Nová reklama na iPhone ukazuje 3D Touch v praxi

Apple na svojom YouTube kanáli zverejnil druhú reklamu na svoje nové telefóny iPhone 6s a 6s Plus. Podobne ako jej predchodca nesie reklama slogan “Jediné, čo sa zmenilo, je všetko.”, no tentoraz sa zameriava výhradne na funkciu 3D Touch. Krátky a energický spot vysvetľuje ako a kde všade môžete 3D Touch skratky, tzv. “peek and pop” použiť, aby ste si urýchlili prácu s mailom, správami, či Instagramom. V krátkom a vtipnom cameu sa taktiež objavil aj herec Jamie Foxx.

https://www.youtube.com/watch?v=bdg7iEiXQAg

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.