Najpopulárnejšie aplikácie pre Apple TV v USA

The new Apple TV converter is shown, Wednesday, Oct. 6, 2010 in New York. The device grabs movies and TV show rentals from the Internet and displays them on a TV. It does much the same thing as the older Apple TV, but is smaller and costs much less, at $99. (AP Photo/Mark Lennihan)

Nová Apple TV je vonku spoločne s vlastným obchodom s aplikáciami a hrami. Existuje už aj zoznam najpopulárnejších z nich v USA a možno vás prekvapí ich cena.

Steve Troughton-Smith, vývojár aplikácií pre Apple zariadenia, zverejnil list najpopulárnejších aplikácií v USA dostupných na tvOS App Store. Väčšina z nich sú hry a sú vo všeobecnosti drahšie ako najobľúbenejšie iPhone a iPad aplikácie, ktoré bežne stoja okolo 0,99 USD. Tie pre tvOS stoja až do výšky okolo 10 USD.

Zoznam najpopulánejších platených aplikácií v USA podľa Troughton-Smitha:

  • Beat Sports (9,99 USD)
  • SimpleX (2,99 USD)
  • Galaxy On Fire (5,99 USD)
  • Lumina City (4,99 USD)
  • Alto’s Adventure (2,99 USD)
  • Does not Commute (2,99 USD)
  • Battle Supremacy (4,99 USD)
  • Geometry Wars 3 (9,99 USD)
  • Oceanhorn (8,99 USD)

Uvidíme, ako sa trh s aplikáciami bude vyvíjať a či ceny pôjdu dole. Zatiaľ to ale vyzerá tak, že ľudia sú ochotní za aplikácie pre Apple TV zaplatiť viac ako pre iné zariadenia.

S predajom novej Apple TV sa už začalo aj na Slovensku. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.