Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Dobierka
- Toto téma obsahuje 27 odpovedí, 9 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 rokmi, 6 mesiacmi od
????.
-
AutorPríspevky
-
26. mája 2014 o 8:50 #100341
Katarína133Účastníkpomozte mi prosim, poslala som šijaci stroj na dobierku nejakej pani, riadne zabaleny, oznaceny ako krehke, poistene, slovenskou postou.. ona sama mi napisala, ze to chce poslat postou, ze je to najlacnejsie, tak som teda poslala.. za par dni mi pisala, ze stroj nefunguje.. skusala som sa prist na to, ci ho dobre zapojila, ci jej funguje zastrcka do ktorej ho dala a podobne, stroj bol riadne odskusany vecer pred odoslanim, nechcala som na dokaz aj presity kusok latky aj s nitou navlecenou v stroji aby sama videla, ze bolo na nom site a funguje.. dala ho „udajne“ do servisu a caka vyjadrenie.. chce odo mna aby som opravu zaplatila, aj ked nechapem preco, alebo ze mi ho posle naspat a ze chce peniaze spat.. ja som ale stroj poslala v poriadku , podla pokynov posty a aj poisteny na vysoku cenu.. neviem o co ide tej pani, ci mala doma taky isty stroj uz pokazeny a chce ho takto nepekne vymenit za funkcny, alebo jej doma spadol a pokazila ho ona, poradte mi co mam dalej urobit??
26. mája 2014 o 9:01 #383443
shadowerÚčastníkno ako bud si ho pride vyskusat sama alebo postou bez zaruky …si snad nejaky eshop ?proste povedz ze ked si ho poslala bol funkcny …ked ho posle naspat tak to ignoruj …je kopa ludi co takto vymysla, proste mala si to prist osobne pozriet …alebo proste ratat stym ze ma smolu, je to bazar …vec sa moze pokazit minutu po pouzivany …je tu vzdy riziko …
na margo tej vymeny za iny …nejake seriove cislo to urcite malo …alebo nejaky znak ze je to ten co si poslala ked uz by si to chcela nejako riesit …
uz je to len tvoja vola ako rozhodnes26. mája 2014 o 9:13 #383445
Jr.ÚčastníkKatarína, toto je otázka na iné fórum. Ale peniaze už máte. Takže dotyčná prevzatím dobierky spečatila obchodnú transakciu. Opravte ma ak je to inak.
Osobne Vám možem poradiť, nikdy nepredávajte takéto zariadenia bez odskúšania, bez svedkov a zmluvy pred kupujúcim. Píšem to z vlastnej skúsenosti. Predával som PC, odskúšali som ho pred kupujúcim. Všetko fungovalo, bol spokojný. Podpísali sme zmluvu a v dobrom sa rozišli. Po dvoch dňoch mi volal, že PC nefunguje. Povedal som mu, že počítač kupoval fungujúci, pred svedkami a podpisom v zmluve to potvrdil. Viac som sa s ním už potom nebavil. True story.26. mája 2014 o 9:13 #383446
Katarína133Účastníkdakujem za komentar, mna by ani vo sne nenapadlo, ze sa nieco taketo moze stat, poslala som jej vsetky doklady od neho, cize aj zarucny list, aj ked uz nieje v zaruke, a asi tam bolo to cislo..dost ma to hneva, pretoze to je spickovy stroj a ja som s nim bola velmi spokojna a myslela som si ze posluzi dalej. pisala som, kde sa stroj nachadza, nepisala som, ze ho chcem poslat na dobierku, to ona sama napisala, aby som jej ho poslala..stat sa mohlo nieco aj pri prevoze postou aj po prebrati u nej, fakt neviem ci sa tym mam trapit, ci sa na to vykaslat a brat to tak, ze ma chce oklamat. ja mam svedomie ciste, ja som ho odskusala pred mamou a spolu sme ho zabalili.. len sa bojim ze mi ho posle spat a co ja s pokazenym urobim? ked to nieje moja vina
26. mája 2014 o 9:15 #383447
Jr.ÚčastníkAko píše Shadower. Presne to vysvetlil, súhlasím so všetkým, čo napísal.
26. mája 2014 o 9:18 #383448
Jr.ÚčastníkKeď chce, nech ho pošle. Ale tomu neverím. :)
26. mája 2014 o 9:18 #383449
Katarína133Účastníkdakujem
26. mája 2014 o 9:19 #383450
Katarína133Účastníkona si pren z neznámych pricin nechcela prist osobne
26. mája 2014 o 9:21 #383452
Jr.ÚčastníkTo je trochu divné. Aká bola vzdialenosť medzi Vami?
26. mája 2014 o 9:39 #383454
Katarína133Účastníkcca 220 km
26. mája 2014 o 10:03 #383456
shadowerÚčastníkneries to …zbytocne sa trapit takymi vecami, proste ked to chcela na dobierku brala na seba riziko, aj keby osobne a pokazi sa tak bohuzial, bazar je bazar, kazdy by mal poznat rizika, neznalost neospravedlnuje, ak sa to rozhodnes vyriesit je len tvoja dobra vola
jedina moznost je ze si povedala ze poskytnes napr. zaruku nato mesacnu alebo pod. ale aj to ked nema na papiery …
odporucam pekne napisat ze bohuzial s prevzatim suhlasila so stavom atd. a ze to nebudes riesit viac ignorovat
dalsia moznost je ze to vyriesis …tu uz je druha vec ci to naozaj fungovalo ked si poslala alebo nie (to mi uz nevieme, len to tvrdis)
kazdopadne ‚pravo‘ je na tvojej strane ci uz si to poslala rozbite alebo tip top stav :)26. mája 2014 o 10:12 #383459
Jr.ÚčastníkTo už by ju tých 10€ za cestu nezruinovalo. Je vždy nejaký spôsob ako si ten tovar príde pozrieť. Ja som bol tak v Košiciach, čo je približne 300 km od môjho bydliska, pre gitarový aparát. Kamarát mal tým smerom služobnú cestu. Videl som, vyskúšal som, dohodli sme sa samozrejme aj s rizikom, ale to sme zmluvne ošetrili. Každopádne Shadower to dodatočne vysvetlil. Súhlasím. :) Ja už by som sa tým nezaoberal. Prajem pekný deň :)
26. mája 2014 o 10:37 #383460
Katarína133Účastníkdakujem vam velmi pekne, pomohli ste mi.. napisala mi, ze bud zaplatim opravu (ktora mozno ani neprebehla) alebo mi ho zasle spat a bude pozadovat peniaze.. cize to uz mam ignorovat, spravne som vas pochopila? este raz dakujem
26. mája 2014 o 10:37 #383461
Katarína133Účastníkjedna sa o sumu 300€ co je uz dost, si myslim
26. mája 2014 o 11:00 #383463
Jr.ÚčastníkJa by som jej odpísal to, čo tu uviedol v diskusii Shadower. Doslovne. :)
26. mája 2014 o 11:32 #383468
Katarína133Účastníkeste v cera sa vyhovarala, ze jej opravar povedal, ze to ma u mna reklamovat, ze to nebolo v orig.krabici a s polystyrénom a ze som to vobec nemala poslat postou, tak som jej napisala, ze stroj bol riadne zabaleny, oznaceny ako krehky a poisteny, presne podla pokynov posty, ak by bol zle zabaleny, posta by ho nepoistila.. tiez som jej napisala, ze ja som nepisala o dobierke nic, len kde sa ten stroj nachadza. tak uvidim co mi odpise.. ale asi moj posledny mail bude v tom zmysle ako mi tu radite, ze nech ma tym uz neotravuje, ze si za to moze sama, ja mam svedomie ciste, ja som ho poslala tak ako chcela ona a funkcny
26. mája 2014 o 11:43 #383469
mageroÚčastníkKed ho posle, tak proste to neprevezmi z posty.
26. mája 2014 o 11:47 #383470
HurfoÚčastníkLen pre zaujimavost aj ti napisala ze v com bolo chyba? Je trosku cudne ked nieco kupim cez bazar necham si to poslat postou a potom hned bez konzultacie idem do servisu. Zaroven je otazne aka tam je chyba.
26. mája 2014 o 12:16 #383476
Katarína133Účastníkeste mi nenapisala v com je chyba.. ja som jej skusala pomoct, ze nech skusi inu zastrcku, zatlacit riadne do stroja snuru, pokrutit ziarovkou, napisala som aj ze mozno sa nejaky kontakt v nom odpojil, pri prevoze.. a ked, nech ho da pozriet specializovanemu servisu.. ona napisala v cera ze stroj je uz dlho v servise, ze este nieje opraveny, ze nevie co to bude stat, aby som to zaplatila, ze jej servisak povedal, ze to je isto chyba v elektronike, ked som ho poslala postou a ani nie v original krabici s polystyrenom.. tusim je v servise uz skoro dva tyzdne, za taku dlhu dobu ho museli rozobrat a zlozit cely aspon 5x..
26. mája 2014 o 12:17 #383477
Katarína133Účastníkpytala som sa jej na krabicu, v ktorej prisiel, ci bola neporusena, ci bolo vsetko ok, pisala, ze ano, tak neviem kde nastala chyba. ak vobec nastala.. clovek sa snazi pomoct, preda stroj pod cenu, lebo je doma nevyuzity a natrafi na takuto zenu..
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

