Služba Apple Pay má dôveru spoločnosti

Technologické spoločnosti sa niekoľko rokov snažili sprevádzkovať mobilné platby. A keď sa pred rokom spoločnosť Apple rozhodla vstúpiť do tohto odvetia pomocou služby Apple Pay, zdalo sa, že platenie pomocou mobilného telefónu by sa mohlo stať každodennou súčasťou života spotrebiteľa.

Po roku od spustenia služby však používanie Apple Pay rastie len pomaly. V rámci celkových finančných transakcií v USA jej patrí iba jedno percento, ale spoločnosť aj tak stále verí v úspech svojho projektu. Dôvodov nedostatočného úspechu Apple Pay môže byť niekoľko, predovšetkým sa hovorí o tom, že ľudia jednoducho nevedia, ako službu využívať a doterajšie spôsoby platby im vyhovujú viac. O slovo sa však hlásia aj konkurenčné spoločnosti Samsung a Google, so svojimi aplikáciami Samsung Pay a Android Pay. Je možné, že konkurenčný boj zavedených značiek zmení zmýšľanie zákazníkov a mobilné platby začnú byť používanejšie, než doteraz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.