:D

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #98176
    e-comm
    Účastník
    #374996
    iTuxx
    Moderátor

    smutne je, ze okamzitu vymenu nerobia ani v APR. V sobotu som bol v Tracu v NR a pytal som sa ci by mi dali novy iPhone keby som doniesol moj poskodeny v zaruke (mojmu nic nie je, pytal som sa zo zvedavosti). Okamzita odpoved bola “nie, u nas to tak nefunguje.“
    Okrem ineho som si chcel vypocut vystavene Beats sluchadla na iPade Mini retina, co tam mali vystaveny, ale nehrali. Pytam sa predavaca, ze preco nehraju, ci su vybite baterie, alebo co. On sa od pocitaca obzrie a hovori: “Ano, su vybite baterie. Skuste sluchadla vedla, hraju rovnako.“ A pokracoval v kukani do monitora. To ich nevedel vymenit? To tam ma vystavenych 40ks ze nestiha sledovat ci su vybite alebo nie?

    A este jedna vec: akonahle som vstupil do predajne, hned na mna vybafol predavac s tym ze ci mi nejak pomoze. Mna vrcholne vytaca, ked za mnou doliezaju a pytaju sa ci mi nejako pomozu. Keby som potreboval pomoc, tak sa opytam. Preco sa to pyta 7 sekund po vstupe do predajne? Ani som sa nestihol rozhliadnut. Ved nech sleduju zakaznikov omg a pytaju sa az ked vidia ze su akysi nesvoji. Preco by som mal potrebovat pomoc, ked si skusam vystaveny iPad Air, alebo nejaky MacBook? Nechapem toto. Nebol som sice v ziadnom Apple Store, ale verim ze to funguje aspon trochu lepsie.

    #374999
    Dreamer
    Účastník

    Na Slovensku bohuzial nie. Su plateni od predanych kusov. Takze honba za tym,ze cim viac predam tym vyssia vyplata bude. Oni by boli stastni keby len ludia kupovali a nemuseli by nic vysvetlovat. Cest vynimkam.

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.