James Corden si zahral v bizarnej reklame na Apple Music

Apple počas tohtoročných ocenení Emmy zverejnil novú reklamu na Apple Music. Zahral si v nej James Corden z Late Late Show.

Corden sa v dvojminútovom videu snaží presvedčiť Apple Music manažment v zložení Eddy Cue, Jimmy Iovine a Bozoma Saint John o nápadoch na nové reklamy. Po zamietnutí série spotov kde sa prezlieka za známe hudobné hviezdy ako Bowie, Slash a Spice Girls, sa rozhodne pre omnoho špecifickejšie kampane. Napríklad o smädnom chlapcovi v púšti, alebo miliónoch jabĺk v oceáne.

Po ďalších neúspešných návrhoch obrazovka preblikne na jednoduché čiernobiele slogany, ktorými chce Apple službu predať. Ručne vytvárané playlisty, offline počúvanie a vyše 40 miliónov skladieb. Rozhodne ide o jednu z najvtipnejších reklám spoločnosti za poslednú dobu, pozrieť si ju môžete nižšie.

https://www.youtube.com/watch?v=CQY3KUR3VzM

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.