Skusal niekto kontaktovat ebay support v pripade problemov?

Domov Diskusné Fóra Ostatné Skusal niekto kontaktovat ebay support v pripade problemov?

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 21 )
  • Autor
    Príspevky
  • #100194
    iTuxx
    Moderátor

    Pekny den prajem priatelia, rad by som sa poinformoval, ci niekto skusal kontaktovat ebay support v pripade problemov s predajcom.
    Jedna sa o to, ze som kupil predmet, zaplatil hned paypalom ako vzdy. Predmet prisiel, no bol poskodeny. Otvoril som ”case” a napisal predajcovi ze mu ho posielam spat a nech posle novy. Odpisal ze posiela. Ja som tiez poslal tento poskodeny naspat (predtym som si urobil fotku vady). Zatial bezny postup, vzdy som takto problemy vyriesil. Lenze teraz nijaky novy predmet neprisiel. Predajca napisal ze to vysetri a zistil ze sa to stratilo niekde na poste (neviem ci u nas alebo v DE odkial balicek isiel). Problem bol, ze predajca (asi umyselne) odpovedal na maily kazdy den 1ks, cize sa nedalo nic vybavit, bolo treba cakat kym odpise na druhy den. Proste pisal po jednom. Tym padom sa stalo ze case sa zatvoril a ja som v podstate v kybli. Uz som mu napisal nech mi vrati peniaze, ale uz prestal odpovedat.
    Negativny feedback som mu ani nedal, nic by to nevyriesilo, chcem mu ukazat ze takto sa predsa v EU neobchoduje. Preto chcem pripad posunut na ebay support (aj keby som nic nevyriesil, za skusku to stoji, ide tu o 115€).
    Takze sa chcem poinformovat ako to prebieha, ci treba telefonovat, co budu odo mna potrebovat, ci sa da komunikovat aj v anglictine (je to nemecky ebay) atd.
    Ma s tym niekto skusenosti?

    Dakujem za rady, tipy, trolloviny :-)

    #382572
    breinko
    Účastník (Participant)

    Skus opat otvorit CASE a zaskrtnut, ze chces peniaze naspat.
    Kym ti neodpise, tak CASE by sa bez tvojho vedomia uzavriet nemal.

    Mne ked tovar nepride, tak vzdy radsej zaskrtnem moznost vratit peniaze a potom urobit objednavku znova.

    #382573
    iTuxx
    Moderátor

    neda sa to uz znovu otvorit, pise mi ze uz jeden pripad sa pre ten predmet riesil :-(

    Ale dakujem ze vyborny tip, vzdy pred koncom casu vyziadat vratenie penazi. Odteraz to takto bude robit.

    Otazne je, ci sa da situacia vyriesit cez support.

    #382575
    breinko
    Účastník (Participant)

    Tiez som sa na tom parkrat popalil a uz si ziadam len peniaze. :)

    #382579
    shadower
    Účastník (Participant)

    ahoj podobny problem som mal aj ja ale zabudol som na dobu po ktorej sa uzatvori automaticky
    riesil som to tak ze som otvoril case na paypal skus ci ti pojde

    #382581
    mgx
    Účastník (Participant)

    ja som riesil pripad cez ebay. kupoval som folie na 13″ macbook pro a oni mi poslali folie na 13″ macbook air, ktory nema celosklenu plochu displeja, ale ma okolo displeja ram = folia bola mensia.

    napisal som na support ebay, ze som ochotny nedat ziadne hodnotenie predavajucemu, ak mi vratia peniaze. ak budem musiet vracat tovar, tak chcem preplatit aj postovne. predpoklad je ale, ze sa s predavajucim treba aspon niekolkokrat natahovat formou sprav cez ebay messages.
    po par dnoch som dostal peniaze naspat s komentarom, ze mi vysli v ustrety a “we did it as a favor”. v globale mam dojem ako keby ebay support nebol tak zakaznicky orientovany, ako paypal support, s ktorym som uz niekolkokrat podobnu vec riesil.

    #382583
    stefan.stefanov
    Účastník (Participant)

    Tux postup problem na PAYPAL… ;)

    #382585
    Masta Ace
    Účastník (Participant)

    Aj ked neskoro, ale preco si si nevyziadal tracking number? Predsalen, tvrdenie je len tvrdenim. Samo o sebe nic neznamena, pokial ho niecim nepodlozi.

    V tomto pripade mas na vyber, konkretne bud sa obratit na e-Bay support (e-mail / chat; odporucam e-mail) alebo na PayPal. V oboch pripadoch je nutne si vopred pripravit vsetky podklady, ktore mas k dispozicii, aby si nestracal cas zbytocnymi vyzvami o predlozenie toho, takeho a takeho dokumentu.

    #382595
    yurij
    Účastník (Participant)

    Ak s predajcom nie je rozumna rec, otvoris “pripad”, ozvu sa Ti zo supportu myslim, nepamatam ci to bolo do par hodin alebo do 24hodin, preposles im komunikaciu a oni do dosetria. Cela komunikacia bude prebiehat minimalne v CZ.

    #382666
    iTuxx
    Moderátor

    chalani dakujem za komenty.
    Ako otvorim dalsi case? Mne to pise ze uz sa riesil jeden v tejto veci a dalsi sa neda.
    Cez paypal mi case otvorit tiez nejde presne z toho isteho dovodu ako na ebayi, mam nasledujucu chybu: ”We’re sorry there’s a problem with your purchase. You already opened a case regarding this item. Please go to the eBay Resolution Center to review the program details for information on what to do next.”

    Tak som napisal na ebay support mail. Musel som ist cez anglicky, lebo na nemeckom som to nevedel najst (az tak dobre po nemecky neviem). Som zvedavy co mi napisu. Budem vas informovat.

    #382676
    shadower
    Účastník (Participant)

    ked nejde napis support co si urobil, a oni ti poradia a vyriesia …
    urcite daj vediet vysledok
    aspon sa z toho poucis ako ja ze necakat a riesit

    #382683
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Ja se bojim, ze jakmile se case jednou zavre jako vyreseny, tak se moc neda delat. Snad support nejak pomuze?

    #382685
    ruidos
    Účastník (Participant)

    Ituxx ahoj. Mal som podobný problem ako ty. Kde ebay mi uvedené prostriedky nechcel vrátiť. Ihneď som sa obrátil na paypal kde mi finančne vsetko vrátili nakoľko operácie idu cez paypal.
    Skutočnosť je taká ze ebay mam dodnes sekeru vo vyske co mi vrátil paypal.

    #382689
    iTuxx
    Moderátor

    Ruidos, lenze mne sa na paypal neda vytvorit case na tu transakciu :-(

    #382855
    jaaaaaaaa
    Účastník (Participant)

    po 40 dnoch si skoncil. Uz nic neotvoris. Mam rovnaku skusenost. Predajca v azii to natahoval a natiahol na 40 tym padom koniec. Uz sa neozval. Z support len kecy o tom ze som to presvihol

    #382863
    iTuxx
    Moderátor

    Mne predajca predvcerom napisal ze mi posle potvrdenie o odoslani zasielky, aj to na podnet supportu. Volal som na nemecky ale nedovolal som sa. Len som si vypocul muziku a zaplatil asi 4€. Skusim to este raz ked predajca nic neposle.
    Serie ma ze sa to stalo na 116€ polozke a nie na nejakej 10€ somarine :-(

    #382869
    Dreamer
    Účastník (Participant)

    Cau.
    Mam skusenost,ze som kupoval z ebay Xenon vybojky. Prisli ale jedna nesla, tak som napisal predajcovi, ten odpisal,ze posiela druhe vybojky, tak ja ze ok. Dnes je to uz skoro rok a ja som uz pochopil,ze ziadne neposlal. Odvtedy uz nic neriesim a nikdy nebudem preposlanim,lebo poniektori odrbavaju a nic neposlu, prejde cas, ktory predajca potrebuje aby presiel a uz si mozes h…t. :D
    Takze odvtedy riesim uz len full refund alebo contact ebay support.
    Na tvojom mieste by som kontaktoval customer support, napisal co sa stalo a cakal na odpoved. Tazko sa je k tomu preklikat, ale ak budes trpezlivy najdes to.
    Napis,ze si bezradny a urob zo seba obetneho baranka, ako ta to mrzi atd, taketo reci ti pomozu. :)

    #382870
    iTuxx
    Moderátor

    to ja viem, presne takto sa o to pokusam :-D problem je, ze nemecky ebay nema mailovy support (aspon ja som ho ani za toho anciasa nenasiel)

    #382886
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Obavam se, ze pokud uz se ti neda otevrit case, z duvodu ze jsi ten predtim uzavrel, nebo uz vyprsela doba pro otevreni case, tak je opravdu zbytecne se snazit support kontaktovat. Akorat ti napisou, ze mas otevrit oficialni case, nebo ze je jim velmi lito, ale ze mas proste smulu. Bez case z nich zadne penize nevyrazis.

    #382928
    iTuxx
    Moderátor

    najhorsie je, ze je z toho predajcu (je to vlastne zena) este aj citit fasizmus, akoze ju otravuje a vazne obtazuje, ze sa bavi s niekym z vychodnej europy. Ja komunikujem po anglicky a ona tvrdohlavo po nemecky :-(
    Ale ked som platil, tak proti nebola, svina.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 21 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.