Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › paralells/vmware-3d rendering
- Toto téma obsahuje 6 odpovedí, 5 hlasov, a bola naposledny upravená pred 17 years, 2 months od
leguaan.
-
AutorPríspevky
-
13. mája 2008 o 21:06 #57606
leguaan
Účastník (Participant)zdravim,
pouzivam MacBookPro a som nuteny koli jednemu programu na modelovanie 3d interierov zacat uvazovat o instalacii windowsuXP.
idealna by pre mna bola funkcnost ako virtual machine v unity mode.skusal som trial parallels desktops aj vmware, windows fungoval bez problemov, aj program, zial len v 2d mode. pri pohybe v „3d“ priestore sa spraval ako keby bola velmi citliva mys alebo prekresloval celu sceneriu velmi random – namiesto plynuleho otacania plochy interieru my shift+pohyb mysou preklapali hore dole a nebolo mozne nastavit pohlad na spravny uhol…
skusil som nahodit windows cez bootcamp – aplikacia fungovala bez problemov ako v 3d tak aj v 2d… zial, nakolko pracujem vacsinou v prostredi mac os, rebootovanie nie je pre mna idealna moznost.
viete mi poradit co robim zle? je nejake nastavenie ktore by som si mal vsimnut aby som dany problem odstranil? neviem sa rozhodnut ci ist cestou vmwaru alebo parallels… bootcamp je zatial nudzova moznost.
dakujem za akekolvek pripomienky.
D
13. mája 2008 o 22:50 #123913Amarok
Účastník (Participant)vmware fusion vydal novu beta verziu ktora podporuje directx 9 cize by uz mala zvladat 3d celkom slusne…. takze ostava len odskusat… https://www.macblog.sk/novinky/vmware-fusion-2-0-beta-1-s-podporou-directx9-sm2-vo-windows-xp-1130.html tot clanok… odskusaj ine ti neporadim
13. mája 2008 o 23:38 #123914Kiko
Účastník (Participant)No neviem či mu to niečo pomôže, keďže on bude mať skôr problém s OpenGL, directx 9 je na hranie a iný spôsob vykresľovanie ako pravdepodobne používa jeho program.
13. mája 2008 o 23:59 #123915leguaan
Účastník (Participant)ved to, nepomohlo… ako tak pozeram v preferences programu, je to OpenGL…
ako graficky adapter mi to uvadza VMWare SVGA… to je ok?
ked dam ako prezentacnu metodu wireframe, je to skoro ok, ked OpenGL wireframe, zas to blbne…
rendrovanie vysledneho obrazku je rychle…14. mája 2008 o 7:46 #123917XcoRpi
Účastník (Participant)Presne na tieto veci obsahuje Mac OS X Leopard Bootcamp – http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html
Potom, ak budeš náhodou potrebovať spúšťať na rýchlo win. soft, môžeš sa k windows pripojiť i cez VMware s tou partíciou z Bootcampu.
14. mája 2008 o 9:11 #123919mags
Účastník (Participant)Ak pouzivas 3dmax, musis dat Change Graphic Mode, a tam si mozes navolit OpenGL, Direct3D, software.
Inak ja mam macbook, X1300 chip, a funguje mi 3dmax na wmware/f uplne normalne.
Popripade skus nainstalovat tu beta verziu wmware 2.0, ktora ma podporovat directx9, a skus to na nej, potom ale zmen graficky mod na direct3D. Ale musi ti fungovat aj wmware 1..
este jedna vec, zaobstaraj si na modelovanie lepsiu mys, nie mighty mouse, a okrem mysi sa pozri aj na toto
http://www.3dconnexion.com/3dmouse/overview.phpbest luck
23. mája 2008 o 0:25 #124365leguaan
Účastník (Participant)vyriesene znizenim posuvatka „hardverova akceleracia“ v properties grafickeho adaptera o jeden stupen nizsie.
dik za commenty -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.