Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Ako je na tom Apple so SERVISOM?
- Toto téma obsahuje 20 odpovedí, 12 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 rokmi, 9 mesiacmi od
shadower.
-
AutorPríspevky
-
15. mája 2009 o 23:26 #62556
stn001ÚčastníkOsobne si nemôžem dovoliť byť bez notebooku viac ako 5 dní, ale to istotne nie len ja. Takže spravme si menší prehľad, čo poviete? Tak sa pýtam, aké máte s skúsenosti s Apple a ich servisom?
Skúste popísať chybu + čas, za ktorý vám HW vrátili. A samozrejme, či ste boli spokojný, alebo nie.
Poprosil by som o čo najmenej OT, nech je v tom skutočne prehľad. Možno by to nezaujímalo len mňa…
15. mája 2009 o 23:30 #158985
stn001ÚčastníkTakže môj prípad s MacBook-om white:
Chyba: Popraskané plasty a chybný ventilátor
Čas opravy: Cca. 1 týždeň
Záver: Negatívny – oprava síce bola týždeň, ale nezavolali mi. Čiže som bol bez notebooku jeden mesiac, až kým som im nezavolal, že čo sa deje. Odpovedali mi asi tak, že im tu leží už 3 týždne opravený a že mi asi zabudli zavolať :-/
15. mája 2009 o 23:36 #158986
mylankoÚčastníkMne odisla Super Drive (nenapalovala dobre) a MagSafe adapter uz nebol v dobrom stave. Napisal som im mail a dohodli sme sa tak, ze mi daju vediet ked pridu objednane nahradne diely. Ked prisli, tak som im to tam odniesol a o dve hodiny mi volali, ze si pren mozem prist. Z mojej strany maximalna spokojnost a chalanom velmi pekne dakujem.
15. mája 2009 o 23:47 #158987
30b1ÚčastníkMacBook Pro- vymena ventilatora, prostrednictvom mailu sme sa dohodli, ze mi daju vediet ked pride nahradny ventilator, objednali ma konkretny den, ktory mi vyhovoval, doniesol som laptop a za hodinu mi volal nech sa zatavim, vsetko v ramci zaruky. u mna maximalna spokojnost.
to stn001: pises, ze si nemozes dovolit existovat bez notebooku viac ako 5 dni a 3 tyzdne si len tak „sedel na zadku“ a nedokazal si stav overit jednym telefonatom alebo mailom??? tak co sa stazujes, keby to mna tak urgovalo (co ma aj a zariadil som si to po svojom), tak ich bombardujem telefonatmi kazdy druhy den.
15. mája 2009 o 23:49 #158988
30b1Účastníkpodobnu skusenost ma aj kolega, ktoremu menili oba ventilatory na MBP. da sa s nimi dohodnut velmi seriozne a na maily odpovedaju velmi promptne.
15. mája 2009 o 23:51 #158989
stn001Účastník30b1 – MacBook White som daroval sestre, takže som to moc neriešil. Bola dokonca odcestovaná, takže ani jej nechýbal. Len ma zarazila ich reakcia. Osobne používam (aj v tej dobre používal) MB Pro unibody a zatiaľ spokojnosť.
16. mája 2009 o 9:46 #158997
TopankyÚčastníkiMac -zaseknute CD v mechanike.. cd vybrali za par hodin ale prisli na to, ze mechanika je chybna tak mi iMac vratili s inou, tiez nefunkcnou, a tamtu poslali na reklamaciu. O cca. 2 tyzdne volali ze im prisla nova, ze uz len staci doniest pocitac. Teraz vymena trvala dlhsie, priblizne 5 hodin. Ale teraz mam prach pod tym krycim sklom :(
16. mája 2009 o 21:31 #159090
raulModerátormylanko a 30b1 plus vsetci:: A kde sa to reklamuje, kde je ten servis??? Tam, kde som to kupil? Lebo ma prestal posluchat ventilator, moc huci a dost v zlom som sa rozisiel s predavajucimi… (Maczone, ci macsystem… aupark)
A este otakza… Idem na pol roka do finska – ak sa mi pokazi mac, mozem ho dat bezplatne vyreklamovat aj tam, teda hocikde v zahranici?
16. mája 2009 o 22:14 #159096
mylankoÚčastníkraul: Pokial sa nic nezmenilo, tak CCC je stale jediny autorizovany servis s platnou licenciou, takze ak to aj zanesies tam, kde si to kupil, pravdepodobne to skonci aj tak v CCC v BA. Tak je lepsie sa dohodnut priamo so zdrojom:) – http://www.ccc.sk
Co sa tyka reklamacie v zahranici nemal by byt ziadny problem. Mozno si len budu pytat nejaky doklad o kupe.
17. mája 2009 o 3:45 #159125
raulModerátorok, diky… Som rad, ze predajcu mozem vynechat…
24. augusta 2009 o 14:55 #170960
santa99ÚčastníkAch jáaj úbohé Slovensko :) …. Vymente si to sami a bez diskusie..či macbook pro či macbooky všetko ide .. mac.macrecycling.com alebo na ebay.com … nákup za smiešne ceny to čo treba vo vynikajúcom stave … žiadne CCC bleee
24. augusta 2009 o 15:03 #170962
ivan.mÚčastníkraul: kam do Finska ides? Ja mam v tu, v Tampere, podobne skusenosti ako ostatni. Jedna hodina vymena TopCase, pri predchadzajucom objednani. Servisak je american.
25. augusta 2009 o 5:45 #171044
raulModerátorno, zobral som to do swp servisu na pluhovej.. Vysli mi v ustrety a povedali, ze snad to do stvrtka stihnu :D
Idem do Varkausu, to je snad nejaky zapadakov :D ale pri najhorso to budem riesit az vo finsku :)25. augusta 2009 o 8:12 #171045
ivan.mÚčastníkFuuha, to je riadna dedina,tam budes mat nablizsi servis az v Jyväskyle, povedal by som (80km).
25. augusta 2009 o 8:20 #171046
piggeeÚčastníks chlapcami z swp iba dobre skusenosti.
na white mi odisla baterka – este v ten den mi to vyriesili.
V robote nam 5 mac prociek nasalo stavebny prach z rezania steny ( chlapci robotnici sa nikoho nepytali a zacali rezat stenu). vycistene vnutro vsetkych 5 strojov do nasledujuceho dna. V podstate som este nemal s nimi skusenost, aby som cakal viac ako den…25. augusta 2009 o 14:45 #171086
raulModerátorpigee: o tom ani reci…
ivan.m: to si ma potesil, dik :D potoms a ti ozvem a pojdeme do jyvaskyle na pivo :D6. januára 2011 o 13:18 #242523
wlamikÚčastníkmate niekto skusenosti so servisom u mzone? pravdepodobne mi odisla doska na MBP, uz to nemam pod rocnu medzinarodnou ale iba pod dvojrocnou tkaze to musim dat predajcoi, problem je ze som v brne a nemam nejak cas sa trepat do BA. Mate s nimi nikeot skusenosti?
Inak nevite ako sa pri apple produktoch chovaju ked moj MBP mal uz 2krat meneny displej, raz bol problem s ram a teraz asi odisla doska? uz mi to fakt leze na nervy, neviem co to mam za kus
6. januára 2011 o 14:05 #242537
uhrinkamuÚčastníkRaul a preco si sa rozisiel zle s predajcami v auparku ….ja co som tam bol kupovat mac,ipod nano,tv tuner, tak velmi zle skusenosti ….nic nevedia ten jeden stale jak retard hovori ze super a ked som sa opytal na ten tv tuner povedal ze tam ide do toho len coaxial aj ked to nieje pravda….ja osobne LUTUJEM ZE SOM NEKUPOVAL v poluse lebo mzone kazi dobre meno apple dufam(klepnem o stol) ze sa mi nikdy nepokazi a ze nikdy nebudem musiet ist do mzone kvoli servisu lebo ty dvaja debily by ani nevedely kam maju poslat mac a skoncil by este v horsom stave ako bol
6. januára 2011 o 14:08 #242541
raulModerátorproste su tam neochotny mantaci, ktori sa nevedia spravat. Utvrdil som sa v tom vela krat uz. Dokonca som ti aj pisal do temy :D
wlamik: musim ale zase povedat, ze so servisom mam dobru skusenost, ochotny mlady chalan tam bol – bol som tam asi pred 2 mesiacmi..
5. marca 2014 o 21:50 #379247P1x3L61
ÚčastníkNeviete niekto, či záručný servis (1 rokk) platí aj keď si nejaký apple HW kúpim v zahraničí a chcem reklamovať v slovenskom autorizovanom servise? Ďakujem.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

