fbpx

Telekom optika + PPoE time capsule

8. októbra 2019 o 12:41 Pomoc: hardware marecek5
  • 8. októbra 2019 o 12:41

Zdravím všetkých odbornikov, chcel by som sa opytat od 1.9.2019 mam problem s koncovým zariadenim ONT od telekomu huawei ONT, telekom tvrdí že chybný je apple router. Problém nastal 28.8.2019 s tym ze router zacal blikat na oranzovo, tak som ho resetol a nastavil nanovo a zacal vypisovat chyby ziadne pripojenie na internet, ziadna ip adresa a nasledne aj ziadny PPPoE server, nedokaze si od routra ziskat ip adresu. Ked im tam zadam manualne, vypise problem ze ip adresa sa nezhoduje so zadanou wan ip adresou. Tak som myslel ze je vadny apple time capsule, reklamoval som dostal som uplne novy kus a znova to iste. Telekom stale tvrdi ze problem u nich nie je. 2 roky mi sluzba fungovala bez problemov az do spominaneho dna. Vie niekto prosim, ako dalej ?

  • 8. októbra 2019 o 16:10

..z konc. zar. od Telekomu urcite nejde PPPoE, ale podla mna na WAN dostanes normalne IP od DHCP, podla toho, ci ich zar. je bridge alebo router, ale predpokladam, ze to bude tak.. ak dostanes privatnu, bude Timecapsule hlasit dvojity nat, das ignorovat, Time capsule by mal byt v mode Router, cize DHCP+NAT, aby to fungovalo a nie ako bridge.. je to len v nastaveni

  • 8. októbra 2019 o 20:30

2 roky som fungoval v nastavení PPPoE, nakoľko ich zaridenie ONT je v režime bridge. TC sa dá nastaviť tak ako spomínate iba v prípade že za ONT zariadenie telekomu dám ich router a následne za TP-LINK postavím TC, v takomto prípade je všetko funkčné. Ide mi ale o to, aby som nemal routre v takomto množstve.

  • 8. októbra 2019 o 21:24

treba zistit, ci ozaj je zariadenie z telekomu v mode bridge a co sa zmenilo, kedze to prestalo ist.. nejaku expert linku telekom nema?

  • 8. októbra 2019 o 22:11

No od 1.9.2019 som s nimi prevolal skoro cele dni, hovoria ze nic nemenili. Ze zariadenie je v rezime bridge, a ich zariadenie funguje. Dnes sa mi od nich podarilo vytiahnut, ze po aktualizacii TC na verziu 7.9.1 malo viacero ludi problemy, vraj to ale vyriesili beznymi testami ako to nazval v laboratoriu. To mi cely mesiac nik nebedel povedat. Stale ale neviem prijst na to v com nastal problem, ci len proste telekom nezacal blokovat niektore routre od tretich stran alebo uz nevidm

quadra

1
  • 10. októbra 2019 o 9:26

Vyskusaj downgrade fw na Airport Time Capsule, ci sa PPoE potom nerozbehne.. pripadne druhy router (na odskusanie), ci to ma Telekom na tvojej pripojke naozaj funkcne.

Pripadne si nainstaluj starsiu verziu Aiport Utility (5.x), tam este isli stiahnut logy z Airportu.. co sa presne deje pri naviazani spojenia a preco to spadne.

iRain

0
  • 19. októbra 2019 o 15:43

Presne ten isty problem, len s Airport Extreme. 2 dni naspat spadlo spojenie a odvtedy sa nedokazem pripojit. Nenajde pppoe server. Technicka podpora mi zahlasila (podobne ako tebe) ze sa uzivatelia tohoto zariadenia stazuju po poslednom Apple update, co je samozrejme sprostost. Testoval som nizsiu verziu fw a to iste… testovany aj zalozny Netgear router a bez problemov. Prirodzene mi nezabudli ponuknut zariadenie od Telekomu… Po asi 20tom restarte a a neustalom prenastavovani som sa dokazal pripojit, po aktualizacii udajov – opat tma a dodnes ani tuk…

marecek5: prosim, vyriesil si to nejako? pripadne mas nove info?

Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Send this to a friend