Apple zverejnil štyri nové reklamy na Apple Watch

Apple pokračuje vo svojej kampani zameranej na Apple Watch a ich miesto v našom každodennom živote a zverejňuje štyri nové, 30 sekundové reklamné spoty, tentoraz zamerané na deti, fitness a cestovanie. Prvý s názvom Closer sa sústreďuje prevažne na komunikáciu s rodinou pomocou kresieb a digitálnych dotykov, Goals nám zase prezentuje fitness funkcionalitu hodiniek a posledné dva, pod názvom Berlin a Beijing, ukazujú využitie Apple Watch počas cestovania do cudziny. Reklamy sú priamym pokračovaním predošlých videí, ktoré Apple propagoval pri aprílovom spustení predaja, a rovnako ako vtedy, aj teraz sa snaží ukázať využitie hodiniek v dennej praxi a presvedčiť ľudí, akým spôsobom môžu zapadnúť do ich života. To sa ukazuje ako pomerne ťažká úloha – na rozdiel od telefónov a tabletov sa zdá, že na túto otázku zatiaľ ešte nikto nemá konkrétnu odpoveď.

https://www.youtube.com/watch?v=1qYMJjTxJnM

https://www.youtube.com/watch?v=yovbI8DOMpk

https://www.youtube.com/watch?v=ZEd6aKdeC8g

https://www.youtube.com/watch?v=Of0UWpK5bEo

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.