Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Iphone 3GS – MMS, internet
- Toto téma obsahuje 21 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 14 years, 11 months od
radosquo.
-
AutorPríspevky
-
25. júla 2010 o 11:47 #70416
martinco8
Účastník (Participant)caute.
mam sw verziu 4.0.1, no nejde mi edge(3g) a ani mms.
viete mi niekto poradit?25. júla 2010 o 12:30 #219625KoZi_piss
Účastník (Participant)mozná nemáš aktivovanou službu u operatora :)
25. júla 2010 o 12:41 #219628martinco8
Účastník (Participant)u operatora je vsetko ok.
25. júla 2010 o 12:53 #219631scenic
Účastník (Participant)a ktoreho mas operatora?
25. júla 2010 o 13:13 #219634raul
Moderátormam ten isty problem, skusal som restart network settings, vypnut, zapnut, restore, nic nepomohlo… Niekoho este nieco napadne? U operatora tiez vsetko ok, lebo na 3.1.3 ci ako, to fungovalo, az po update nejde…
25. júla 2010 o 13:41 #219636martinco8
Účastník (Participant)orange. presne tak isto ako raul. na 3.1.3 som nemal problem. po update nejde net a mms..
u operatora mam vsetko ok.25. júla 2010 o 14:14 #219638piggee
Účastník (Participant)A v Settings -> General -> Network ->Cellular Data Network mas nastavene co?
25. júla 2010 o 14:24 #219639martinco8
Účastník (Participant)samozrejme zapnute. internet som uz vyriesil zmenou apn.
mms mi neviete poradit?26. júla 2010 o 0:31 #219705raul
Moderátormartinco, ako si to vyriesil s tym apn prosim?.. .dik…
ja som teraz nasiel tu na fore, ze by teoreticky mohol pomoct hard reset, ale eviem, ci si tam potom budem vediet dat naspat smsky atd..
26. júla 2010 o 1:41 #219713Xfire
Účastník (Participant)ja mam iOS4 na iphone4 a nemam taky problem.. kedze mate asi 3gsko skuste factory restor telefonu a mozno ti to potom uz pojde.
26. júla 2010 o 2:19 #219714raul
Moderátorale po factory reset si tam vieme dat naspat svoje veci?
26. júla 2010 o 6:32 #219718piggee
Účastník (Participant)jasne, ved mas snad nejaku zalohu. ale podla mna iba nemate spravne nastavenie.
Nastavenia pre operatorov:
Vodafone:
MMSC : http://mms
Proxy: 010.011.010.111:80
APN: mms
Username: mms
Pasword: mmsO2-CZ:
MMSC: http://mms.o2active.cz:8002
Proxy: 160.218.160.218:8080
APN: mms
Username: nevyplnovat
Password: nevyplnovatT-mobile CZ
MMSC: http://mms/
Proxy: 10.0.0.10:8080
APN: mms.t-mobile.cz
username: mms
pass: mmsT-mobile SK
MMSC: http://mms
Proxy: 192.168.001.001:8080
APN: mms
Username: mms
Password: mmsOrange SK
MMSC: http://imms.orange.sk
Proxy: 213.151.208.145:8799
APN: MMS
Username: wap
Password: wapO2-SK
MMSC: http://mms.o2world.sk:8002
Proxy: 10.97.1.11:8080
APN: o2mms
Username: none
Password: none26. júla 2010 o 11:28 #219742raul
Moderátora kam mam toto zadat?
26. júla 2010 o 12:28 #219745piggee
Účastník (Participant)Settings -> General -> Network ->Cellular Data Network
26. júla 2010 o 14:10 #219757Matt21
Účastník (Participant)tiez mam problem s 3GS a tu polozku „Cellular Data Network“ neukazuje. mam Orange
26. júla 2010 o 14:37 #219760Benne
Účastník (Participant)nebude to to VPN ?
26. júla 2010 o 14:43 #219762piggee
Účastník (Participant)Nie, VPN je uplne nieco ine…
v pripade, ze ti tu polozku neukazuje, tak by som sa zastavil priamo v Orange.
po pripade vyskusat este jednu vec a to odinstalovanie povodneho profilu
Settings->General->Profile, klick na Profile a klick na Remove.
takto ked odinstalujes povodne nastaveny profil, mozes nahodit novy profil..26. júla 2010 o 15:23 #219765eraserv6
Účastník (Participant)Myslim ze ak maju chalani iphone z T-Mobile a k nemu t-mobile SIM kartu tak sa im ziadne APN nastavenia ukazovat nebudu. Neviem ako je tu u Orange. Jedine ze by mali unlocknuty iphone a vlozili SIM od ineho operatora. Vtedy sa im v Nastavenia – vseobecne – siet ukaze aj polozka datova siet s APN. Aspon mne to tak funguje.
26. júla 2010 o 20:06 #219787piggee
Účastník (Participant)este je jedna applacka aplikacia, ktora je aj volne na stiahnutie, ale neni nijako jednoducha, tak tu by som chlapcom asi neodporucal, ale pomocou nej sa to da cez kabel nastavit :)
27. júla 2010 o 2:32 #219821raul
ModerátorOki, internet som si naozaj spokjazdnil tym, ze som si zmenil APN na „internet“ a to cez http://www.unlockit.co.nz/unlockit/ (treba navstivit cez iphone)… Co znamena, ze zrejme staci naozaj povedat operatorovi, nech posle „konfiguracne nastavenia po sieti spravou, alebo ako to oni robia“.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.