Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Riešenie reklamácií v T-mobile
- Toto téma obsahuje 19 odpovedí, 9 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 years, 2 months od
kelemenko.
-
AutorPríspevky
-
22. apríla 2013 o 21:24 #93884
svkkarol
Účastník (Participant)Ani neviem, ako to mám začať! Jedným slovom: OTRAS!!!
Moj IPhone 5 som dal na reklamáciu kvôli nefungovaniu Location services pred vyše 2mi mesiacmi v T-Mobile.1. reklamácia: neuznaná->ževraj všetko funguje, 2. reklamácia: neuznaná->ževraj všetko funguje, 3. reklamácia: uznaná->chyba sa našla, urobený restore->hehehe: na predajni zistená, že stále nefunguje! 4.reklamácia: neuznaná->ževraj všetko funguje, 5. reklamácia: uznaná->chyba sa našla, urobený restore->hehehe: na predajni zistená, že stále nefunguje!
Pri každom vybratí reklamácie zadaná ihneď nová reklamácia, takže MT som nemal medzi reklamáciami pri sebe ani hodinu! Trvá to už dlho, Každý týždeň sa zadá nová reklamácia, ked idem pre „vyriešenú“ reklamáciu. Sľubujú mi, že sa to vyrieší budúci týždeň… Dajú mi dátum, kedy mám prísť pre telefón, prídem ale nič!!!! VŽDY TO ISTÉ-> ale MT neopravený. Každý len sľubuje, sľubuje ale nič! Už ma to prestalo baviť! Som z celého potupu už veľmi sklamaný!!! Posledné 3 návštevy v T-Mobile v BA v Poluse CC trvali bez čakania v rade, 1:45 hodín, 1:32, a dnes 2:12 hodín! Neuveriteľné! Na nový telefón nemám právo, kým mi servis neuzná chybu 3krát!!!! 3krát neuznali, 2krát hej!!! NO SENCE!!!! Nechápem, ako sa to mohlo stať: raz sa chyba nájde, druhý krát nie. Prosťe OTRAS OTRAS OTRAS! Servis a komunikácia medzi T-Mobile a servisom je úplne na najväčšiu 0-u! A viete čo mi vedúci zmeny odporúčil? „Mám si ten Iphone predať a za tie prachy kúpiť nový“ ->akože…!!! a to osobne vedúci! Podľa neho chyba je zo strany Apple, lebo si bez kontroly púšťa chybné MT na predaj! HEHEHE. Som verným zákazníkom Applu aj aj ním zostanem! Chyba je v servise, lebo jeho zamestnanci sú nevyškolení a v T-Mobile lebo si nevážia svojich zákazníkov! Mal by niekto nejaký nápad, ako to vyriešiť? Dik22. apríla 2013 o 21:32 #354247peto7532159
Účastník (Participant)napísať niekde do Applu teda európskej pobočky nech s tým skúsia niečo spraviť? v inej téme mal tiež niekto podobné skúsenosti a toto mu pomohlo
22. apríla 2013 o 21:51 #354251svkkarol
Účastník (Participant)Vedel by si mi poradiť Apple pobočku, kde by som to mohol preposlať?
22. apríla 2013 o 22:03 #354253peto7532159
Účastník (Participant)skús napísať na Apple Support, stručne im popíš problém a či s tým nevedia niečo spraviť, prípadne si vypýtaj kontakt na nejakú Európsku pobočku a tam by ti mohli pomôcť
23. apríla 2013 o 7:27 #354264mathyk
Účastník (Participant)ja som asi pred polrokom hovoril o záruke, jednou pani, ktorá dokonca hovorí plynule po slovensky:
Maria Deffense
Executive Relations EMEIA
Apple Distribution International
Hollyhill Industrial Estate
Cork, IrelandTel (free toll): 00800 2775 2775 ext 83501
Tel: 00353 21 428 3501
Fax: 00353 21 428 3029
Email: deffense.m@apple.com23. apríla 2013 o 7:54 #354266kelemenko
Účastník (Participant)Servis ti robilo PPI-ETC?
23. apríla 2013 o 7:59 #354267svkkarol
Účastník (Participant)ano!!! PPI-ETC….
23. apríla 2013 o 8:01 #354268kelemenko
Účastník (Participant)este v orange ked som mal iphone 4S tak mi pomohlo po druhej neuznanej reklamacii zavolat do PPI a po slovnom pohovore mi na treti krat reklamaciu uznali a kus za kus vymena. Mozno by telefonat pomohol :-)
25. apríla 2013 o 8:21 #354417kelemenko
Účastník (Participant)Podla reklamacneho poriadku Telekom mas uz narok na odstupenie od zmluvy alebo nove zariadenie Clanok C5 odstavec d) :
,,opätovný výskyt vady – na výrobku sa počas záručnej doby vyskytla tá istá vada,
ktorá bola počas záručnej doby už najmenej dvakrát odstraňovaná. Výrobok musí
byť skontrolovaný v autorizovanom servisnom stredisku, t. j. musí spĺňať záručné
podmienky a vada sa musí prejaviť.“25. apríla 2013 o 10:45 #354420q0s
Účastník (Participant)Pozeram,ze vacsina ludi ma problem s PPI-ETC.Ja naopak mozem len odporucit..Mal som tam 2 telefony-2 reklamacie,obidve boli max do tyzdna vybavene,vsetko bezproblemove.A dokonca pri jednej som reklamoval telefon z Orange,ktory nebol pisany na mna a aj tak reklamovali-isiel som priamo cez PPI,nie cez Orange..Takze u mna iba pozitivna skusenost
25. apríla 2013 o 11:06 #354421kelemenko
Účastník (Participant)tak ano je aj dost pozitivnych ohlasov ale tie negativne skor pramenia z roznorodeho pohladu napr. mechanickeho poskodenia, ked vela ludi udava zamietavu reklamaciu ba dokonca aj zrusenie zaruky len pre to, ze telefon ma nejake skrabance alebo odreniny a to pri napr. iphone 5 nemusi ist ani o pad ale staci ked kluc zavadi o hlinik vo vacku alebo minca. Je to potom dost divne ze koli takejto veci ti zrusia zaruku alebo dostanes zamietavu odpoved, ze telefon bol mechanicky poskodeny. A pricina tvojej reklamacie je ze ti nieco odide v telefone chybny gps, chybne lokalizacie a podobne.
25. apríla 2013 o 17:16 #354435tercius
Účastník (Participant)Neviete ci ked chcem reklamovat sluchadla k iPhonu musim nechat v telekome aj iPhone ?
25. apríla 2013 o 17:35 #354437kelemenko
Účastník (Participant)v ostatnych diskusiach pisu ze PPI – ETC si ziada vsetko aj mobil tak neviem co je na tom pravdy
28. apríla 2013 o 20:01 #354564Alexiss21
Účastník (Participant)Prezrela som si kopec diskusií a dúfa, že budem patriť k tým šťastnejším. Dnes som dala svoj iPhone 4S 32GB do T-mobile. WIfi som zo dna na den prešla z klasickej do sivej a ani restor nepomohol :/ Tak som zvedavá čo to bude. Dúfam, že bude ok, lebo nemám ho nijak poškodení ani škrabanec a všetko ostatné ok, len toto blbne
28. apríla 2013 o 20:42 #354571AtTack3r
Účastník (Participant)Co ti poradim je, ze si jednoducho vymysli nejaku zavadu, ktoru narychlo nemaju ako overit, pripadne je to casta zavada – napriklad padanie signalu v miestach plnej dostupnosti, padanie hovorov a podobne. Najlepsie si vymysli taketo 3 zavady a nebudu to nejako skumat, ked uz si nedaju normalne povedat, ze ti nefunguju Location services.
30. apríla 2013 o 16:19 #354669kelemenko
Účastník (Participant)svkkarol: podarilo sa ti nieco vyzistit cez Apple. Zatial co som pozbieral info, tak je uplne zbytocne kontaktovat apple, nakolko zmluvu mas s operatorom toto mi potvrdili na apple linke. Je to obchodny vztah klienta a operatora. A hned ma odporucili kontaktovat pri rieseni problemov na info linku operatora.
30. apríla 2013 o 17:35 #354670Hurfo
Účastník (Participant)Poradim ti nieco co zarucene funguje. Kricat, kricat a este raz kricat. Vsade kricat. Na infolinku zavolas a zacnes kricat. Prides do predajne a od dveri kricis. Ziadne tutumutu. Kricat. :-D je to chore ale funguje.
Vyssi level je nahravanie rozhovorov s naslednym vyhrazanim sa. :-)30. apríla 2013 o 20:01 #354676kelemenko
Účastník (Participant)Hurfo: tebe to pomohlo? Mne sa stalo opak dobre ma sprdol na predajni telekomak s odovodnenim, nemal som si kupovat mobil od apple ked viem ze davaju refurbish na vymenu bez novej zaruky cize kauze swap modul. A nakoniec mi povedal ze na Telekom sa nemozem hnevat na chybe je zly Apple :-)
13. mája 2013 o 16:23 #355384Alexiss21
Účastník (Participant)Aby to nebolo len o tom zlom. Mobil mi vrátili ani nie po 14 dnoch a bez problémov opravení, všetko fičí.
14. mája 2013 o 14:52 #355486kelemenko
Účastník (Participant)Alexiss21: Opravili alebo vymenili kus za kus?
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.