HTC ukázalo anti-Apple reklamu, aby nám pomohla oslobodiť sa

V roku 1984 Apple predstavil reklamu počas Super Bowl, v ktorej ukázal Macintosh. Stala sa jednou z najlepších reklám vôbec. Apple chcel zmeniť status quo a oslobodiť ľudí spod moci “Veľkého Modrého” (Veľkého Brata).

Teraz HTC vytvorilo anti-Apple kampaň, ktorá je postavená na tom istom princípe – myslieť inak. V tejto reklame je Apple vyobrazené ako zlo, ktoré zotročuje ľudí a vyrába z nich monotónne roboty. Našťastie je tu mladý hrdina, ktorý reprezentuje HTC, a ten oslobodí všetkých, obzvlášť týchto zotročených robotov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.