Apple Music dosiahla 6,5 milióna platiacich zákazníkov

Tim Cook vyhlásil, že služba Apple Music dosiahla počet 6,5 milióna platiacich zákazníkov.

V auguste Apple potvrdil 11 miliónov zákazníkov, ktorí si aktivovali bezplatnú skúšobnú verziu. To znamená, že na platené predplatné prešlo po skončení skúšobnej doby až okolo 60 percent. To je impozantné číslo.

Cook neposkytol žiadne ďalšie podrobnosti o demografii, ale dodal, že bezplatnú skúšobnú verziu stále používa okolo 8,5 milióna ľudí. Na margo súčasných 15 miliónov ľudí počúvajúcich hudbu cez Apple Music, sa Cook vyjadril:

Som šťastný. Rozbeh vyzerá naozaj dobre.

Nato, aby sa prejavila skutočná sila Apple Music, si bude musieť Cook ešte chvíľu počkať. Stále je dosť možné, že niektorí zákazníci sa jednoducho zabudli zo služby odhlásiť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.