Pekny den prajem priatelia, rad by som sa poinformoval, ci niekto skusal kontaktovat ebay support v pripade problemov s predajcom.
Jedna sa o to, ze som kupil predmet, zaplatil hned paypalom ako vzdy. Predmet prisiel, no bol poskodeny. Otvoril som ”case” a napisal predajcovi ze mu ho posielam spat a nech posle novy. Odpisal ze posiela. Ja som tiez poslal tento poskodeny naspat (predtym som si urobil fotku vady). Zatial bezny postup, vzdy som takto problemy vyriesil. Lenze teraz nijaky novy predmet neprisiel. Predajca napisal ze to vysetri a zistil ze sa to stratilo niekde na poste (neviem ci u nas alebo v DE odkial balicek isiel). Problem bol, ze predajca (asi umyselne) odpovedal na maily kazdy den 1ks, cize sa nedalo nic vybavit, bolo treba cakat kym odpise na druhy den. Proste pisal po jednom. Tym padom sa stalo ze case sa zatvoril a ja som v podstate v kybli. Uz som mu napisal nech mi vrati peniaze, ale uz prestal odpovedat.
Negativny feedback som mu ani nedal, nic by to nevyriesilo, chcem mu ukazat ze takto sa predsa v EU neobchoduje. Preto chcem pripad posunut na ebay support (aj keby som nic nevyriesil, za skusku to stoji, ide tu o 115€).
Takze sa chcem poinformovat ako to prebieha, ci treba telefonovat, co budu odo mna potrebovat, ci sa da komunikovat aj v anglictine (je to nemecky ebay) atd.
Ma s tym niekto skusenosti?
ahoj podobny problem som mal aj ja ale zabudol som na dobu po ktorej sa uzatvori automaticky
riesil som to tak ze som otvoril case na paypal skus ci ti pojde
ja som riesil pripad cez ebay. kupoval som folie na 13″ macbook pro a oni mi poslali folie na 13″ macbook air, ktory nema celosklenu plochu displeja, ale ma okolo displeja ram = folia bola mensia.
napisal som na support ebay, ze som ochotny nedat ziadne hodnotenie predavajucemu, ak mi vratia peniaze. ak budem musiet vracat tovar, tak chcem preplatit aj postovne. predpoklad je ale, ze sa s predavajucim treba aspon niekolkokrat natahovat formou sprav cez ebay messages.
po par dnoch som dostal peniaze naspat s komentarom, ze mi vysli v ustrety a “we did it as a favor”. v globale mam dojem ako keby ebay support nebol tak zakaznicky orientovany, ako paypal support, s ktorym som uz niekolkokrat podobnu vec riesil.
Aj ked neskoro, ale preco si si nevyziadal tracking number? Predsalen, tvrdenie je len tvrdenim. Samo o sebe nic neznamena, pokial ho niecim nepodlozi.
V tomto pripade mas na vyber, konkretne bud sa obratit na e-Bay support (e-mail / chat; odporucam e-mail) alebo na PayPal. V oboch pripadoch je nutne si vopred pripravit vsetky podklady, ktore mas k dispozicii, aby si nestracal cas zbytocnymi vyzvami o predlozenie toho, takeho a takeho dokumentu.
Ak s predajcom nie je rozumna rec, otvoris “pripad”, ozvu sa Ti zo supportu myslim, nepamatam ci to bolo do par hodin alebo do 24hodin, preposles im komunikaciu a oni do dosetria. Cela komunikacia bude prebiehat minimalne v CZ.
chalani dakujem za komenty.
Ako otvorim dalsi case? Mne to pise ze uz sa riesil jeden v tejto veci a dalsi sa neda.
Cez paypal mi case otvorit tiez nejde presne z toho isteho dovodu ako na ebayi, mam nasledujucu chybu: ”We’re sorry there’s a problem with your purchase. You already opened a case regarding this item. Please go to the eBay Resolution Center to review the program details for information on what to do next.”
Tak som napisal na ebay support mail. Musel som ist cez anglicky, lebo na nemeckom som to nevedel najst (az tak dobre po nemecky neviem). Som zvedavy co mi napisu. Budem vas informovat.
Ituxx ahoj. Mal som podobný problem ako ty. Kde ebay mi uvedené prostriedky nechcel vrátiť. Ihneď som sa obrátil na paypal kde mi finančne vsetko vrátili nakoľko operácie idu cez paypal.
Skutočnosť je taká ze ebay mam dodnes sekeru vo vyske co mi vrátil paypal.
po 40 dnoch si skoncil. Uz nic neotvoris. Mam rovnaku skusenost. Predajca v azii to natahoval a natiahol na 40 tym padom koniec. Uz sa neozval. Z support len kecy o tom ze som to presvihol
Mne predajca predvcerom napisal ze mi posle potvrdenie o odoslani zasielky, aj to na podnet supportu. Volal som na nemecky ale nedovolal som sa. Len som si vypocul muziku a zaplatil asi 4€. Skusim to este raz ked predajca nic neposle.
Serie ma ze sa to stalo na 116€ polozke a nie na nejakej 10€ somarine :-(
Cau.
Mam skusenost,ze som kupoval z ebay Xenon vybojky. Prisli ale jedna nesla, tak som napisal predajcovi, ten odpisal,ze posiela druhe vybojky, tak ja ze ok. Dnes je to uz skoro rok a ja som uz pochopil,ze ziadne neposlal. Odvtedy uz nic neriesim a nikdy nebudem preposlanim,lebo poniektori odrbavaju a nic neposlu, prejde cas, ktory predajca potrebuje aby presiel a uz si mozes h…t. :D
Takze odvtedy riesim uz len full refund alebo contact ebay support.
Na tvojom mieste by som kontaktoval customer support, napisal co sa stalo a cakal na odpoved. Tazko sa je k tomu preklikat, ale ak budes trpezlivy najdes to.
Napis,ze si bezradny a urob zo seba obetneho baranka, ako ta to mrzi atd, taketo reci ti pomozu. :)
Obavam se, ze pokud uz se ti neda otevrit case, z duvodu ze jsi ten predtim uzavrel, nebo uz vyprsela doba pro otevreni case, tak je opravdu zbytecne se snazit support kontaktovat. Akorat ti napisou, ze mas otevrit oficialni case, nebo ze je jim velmi lito, ale ze mas proste smulu. Bez case z nich zadne penize nevyrazis.
najhorsie je, ze je z toho predajcu (je to vlastne zena) este aj citit fasizmus, akoze ju otravuje a vazne obtazuje, ze sa bavi s niekym z vychodnej europy. Ja komunikujem po anglicky a ona tvrdohlavo po nemecky :-(
Ale ked som platil, tak proti nebola, svina.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 21 )