James Corden si zahral v bizarnej reklame na Apple Music

Apple počas tohtoročných ocenení Emmy zverejnil novú reklamu na Apple Music. Zahral si v nej James Corden z Late Late Show.

Corden sa v dvojminútovom videu snaží presvedčiť Apple Music manažment v zložení Eddy Cue, Jimmy Iovine a Bozoma Saint John o nápadoch na nové reklamy. Po zamietnutí série spotov kde sa prezlieka za známe hudobné hviezdy ako Bowie, Slash a Spice Girls, sa rozhodne pre omnoho špecifickejšie kampane. Napríklad o smädnom chlapcovi v púšti, alebo miliónoch jabĺk v oceáne.

Po ďalších neúspešných návrhoch obrazovka preblikne na jednoduché čiernobiele slogany, ktorými chce Apple službu predať. Ručne vytvárané playlisty, offline počúvanie a vyše 40 miliónov skladieb. Rozhodne ide o jednu z najvtipnejších reklám spoločnosti za poslednú dobu, pozrieť si ju môžete nižšie.

https://www.youtube.com/watch?v=CQY3KUR3VzM

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.