Office 2011 – PROBLÉM S OUTLOOK-om

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Office 2011 – PROBLÉM S OUTLOOK-om

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #99166
    DaVe_91
    Účastník (Participant)

    Ahoj,
    prosím Vás kto má problém s outlookom tak ako ja? Všetko mi z office ide (word, excel, powerpoint) ale keď spustím outlook vyhodí mi to nasledovné okno: THIS IDENTITY CANNOT BE OPENED WITH THIS VERSION OF OUTLOOK.

    PROSÍM VÁS STRETOL SA S TÝM NIEKTO A VIE MI PORADIŤ ČO S TÝM?

    ĎAKUJEM!

    #378768
    marianlapos
    Účastník (Participant)

    update …

    #378829
    gman
    Účastník (Participant)

    http://support.microsoft.com/kb/2702740

    alebo, keby nezabralo, skus
    1) Launch the Microsoft Autoupdater (MAU).

    2) To launch MAU, you can open any Office application and select Check for Updates under Help in the Menu bar. Once MAU is launched, select Keep in Dock

    3) Quit all Microsoft applications (Easy way: log out. When you log in, hold down the Shift key. This will disable all startup items including the hidden ones. It¹s important all Microsoft applications are quit, but quitting all applications will result in fewer problems overall. Any open application could be corrupted by the process.

    4) Select the MAU from the Dock. Download updater suggested and install. Restart between each update. (sometimes the temp folder where the update wants to write to is locked, restarting your machine clears the temp folder and rectifies this problem)

    5) You can remove the MAU from Dock after you complete the update.

    Running Repair Permissions can also be helpful. Use Disk Utility in
    Applications/Utilities.

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.