Vypnutie iCloud na diaľku

6. októbra 2017 o 18:33 Pomoc: software Adomm1234
  • 6. októbra 2017 o 18:33

Dobrý deň.
Bral som iPad od jedného pána a bol na ňom zapnutý iCloud. Pán ho zabudol vypnúť, tak zariadenie z účtu odobral až teraz. Avšak iPad stále pri aktivácii vyžaduje prihlasovacie údaje. Ako je to možné?

  • 6. októbra 2017 o 18:39

Si si isty ze ho naozaj odobral?

  • 6. októbra 2017 o 18:40

Áno, som si istý. Mám screenshoty z iCloudu. Zariadenie je čisté, len sa tvári, že nie je.

  • 6. októbra 2017 o 19:04

Robil si cisty restore po odobrati z iCloudu?

  • 6. októbra 2017 o 19:06

Nie nerobil, ale akurát sťahujem čistý .ipsw a idem skúsiť nahrať z DFU.

  • 6. októbra 2017 o 19:28

Obnova nepomohla. Stále žiada Apple ID.

🐽

57
  • 6. októbra 2017 o 19:33

:-)

  • 6. októbra 2017 o 19:39

S pánom sa nemôžem stretnúť, býva moc ďaleko. Jediná možnosť je poslať iPad tam a zase späť, ale stálo by to veľa času a peňazí. Ako je možné, že iPad vyžaduje k aktivácii internet, keď si nevie overiť, či je, alebo nie je stále locknutý na iCloud?

  • 6. októbra 2017 o 19:39

Nemusi sa prihlasit priamo do iPadu. Staci ak zariadenie odoberie zo svojho apple ID napr. z weboveho rozhrania.
Takisto apple servery nepotrebuju komunikovat priamo s iPadom, staci ak budu “vediet” ze na danom zariadeni uz nemusi prebiehat aktivacia.

Mas ten iPad vobec pripojeny k inetu? :-)

  • 6. októbra 2017 o 19:42

Pán na 100% iPad odobral zo svojho iCloud účtu cez webové rozhranie. iPad je pripojený k internetu a k iTunes a stále pri obnove pýta prihlasovacie údaje.

  • 6. októbra 2017 o 19:47

Skoda ze apple zrusil oficialne si zistit prepojenost na icloud.
Skus si to zistit tu : http://www.imeipro.info/check_imei_iphone.html

Ale myslim ze pan to neodobral

  • 6. októbra 2017 o 19:51

Nedá sa to skontrolovať, je to WiFi verzia, nemá IMEI a SN ten web nezobral. Každopádne pán nemá dôvod klamať, zariadenie bolo fakticky zadarmo. Chyba musí byť technická.

  • 6. októbra 2017 o 19:53

Este ma napadol jeden dovod, apple ma dnes vypadky na svojich sluzbach, skus pockat alebo si odsleduj dostupnost ich sluzieb.
Mozno to ma s tym suvis.

https://www.apple.com/support/systemstatus/

  • 6. októbra 2017 o 20:09

Na webe mi ukazuje, že všetky služby fungujú normálne.

  • 6. októbra 2017 o 20:17

Pan urobil nieco zle. Ak dal zo svojho uctu ipad zmazat a nasledne ho odstranil tak to musi fungovat.

  • 6. októbra 2017 o 22:48

Pán to skúsil ešte na jednom svojom iPade a všetko mu ide ako má. Zariadenie sa odhlásilo samo. Len tento iPAd sa nechce odhlásiť.

🐽

57
  • 6. októbra 2017 o 22:49

:-)

  • 7. októbra 2017 o 8:39

raz som mal obdobny problem s iwatch, chlapik odhlasil icloud a vymazal predomnou, hodinky sa mazali on siel svojou cestou ja svojou po resetovani a nasledne pocas instalacie vyskocila hlaska ze su sparovane s icloud uctom!!! posielal foto ze ich nema na icloude poslal mi heslo nech sa prihlasim na jeho icloud a vymazem a iwatch sa aj tak nechceli naparovat, riesenim bolo osobne stretnutie kde hodinky napairoval s svojim iphonom za pomoci uctu a hesla ktore mi poslal..  nasledne sme docitali na podpore ze nestaci hodinky odhlasit z icloudu ale aj odpairovat od telefonu, nenastal aj tu obdobny problem ze icloud vymazany ale findmyiphone ostala zapnuta ;)

🐽

57
  • 7. októbra 2017 o 8:44

:-)

  • 7. októbra 2017 o 11:18

Naozaj nie je rozhodujuce ci bol z uctu odobraty pred alebo po restore.
Ak je zariadenie vymazane a odstranene z uctu aj po restore tak sa activation lock vypne a iPad normalne spusti. Preto je na aktivaciu nutne inet pripojenie aby device po cerstvom restore vedelo ci ma spustit aktivacny zamok. Mam to odskusane :-).

Podla mna to pan zle urobil ci uz vedome alebo nevedome

Musíte byť prihlásený aby ste mohli prispievať do tejto témy

Inzercia

Send this to a friend