Nefunkčné imessage a Facetime

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Nefunkčné imessage a Facetime

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    Príspevky
  • #522112
    kat_ka
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň,

    chcela by som Vás požiadať o radu. Už približne mesiac sa mi nedá prihlásiť cez appleID na imessage a Facetime na iphone a aj na macbooku. V princípe mi na telefóne fungujú lebo som tam prihlásená cez číslo ale prostredníctvom appleID to nie je možné. Ale tým pádom mi na mac-u nefunguje ani jedno z uvedených.

    Heslo dávam určite dobré, na všetko ostatné sa mi pomocou appleID prihlásiť dá. Všetky typy na internete som skúšala – resetovala som nastavenia siete, už som resetovala aj celý telefón (myslela som si,že chyba je tam), skúšala som si zmeniť heslo. Skúšala som sa prihlásiť cez wifi aj mobilnú sieť. Stále to isté. Dokonca som si vytvorila nové appleID a pomocou neho som  sa prihlásila na mac aj telefón a opäť to isté, čiže som vylúčila chybu, že nie čo zlé s mojím appleID. Stále vyhadzuje tú istú chybu (v screenoch) – Nepodarilo sa prihlásiť do iMessage. Počas aktivácie sa vyskytla chyba. Skúste znovu.

    Ďakujem Vám :)

     

    #530302
    kat_ka
    Účastník (Participant)

    Ahojte :)

    Problém je vyriešený. Pre ďalších ľudí s týmto problémom sem napíšem ako ho treba vyriešiť. Najskôr si treba skontrolovať základné veci, ktoré sa píšu na oficiálnych stránkach https://support.apple.com/cs-cz/HT204408

    Ja som mala nastavené všetko správne, na iphone mi tieto služby bezproblémovo fungovali. Chcela som si už preninštalovať Macbook ale nepomohlo by mi to.

    Čo mi teda pomohlo? Odpoveď bude až príliš jednoduchá ale zavolaj na apple support :D Ja som túto možnosť odkladala ako poslednú ale zbytočne som čakala. Do 20 minút som mala problém vyriešený. Čítala som, že ľudom čo mali tento problém, povedali na apple support, že ich účet bol vyhodnotený ako spam a preto bol zablokovaný. Mne nič nepovedali, ale technik na linke videl hneď, že čo je s mojim účtom a rýchlo to vyriešili.

    Riešenie – apple support. Nič iné vám nepomôže :D

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.