
    Účastník

    neries to, urob ako ti napisali. jednoducho, vazena pani, stroj ste chceli poslat postou Vy, Vy nesiete riziko za pouzity sposob dopravy. V pripade, ze nieco nefunguje, sa obratte na dorucovatela, pretoze tu cestne prehlasujem, ze som stroj poslala v 100% stave vizualne, aj technicky.

    a hotovo. dalsiu komunikaciu a vyhrazky, ze ti to posle, by som ignoroval. co spravis, ked ti posle nazad v rovnakej krabici tehly za 300eur ?

    #383485
    paradox
    Účastník

    .

    #383486
    strycek2
    Účastník

    ako tu už bolo napísané aspoň 10 krát, nerieš to…na tvojom mieste, by som sa s danou pani ani nebavil, lebo toto je jednanie od veci a len špekulácia…za prvé, buď idem pre niečo osobne alebo som si vedomý rizika (ato jazím po veci od Prahy po Spišskú Novú Ves)…za ďalšie, prečo by si ty mala hradiť opravu? je to blbé, že to nefunguje ale čo už, to je riziko pri nákupe bazarovky na dobierku…mimo to, čo už má origo krabica a polystyrén spoločné s funkčnosťou elektorniky? a za posledné, ver mi, že keby ti to pošle naspäť, tak získaš 10kg piesku za cenu tvojho stroja…

    #383499
    Hurfo
    Účastník

    Viem ze to je trosku mimo ale skuste sa vzit aj do tej osoby na druhej strane. Kupila stroj a nefunguje jej. Co by ste napisali Katarine keby sa pytala ako kupujuci co ma urobit? Pamatam si ze sa tu ukazali ludia ktori kupili Apple zariadenie a potom sa tu prisli stazovat a vtedy padali rady ako najst si dotycneho a rozbit mu hubu alebo vratit mu to a pozadovat peniaze spat.
    Katarina133 je nam tazke sudit tvoj aj kupujuceho postup. Okrem toho to nema nic spolocneho s Apple takze by som navrhoval tuto temu ukoncit. Skus sa obratit na ine forum napriklad na porada.sk

    #383527
    iTuxx
    Moderátor

    Hurfo: lenze prave podla postoja predavajuceho si viem vyvodit, ci ma chcel odzubat, alebo to bola len smola.
    V januari som tak kupoval auto, po tyzdni sa pokazilo a museli ma odtiahnut. Kazdy mi hovoril, aby som auto vratil, ale podla toho ako typek so mnou jednal, uplne narovinu a priatelsky, som usudil, ze to proste odisla vec, ktora sa zvykne vekom pokazit. Odvtedy je to auto jak cuker.

    Minuly tyzden som kupoval notebook, ktory mal byt bezchybny. Ked som pren prisiel, tak sa nechcel zapnut. Predavajuci nevedel co s nim je. Ja som si ho zobral s tym, ze asi je vadna baterka. Povedal, ze ak to bude robit dalej problemy, mozem mu ho kludne vratit. Este v ten den som mu ho vratil. On neskor zistil ze zavada bola totalna banalita (sachta PCMCIA slotu bola nakrivo vnutri a preto robil problemy) a kedze som vedel uz, ze sa jedna o seriozneho cloveka, nevahal som si ten notebook zas zobrat. Teraz uz funguje bezchybne.

    Presne takto nejak, podla vystupovania a komunikacie sa da zistit, co je predavajuci zac. A verim tomu, ze Katarina ked vystupovala v komunikacii s kupujucou, tak ako tu, tak kupujuca musela vidiet ze ju nechcela oklamat. Myslim ze by si to vsimol kazdy rozumny clovek. S nerozumnymi sa zas treba prestat bavit.

    #383541
    Katarína133
    Účastník

    dakujem za vase vyjadrenia, velmi mi pomohli, inak ma ani nenapadlo, ze by mi naspat mohla poslat tehlu alebo piesok, dakujem

    #383547
    ????
    Účastník

    Katarina133: treba si uvedomit, ze zijeme na slovensku a s tym, ze ta niekto pravdepodobne oklame, je nutne pocitat. ocenujem tvoj pristup, obavy a hladanie riesenia, ale musis pozerat aj na seba.

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 21 až 28 (z celkového počtu 28 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.