HTC ukázalo anti-Apple reklamu, aby nám pomohla oslobodiť sa

V roku 1984 Apple predstavil reklamu počas Super Bowl, v ktorej ukázal Macintosh. Stala sa jednou z najlepších reklám vôbec. Apple chcel zmeniť status quo a oslobodiť ľudí spod moci “Veľkého Modrého” (Veľkého Brata).

Teraz HTC vytvorilo anti-Apple kampaň, ktorá je postavená na tom istom princípe – myslieť inak. V tejto reklame je Apple vyobrazené ako zlo, ktoré zotročuje ľudí a vyrába z nich monotónne roboty. Našťastie je tu mladý hrdina, ktorý reprezentuje HTC, a ten oslobodí všetkých, obzvlášť týchto zotročených robotov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.