Moja nespokojnosť s Apple Resellermi

Domov Diskusné Fóra Ostatné Moja nespokojnosť s Apple Resellermi

Zobrazuje sa 12 príspevkov - 1 až 12 (z celkového počtu 12 )
  • Autor
    Príspevky
  • #87577
    Mito
    Účastník (Participant)

    Čo si všímam tak ma celkom dosť hnevá (chcem byť slušný) ako sa správajú Apple Reselleri sem na Slovensku. Napríklad čo sami stalo také zaujímavé boli tie výpadky Wifi s príchodom Lionu, celá Apple Forum oficiálna stránka bola tím zaplnená, každý na to nadával a pýtal sa ako to odstrániť, na Macblogu sa to riešilo ešte v deň uvedenia Lionu a dokonca aj niektoré portáli o tom písali. Samozrejme keď zavolám do M:Zone servisu, tak mi povedia, že ešte sa s tým nestretli a že im ho mám doniesť. Čo mi povedali keď mi ho vrátili? „Macbook je v poriadku, nič sa neprejavilo…“ Musel som kupovať koli tomu Apple Express router a potom to už išlo. Ďalšia vec čo ma hnevá je to, že platíme viac menej také isté ceny ako má oficiálne Apple (žiadne prepočty z dolára na euro) a pri tom služby pre zákazníka su o MNOHO lepšie, však si len zoberte, že u Resellera sa čaká na konfiguráciu 5+ týždňov a u Applu je to 2-3 týždne, nehovoriac o tom, že som musel dávať zálohu keď som si kupoval Macbook od SWP. Taktiež mi ide proti srti aj to, že keď máte problém s Macbookom, iPhonom,iPodom,… a donesiete ho do Apple kameného obchodu tak nemajú problém vymeniť kus za kus, nie tu Reseller zoberie reklamáciu (plne ich chápem) maximálne sa 30 dní čaká a vrátia vám ten istý Macbook len sa v ňom už aj niekto šprtal… Viem, že to takto všade funguje a že oficiálne Apple je viac menej iný ako ostatný no platíme stále také isté ceny ako všade na svete (v niektorých prípadoch aj viac) – samozrejme máme aj výhody ako 2 ročnú záruku a pod. no Apple Care stojí približne 120€ a máte predĺženú záruku o niekoľko rokov a tam vám vychádzajú stále v ústrety a je jedno či ste ho poliali kávou alebo je to výrobná chyba… Teraz budem dávať moj 2 týždňový Macbook Air do servisu lebo mi pánty pri otváraní značne „hlučia“, resp. je to zvuk ako keby niečo o niečo iné vadilo – normálne to nemá byť+ problémy s klávesnicou. Už vidím, ako si budem pekne čakať 30 dní, lebo dokým im pošlú zase tú istú konfiguráciu a dokým ešte príjmu reklamáciu tak to potrvá. „To sú moje dva centy“ :)

    Rád by som počul aj váš názor.

    PS: Samozrejme mám aj dobré skúsenosti, hlavne s SWP kde som nemusel preukazovať moju študenstkú kartu pri nákupe a dovoz kuríerom bol zadarmo, taktiež skvelá komunikácia :)

    #320569
    Cibike
    Účastník (Participant)

    toto sa ani mne nepáči, preto som si nakoniec nekúpil nový macbook retina, ale starý používaný (aj keď v dobrom stave).. proste minule čo som zažil, ženska si kúpila 4S v jednej nemenovanej predajni, odpálil sa jej displej (nie celý, ale vyzeralo to divne), iPhone mal asi 5 týždňov, doniesla ho tam a chlapík, nie že by ju hneď upokojil, že samozrejme spravíme všetko čo sa dá aby ste dostali nový kus, ale najprv na to pozeral ako puk a potom takým lacným tónom, že no bude treba vymeniť displej, ale že je to v záruke, takže to niekam pošlu (to že kam som sa už z rozhovoru nedozvedel).. proste som pozeral ako kar, že či som v nejakej samsung predajni alebo podobnom bullshite, veď to proste nie je možné aby takto zohizďovali takú skvelú značku ako Apple je… normálne som si až uvoľnene povzdichol, keď som doma vzdal do rúk svoj MacBook za pár €, že tohto sa aspoň zatiaľ báť nemusím.. ja proste neznesiem, aby niekto rozoberal a opravoval niečo čo som si len pred pár dňami kúpil, to by sa malo meniť kus za kus, ja môžem osrať, že to v továrni dodrbali, alebo že niektora súčiastka nebola kvalitná, to nie je môj problém, ja som si kupoval prémiový produkt za kopec €, nie nejaky lacny acer v plagátovom výpredaji… ináč je možnosť si cez tých resellerov objednať napr. iPad s vygravirovaným menom, alebo takým niečim? asi nie však?

    #320570
    Anonymný
    Neaktívny

    Trosku zlepsit gramatiku a mozno by pomohlo nebyt prilis citlivy na Apple vyrobky, ktore su presne take iste ako ostatne vyrobky na trhu. Dva centy pouzivat v pripade zvladnutia SK gramatiky.

    #320572
    Mito
    Účastník (Participant)

    2 Steve_SK: Písal som a aj píšem teraz rýchlo lebo som celkom vyšťavený z toho. Chápem, že Apple nie je dokonalý, nič nie je dokonalé no páči sa mi dizajn a na vonok jednoduchosť a elegancia ich produktov. Keď sa bavíme o tích produktoch tak tiež nechápem ako možu dávať 2 rozdielne displeje do toho istého modelu + 2 rozdielne SSD disky ktoré majú značné výkonnostné rozdiely. Inak tie „dva centy“ mám hlavne z písania na EN fórach tak je to celkom „zlo-zvyk“ a neprišiel som pre radu ale pre názor…

    2 Cibike: S tým iPadom máš pravdu, od Apple Resellera sa to nedá objednať. Teraz ma napadá aj trackovanie objednávky, napríklad na Apple stránke si možeš kľudne pozreť kde sa AKTUÁLNE tvoja vec nachádza a kedy by ti mala prísť. Nehovoriac o študenstkej zľave, resp. back to school – Apple Reseller 5% a u Apple mnohonásobne viacej + 100$ kartična na Mac Store/iTunes

    #320574
    iTuxx
    Moderátor

    ja som sa do kontaktu s official Apple resellerom dostal iba raz. Pred tromi rokmi. Prisiel som a ukazal som ze chcem tento macbook. Podali mi krabicu, vypisali nejake tlaciva a odvtedy som nikoho z Apple nevidel. Vsetky iZariadenia co mam, som kupoval uz pouzivane a zatial som nemal problemy. Ked sa nejake vyskytnu, riesim ich sam. Ale verim ze vsetko co hovorite je pravda, lebo sme na Slovensku.

    #320583
    cthulhu
    Účastník (Participant)

    .

    #320586
    dubak
    Účastník (Participant)

    pride mi to dost rozhorcene..to, ze si si zaplatil o par stovak viac za apple vyrobok a nekupil si si napriklad spominany acer z vypredaja, je jedine tvoje rozhodnutie a nikto ta donho nenutil…apple nie je firma, ktora by sa sustredila na ludi co sporia na notebook, tak ze si pomaly odopieraju dennu stravu na to aby si ho mohli kupit…ako apple tak ani ziaden iny vyrobca nema bezchybne produkty a ohanat sa pritom cenou, ktoru si za dany produkt dobrovolne zaplatil je dost mimo…v akom zideliazovanom svete to zijete, ked si myslite ze za to, ze je nieco drahsie nez ostatne produkty, tak to je automaticky bezchybne?….tvoje porovnavanie apple v SR a USA celkom rozumiem, ale neviem co by si cakal…sme mala krajina a neda sa tu cakat tolka pomoc vo vztahu predajca – zakaznik ako je tomu v USA…hlavne pokial porovnavas apple store a resselerov

    #320588
    mateso
    Účastník (Participant)

    cthulhu: mali priznat farbu a aspon informovat, ze wifi funguje iba za urcitych podmienok, ale to im asi v apple zakazali v ramci znizovania poctu opravnenych reklamacii… pripadne horsia varianta ze znalosti technika boli na dost smutnej urovni a o danom probleme nevedel….
    …a obhajoba problem driverov, nesmie sa namna nikto hnevat, kupujem si produkt Apple, nie skladacku merkur. pokial to v apple odflakali pri ovladacoch, je to jednoznacne vada zariadenia. Mna osobne nezaujima co je vo vnutri a aky soft to riadi, podstatne je to aby to fungovalo pri dodrzani standardov, a nie aby som zariadeniu musel vytvorit „sterilne“ prostredie, co je pri kazdodennom pouzivani zariadenia nerealne.

    #320590
    Mito
    Účastník (Participant)

    2 cthulhu: Ako to mám ja vedieť keď nepracujem v servise? No najmenej by som aspoň niečo skúsil ako som sám skúšal, napríklad dať starší driver, nastaviť priority a pod. ale nie povedať, že som a s tým nestretol a že to u mňa sa ten problém nevyskytol a nepodať žiadne riešenie až na to aby som si zaobstaral iný router.

    2 dubak: O pár stovák… tak taký Acer stojí viac menej 600 euro a ten Macbook ma stál 1250 euro, čo je viac ako dvojnásobok ceny. To isté možeš povedať aj o automobiloch. „Mohol si si kúpiť Kiu za 16 000 euro alebo Mercedes za 32 000 euro“ a stále je to tvoje rozhodnutie, každý ma iné priority a každý dá inú čiastu na svoje priority. Ako ja si nekúpim hodinky za 1 000 euro tak niekto si nekúpi počítač za 1 000 euro.

    Písal som, že viem, že Apple nie je dokonalý, tak ako nič na Zemi nie je dokonalé ale také „základné nedostatky“, však anténa pri iPhone 4 a odvolať sa na to, že to použivateľ zle drží mi príde trochu blbé, ale vyriešili to podľa mňa správne, mal si možnosť vrátiť iPhone alebo si zobrať obal zadarmo. Takisto tá Wifina, nehovoriac o grafických kartách v Macbookoch Pro 2008 (aj keď to bola chyba nVidie) Takéto kiksy sa stávajú, to pochopím no nečakal by som ich na takých kľúčovích komponentoch. Som tak trochu perfekcionista a veľmi mi záleží na tom ako daný stroj vyzerá a funguje, tak preto mňa takéto veci ako hluk pri otváraní Macbooku celkom zaťažuje.

    Samozrejme, že nemožeme čakať úroveň kvality služieb Applu v USA a Resellerov na Slovensku, Applu by sa tu asi ani moc neoplatilo robiť online shop ako majú v CZ a už vobec nie kamenný obchod ale na to, že má celkom veľký „fanclub“ sem na Slovensku a isto veľké zisky tak by tu mohli spustiť aspoň ten online shop. To je vec Applu a ja ako zainteresovaný človek ktorý nevidí do dovodov prečo nerozšíriť obchody aj sem na Slovensko to nemožem vedieť.

    #320608
    cthulhu
    Účastník (Participant)

    .

    #320612
    raul
    Moderátor

    Ja, aj ako velky zastanca Apple, musim suhlasit s prvymi dvoma prispevkami. Proste APPLE RESELLERI u nas su katastrofa, sem-tam ma SWP svetle chvilky, ale inak nic..

    Neprofesionalita, lamy su to, robia len zle meno, nic o tom nevedia..

    DUBAK: tu ani nejde o tie peniaze, alebo ze sa sem-tam nieco pokazi. ALE O SERVIS, teda SLUZBY – u nas su SLUZBY horzne, v amerike nie.. A je jasne, ze to sa neda celkom porovnat, ale napr ochotnejsi su aj v Nigerii a Kongu, ako u nas v apple resellers predajni..

    cthulhu: vzdy sa najde percento, ok, ale odvolavat sa na to? Percento ok, ale u nas je s apple resselermi obrovska nespokojnost. Nie percento…

    #321002
    adamo
    Účastník (Participant)

    Treba si pockat na apple obchod, no kedze praha ho povolila len v centre ktore sa stavia uz asi 5rokov a majtel medzi tym zomrel tak to bbude este v nedohladne, tvrdohlavci

Zobrazuje sa 12 príspevkov - 1 až 12 (z celkového počtu 12 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.