Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Totalna nespokojnost…MBP unibody › Odpoveď na: Totalna nespokojnost…MBP unibody
10. júna 2010 o 10:35
#213324
Maco
Účastník (Participant)
No ja si nemyslím že stačí sériové číslo, ja to chápem tak že jednoročná záruka je international a má ju na starosti Apple, a keďže u nás musia byť dva roky tak ten druhý rok má na starosti predajca takže poslať SN do CCC asi nepomôže.
Ja som zas včera bol s kamarátom v Apple Store, nefungoval mu tam accelerometer na iPhone, tak to tomu Geniusovy ukázal, ten len skontroloval sériové číslo, ani sa na nič napítal. Za päť minút sme odchádzali s novým iPhonom. U nás v T-Mobile im presne toto trvalo jeden celý mesiac keď som tam bol.
Ale stále nechápem tej story z UK. To mu ako vymenili MacBook ktorý bol po záruke len tak?