James Corden si zahral v bizarnej reklame na Apple Music

Apple počas tohtoročných ocenení Emmy zverejnil novú reklamu na Apple Music. Zahral si v nej James Corden z Late Late Show.

Corden sa v dvojminútovom videu snaží presvedčiť Apple Music manažment v zložení Eddy Cue, Jimmy Iovine a Bozoma Saint John o nápadoch na nové reklamy. Po zamietnutí série spotov kde sa prezlieka za známe hudobné hviezdy ako Bowie, Slash a Spice Girls, sa rozhodne pre omnoho špecifickejšie kampane. Napríklad o smädnom chlapcovi v púšti, alebo miliónoch jabĺk v oceáne.

Po ďalších neúspešných návrhoch obrazovka preblikne na jednoduché čiernobiele slogany, ktorými chce Apple službu predať. Ručne vytvárané playlisty, offline počúvanie a vyše 40 miliónov skladieb. Rozhodne ide o jednu z najvtipnejších reklám spoločnosti za poslednú dobu, pozrieť si ju môžete nižšie.

https://www.youtube.com/watch?v=CQY3KUR3VzM

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.