Takze, problem ktory budem opisovat vznikol z nicoho nic, bez zmien konfiguracie alebo hocicoho ineho.
Jedneho uprsaneho dna, mi mail velmi dlho nacitaval maily z mojho vlastneho hostingu, az nakoniec napisal:
There may be a problem with the mail server or network. Check the settings for account “Juraj Ivan, Dreamweb.sk” or try again.
The server error encountered was: The connection to the server “mail.dreamweb.sk” on port 110 timed out.
Mno, tak cely nestastny som sa hral s nastaveniami, zmazal ucet a vytvoril ho nanovo, avsak nic nepomahalo.
Neskor som si kontroloval postu v skole (volne pristupne WiFi), a vuala, vsetko fungovalo. Takze sa zdalo, ze moj problem tkvie v IT providerovi.
Ale, ked som skusil Thunderbird, neboli ziadne problemy s prijmanim a dokonca ani odosielanim mailov. (Odosielanie mailov mail.app tiez robilo problemy a musel som pouzivat odosielanie cez mail poskytovany od providera) Este doplnim, ze prijimanie mailov funguje aj v mobile (SE).
Takze sa vas pytam, v com moze byt problem? Opakujem, ze pri nemeneni nastaveni mailu prestalo prijimanie fungovat, to znamena, ze v nastaveniach to zrejme (jeden nikdy nevie) nebude. Len nechapem ci je problem v Mail.app alebo v IT providerovi.
Este doplnim ze, na net sa pripajam cez WiFi na AirPort Extreme router a odtial na kablovku, net obmedzeny na mac adresu sietovky. Ak to pomoze tak net mam od Satro. A este tolko, ze som s Maill.app spokojny a Thunderbird nechem pouzivat, nepaci sa mi, nevyhovuje mi, a este kopa inych veci pri kotrych sa len zbytocne v tom programe rozculujem…
Odporúčam Mail neriešiť. Ten funguje ako chce. 100% ide len s .Mac. Je to asi najzabugovanejšia aplikácia od Apple. Neviem, či je problém len v mojej konkrétnej inštalácii (už dosť dlho som neupdateoval), no niekedy sa správa ako Windows. Okrem toho, keď som skúšal nastaviť POP3 prístup na GMail account, ani to nešlo. :)
Tento problem je aj u mna. Mam vytvorene 3 ucty, zoznam.sk, azet.sk a gmail. Na vsetkych okrem gmail to obcas spravi. Vtedy staci vypnut a znova spustit Mail a ide to. Niekedy to trva aj dlhsie, hlavne na zozname. Vsetky ucty mam nastavene na POP3.
mne sa to stalo asitak predfcerom. Koliesko pri Inboxe sa stale kruti a nic sa nedeje, a maily my samozrejme nezosynchronizovalo. Ked tak pozeram tak mi to v Activity Monitore berie asi 99 percent procaku.
ale nedostavam ani ziadny error message, neviem co sa deje, ale chcem stym pohnut lebo nikdy predtym som ziadny problem nemal.
Dik za rady.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 7 príspevkov - 1 až 7 (z celkového počtu 7 )
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Používame súbory cookie, aby sme vám zaručili, že vám na našej stránke poskytneme najlepšie skúsenosti.Súhlasím