Zdravím , taktiež aj ja som sa stretol pri mojom I6 s klikaním displaya v pravom dolnom rohu a to ho nemám ani tri týždne.
Určite sa chcem vyhnúť reklamácií u operátora , s ktorým majú ľudia len zlé skúsenosti preto sa chcem spýtať vás , ktorí majú skúsenosť s autorizovanými servismi teda konkrétne CCC a SWISS o iných zatiaľ neviem . Zaujíma ma hlavne , rýchlosť kedže telefón potrebujem čo najskôr ale aj vaše iné postrehy .
Servis chcem navštíviť už zajtra .
Ďakujem
Osobna skusenost v CCC. iPhone 5S vypadaval signal. V jeden den odovzdany osobne rano o 10. O 2 dni neskor rano doruceny kurierom novy kus. Kurier je pre Apple vyrobky teraz zadarmo. Prebieha akcia.
Takže telefón som odovzdal dnes o 11:00, vypísali sme protokol a aj zamestnanec, ktorý riešil moju požiadavku mi uznal chybu a povedal, že na 99.9 % mi ho vymenia za nový kus. Chcem sa spýtať, či mi niekto vie presne opísať čo sa následne deje s tým telefónom a či dostanem telefónu vo fóliach vzhľadom na to, že všetko príslušenstvo vrátane krabice mi zostalo. Pýtam sa hlavne preto aby sa mi nestalo, že dostanem nebodaj repasovany kus alebo niečo podobné a ako to bude s IMEIOM.
Diki
Dostanes SWAP modul. Ja netusim jeho povod. Tiez som dostal SWAP modul za chybny iPhone 5S. Dostal som ho zabaleny vo foliach a v case ked bola podpisovana verzia iOS 8.1.2 na nom bola verzia 8.1. Zistil som tak,ze mi neslo natiahnut zalohu z iCloudu. Cize z toho sudim,ze to bol iPhone,ktory lezal a cakal niekde dlhsiu dobu nez sa mi dostal do ruk. Vsetko uz na nom funguje v pohode. A samozrejme mal novy IMEI no krabicka a vsetko ostatne mi ostalo stare. Takze tak :)
refurbished kusy maju iny Model number, ak zacina na M je to original kus, ak je refurbished (vymeneny swap) zacina na N – priklad:
povodny model number (novy): ME435CS/A
refurbished model number: NE435CS/A
– zdroj: vlastna skusenost, vymeneny iphone v CCC
p.s. pri predaji treba vediet ludom dolozit protokol/zaznam o vymene, lebo to vyznieva velmi podozrivo ked mas krabicku s inym imei a telefonom s inym imei. Takisto sa vymena da potvrdit zadanim orig. IMEI do Apple Check Warranty webu, kde ti povie ‘this product has been replaced’. Po zadani noveho IMEI by sa mal zobrazit rovnaky telefon ako bol ten povodny aj s povodnymi zarukami.
No takže moja požiadavka bola vybavená za deň , okolo druhej som si bol dnes po telefón a hneď ako som ho chytil do rúk som skúsil či sa problém vyriešil a hľa čo má čakalo sklíčko na tomto kúsku bolo uvoľnené ešte viac ako na pôvodnom … Hneď som si teda dal zavolať “servisáka” , ktorý to mal na starosti . Chybu uznal a na mieste vymenil teda až za tretí kus , ktorý zatiaľ vyzerá bezchybne. A ešte sa aj ohradil tým , že už aj sám Apple začal zmietať zo stola túto závadu , vraj je toho hrozne veľa a začali to nazývať kozmetickou chybičkou.
Každopádne na túto nemilú udalosť som veľmi spokojný s rýchlosťou a ústretovosťou servisu.
Dobre dlho to netrvalo , pri dotyku hornej časti telefónu je počuť hŕkanie menšie . Je to normálne alebo sa možem rovno otočiť a opäť zaniesť do servisu ? Ďakujem
Toto hŕkanie som spozoroval aj na dalších dvoch Iphonoch v rodine konkrétne I5.