R: Reklamacia iPhone, modra obrazovka

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes R: Reklamacia iPhone, modra obrazovka

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #100070
    Natally
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň, mala som problém po štyroch dňoch od kúpi s iPhonom 5S s tzv. Modrou obrazovkou smrti(BSOD). Radili mi obnoviť softvér to sa mi však nepodarilo skúšali mi to aj v iStore tam im vyhodilo že je chyba 9. Potom keď sme ho zapínali načítalo sa logo apple a následne hneď modrá obrazovka. Momentálne mám iPhone od pondelka na reklamácii cez ORANGE išlo to do PPI myslíte, že mi to bez problémov vymenia kus za kus? Pretože škrabance tam ani nemusia hľadať lebo bol používaný 4 dni. Mali ste s týmto niekto skúsenosti? Ďakujem za všetky odpovede

    #513413
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #548448
    RoseByrne
    Účastník (Participant)

    Softvér na obnovenie môže vyriešiť problémy s modrou obrazovkou. Ak neviete, ktorý typ softvéru môže problém vyriešiť, nájdete riešenie v nástroji RecoveryTool.

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.